回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車]因為MHP2既關係...爛尾中的EVO9=.= 20樓更新~
屍.十二
二等兵
Rank: 1


UID 1937
精華 0
積分 7
帖子 54
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 RALLI ART
狀態 離線
發表於 2007-2-12 09:35 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
[汽車]因為MHP2既關係...爛尾中的EVO9=.= 20樓更新~

架 IMPREZA 個模做得好好呀~XD
係我砌過 FUJIMI 做得最好既一架~XD
IMPREZA 將會改成 S204 仕樣~
問題:IMPREZA 用邊隻藍色好?


EVO 9 RALLI ART仕樣


IMPREZA TYPE-RA


EVO 9 噴左紅色~星期六噴埋光油就OK~


條鈴係最現時最麻煩既地方...
條紅邊好難噴啊...OTL


IMPREZA 車身~

[ 本帖最後由 屍.十二 於 2007-2-23 08:19 PM 編輯 ]





AUTC車隊隊員車製作中...
MITSUBISHI 94' G.T.O. [MM8611]
SUBARU IMPREZA WRX GC8 TYPE-R [FD3715]<---特別仕樣
TOYOTA CHASER 2.5 TURBO [HG7682]<---製作中
TOYOTA HIACE 06' 3.0 TURBO [GC2099]<---工程車
頂部
屍.十二
二等兵
Rank: 1


UID 1937
精華 0
積分 7
帖子 54
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 RALLI ART
狀態 離線
發表於 2007-2-13 12:21 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 R32 於 2007-2-12 10:40 PM 發表
S204未必要用藍色嘅,可以考慮用海豚灰色,因為呢隻先係主打顏色~~~~!!

我知銀色係主打顏色...不過我想S204同部EVO9有對比~所以想用藍色~
最衰條鈴唔岩...唔係204鈴...OTL

QUOTE:
原帖由 jacky398 於 2007-2-13 12:09 AM 發表
部evo9都唔錯喎, 我都想買...不過家中那位不準入貨....
brake碟是改件嗎?

BRAKE係自家製 6 POTS 鮑魚





AUTC車隊隊員車製作中...
MITSUBISHI 94' G.T.O. [MM8611]
SUBARU IMPREZA WRX GC8 TYPE-R [FD3715]<---特別仕樣
TOYOTA CHASER 2.5 TURBO [HG7682]<---製作中
TOYOTA HIACE 06' 3.0 TURBO [GC2099]<---工程車
頂部
屍.十二
二等兵
Rank: 1


UID 1937
精華 0
積分 7
帖子 54
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 RALLI ART
狀態 離線
發表於 2007-2-23 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
粗製濫造中=.=







AUTC車隊隊員車製作中...
MITSUBISHI 94' G.T.O. [MM8611]
SUBARU IMPREZA WRX GC8 TYPE-R [FD3715]<---特別仕樣
TOYOTA CHASER 2.5 TURBO [HG7682]<---製作中
TOYOTA HIACE 06' 3.0 TURBO [GC2099]<---工程車
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver