上個星期,我校感恩節活動要送野比班主任,冇準備,e家補返
友人(1)=棉花糖
-12:00,畫野
-1:00,友人到達,檢件>剪件>水口>分件>膠水>拍件>消夾口>噴灰
-3:00,買唔到螢綠,自已溝!冇油性白
-3:15,戴上Mask 剪開左罐灰,用灰溝溝溝綠左1輪
-3:30,噴 1st綠! 左3件 ~友人噴筆塞左[汗]
-3:45,開我果支,冇耐又塞,吸走油後,噴嘴和油缸加幾滴工業天拿,又好番
-4:00,d油起C,溝溝溝thinner左1輪,又泥過
-4:30,友人(2)到達,連同2nd綠
-4:45,友人(3)到達,參觀~2nd綠溝希 !友人噴筆歸來~
-5:15拆膠紙,畫線,後期上色開始
-5:30,打磨已補好多時的偷膠位
-6:00,噴灰色...........................
-6:30,全部野接近搞掂,後期上色都七七八八
-7:00,友人全部離開
||
-9:00後期上色完成,發現漏件在友人(1)的工具箱
砌後感..............灰晒,我地想左1陣,又唔係好想送比果個呀 sir ==
整得禁辛苦,要送比個虛偽之人...令我地卻步...唔知點算好~?
今次係第1次用噴筆,通枝野搞到成手都係,中途又試過打瀉thinner,塞筆
又冇原善劃,都砌得出,算係成功 lu.......下次努力
友人的氣泵,噴筆,工具箱
友人(1)
本人

友人走時的樣子

成品遲D會貼去成品區
[
本帖最後由 xxkznoxx 於 2007-2-4 10:03 PM 編輯 ]