回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG ZGMF-X19A INFINITY JUSTICE GUNDAM(圖多,請等等)
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-1-26 02:46 AM  資料  短消息  加為好友 
MG ZGMF-X19A INFINITY JUSTICE GUNDAM(圖多,請等等)

三部中最早完成嘅一部,只係兩隻紅色要再調整一下....



























[ 本帖最後由 chau 於 2013-1-26 03:44 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
CTattack   2013-1-31 01:22 PM  讚好  +1   一流作品
NEO-ZEONIC   2013-1-28 02:45 PM  讚好  +1   佳作
OTTOLAM   2013-1-27 09:24 PM  讚好  +1   不俗之作
善善   2013-1-26 10:03 PM  讚好  +1   一流作品
式刃   2013-1-26 09:04 PM  讚好  +1   佳作
Kamiry2003   2013-1-26 06:24 PM  讚好  +1   佳作
taison   2013-1-26 04:26 PM  讚好  +1   不俗之作
Genes   2013-1-26 01:55 PM  讚好  +1   佳作
matleung   2013-1-26 01:20 PM  讚好  +1   佳作
廢物之最   2013-1-26 12:24 PM  讚好  +1   佳作
kamiru88   2013-1-26 11:13 AM  讚好  +1   佳作
otf   2013-1-26 10:39 AM  讚好  +1   佳作
hide   2013-1-26 09:59 AM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2013-1-26 09:55 AM  讚好  +1   不俗之作
char_aznabule   2013-1-26 09:34 AM  讚好  +1   不俗之作
kitkit...   2013-1-26 07:48 AM  讚好  +1   佳作
wahwah   2013-1-26 04:04 AM  讚好  +1   不俗之作
頂部
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-1-26 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MAHTC 於 2013-1-26 09:56 AM 發表
整體作品很好,細節上色好細心
但相片有點花,雜訊太多了

真係唔好意思啦,我用手機影時無睇得太清楚,其實點樣可以影得好D呢,用手機……??

頂部
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-1-26 12:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MAHTC 於 2013-1-26 12:40 PM 發表

+_+ 影相我唔係好識架渣都

不過係光源方面可以考慮下 左右有支燈
可以就上面都加支 共3支

最好請教下壇中影作品一流既師兄們啦

要咁多燈??!!我都只係可以俾多盞枱燈俾佢咋………搵唔到咁多……

頂部
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-1-26 03:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2013-1-26 01:25 PM 發表
如果手機本身的質素是不太好 (例如糙點多)是很難改變...就算多加一盞枱燈,光量可能仍會使糙點出現.
這時候不妨換過想法,拿著背景紙,走到戶外set up,利用白天的光線作照明(太陽太猛烈不行,光暗反差會過大 ...

好詳盡嘅解釋,唔該晒師兄,不過要出到戶外去影就難左D,下次試下有外來光線先影過啦……

頂部
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-1-26 04:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 taison 於 2013-1-26 04:51 PM 發表
會唔會像數問題或者用咗zoom功能,我呢張都係夜映用一支光管枱燈

我手機五百萬像,無用zoom......

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver