stuka
少尉

UID 41054
精華
0
積分 11
帖子 572
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-10
狀態 離線
|
|
|
MG OO RAISER
最近幾晚一連幾位師兄亮出其大作,真係令小弟唔敢貼出相形見拙,
因為小弟只是一件自以為是的垃圾
唔識影相真係差好多,成品我覺得幾OK的,
皆因本身隻模型都做得很好,是近接近完美的MG
藍色有做高光的,不過應該看不到吧 ?
至於白色的MAX噴 ... 當是舊化失敗吧 ...
圖有點多,請隨便問候,謝謝收看∼
[ 本帖最後由 stuka 於 2013-2-8 01:02 AM 編輯 ]
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
|
|
|
|
|