回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 【toby】电镀紫新安洲
supertoby
軍曹
Rank: 2



UID 37311
精華 0
積分 19
帖子 380
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-5
狀態 離線
發表於 2013-4-19 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 
【toby】电镀紫新安洲

MG新安洲大大话话都做过3只了,呢只系第4只,每次做都会有唔同既感觉,今次影相仲去借个friend既摄影棚来影,效果真系好好多!


















本帖最近評分記錄
tujin0204   2013-7-10 01:31 AM  讚好  +1   上色一流
nekozaku   2013-5-7 01:27 PM  讚好  +1   上色一流
justice7473   2013-5-3 12:20 AM  讚好  +1   上色一流
awlaalwa   2013-5-1 10:58 AM  讚好  +1   上色一流
lovedicky   2013-5-1 12:14 AM  讚好  +1   上色一流
for001437   2013-4-30 12:00 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
zeon渣古男   2013-4-30 07:44 AM  讚好  +1   超搶眼, 師兄技術一流
小公主   2013-4-30 07:01 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
hugh515   2013-4-29 09:44 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
anpoon   2013-4-29 04:59 PM  讚好  +1   佳作
davewink   2013-4-29 03:28 PM  讚好  +1   上色一流
bearbearpooh   2013-4-28 11:55 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
mming   2013-4-28 11:51 PM  讚好  +1   上色一流
Kelvin0812   2013-4-28 02:20 AM  讚好  +1   上色一流
snoopy   2013-4-27 10:26 PM  讚好  +1   上色一流
arsinghk0405   2013-4-27 09:55 PM  讚好  +1   上色一流
Silvia   2013-4-27 08:58 PM  讚好  +1   創作意念一絕
haba   2013-4-27 08:10 PM  讚好  +1   上色一流
liveterminal   2013-4-27 07:56 PM  讚好  +1   上色一流
大怪獸   2013-4-27 04:15 PM  讚好  +1   上色一流
頂部
supertoby
軍曹
Rank: 2



UID 37311
精華 0
積分 19
帖子 380
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-5
狀態 離線
發表於 2013-4-28 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 HKGB497 於 2013-4-27 01:28 PM 發表
呢部原來係你咖?紫色感覺更加華麗~

唔系我既系边个既。。。难道你见过实物?

頂部
supertoby
軍曹
Rank: 2



UID 37311
精華 0
積分 19
帖子 380
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-5
狀態 離線
發表於 2013-5-2 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 HKGB497 於 2013-4-30 01:24 AM 發表
好似睇日本雜誌有玩家整~所以覺得意外~

哦∼咁可能有相似吧∼

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver