回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 1/6 MA.K FIRE BALL
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-6 08:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
1/6 MA.K FIRE BALL















本帖最近評分記錄
69hong   2013-7-9 11:49 AM  讚好  +1   上色一流
ice   2013-7-9 12:09 AM  讚好  +1   細節處理顯心思
lai_po   2013-7-8 10:14 PM  讚好  +1   上色一流
小公主   2013-7-8 07:35 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
felix   2013-7-8 12:14 AM  讚好  +1   佳作
一條輝   2013-7-7 10:45 PM  讚好  +1   佳作
liveterminal   2013-7-7 08:51 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
ygat   2013-7-7 04:00 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
nonowks   2013-7-7 03:28 PM  讚好  +1   佳作
龍千影   2013-7-7 02:38 PM  讚好  +1   佳作
HAL2012   2013-7-7 12:03 PM  讚好  +1   一流作品
kwan814   2013-7-7 02:53 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
njvf   2013-7-6 11:54 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
sm_bear   2013-7-6 11:29 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
robotkel   2013-7-6 10:28 PM  讚好  +1   創作意念一絕
OTTOLAM   2013-7-6 09:39 PM  讚好  +1   上色一流
▲▲27▽▽   2013-7-6 09:07 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-6 09:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dolphin 於 2013-7-6 09:31 PM 發表
想問下係咪空心膠??

係空心膠!80年代這款 1/6 fire ball 出過一次少量的!這隻係我攞 80 年代果隻開鋼模覆的

頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-6 11:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 haba 於 2013-7-6 10:46 PM 發表
開鋼模覆?嘩!!好利害

有幾利害丫比夠錢開o靚模都得

頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-7 01:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2013-7-7 11:55 AM 發表



有興趣呢      重有無貨

已 pm 回覆

頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-8 09:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2013-7-7 10:45 PM 發表
如主色  , 你綠色,     3支 郡是油  夠唔夠用     定 5支 隱陣  ?

我噴得好薄同懶....500灰用噴罐...giga 002 黑 用左一支、giga 151 軍綠 用左 50 ml

頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-8 11:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2013-7-8 08:26 PM 發表




我用慣 mr hobby ,  一支 10ml... .. . 照咁計...    主体色起碼要 5支 ....     局部迷彩予 2 至 3 支....   底油予 4支.. .. 連光油 至少 15支起碼      

我浠釋計


本帖最近評分記錄
▲▲27▽▽   2013-7-9 10:16 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-7-8 11:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 moss 於 2013-7-8 11:02 PM 發表

我也是很有興趣呢!!

已 pm 你

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver