回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HGUC Shinanju 新手亂改 27 JUN 補WIP相.
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-6-21 08:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
HGUC Shinanju 新手亂改 27 JUN 補WIP相.

攝影技術非常一般, 改造規模眼闊肚窄, 上色技巧新手級數, 傷眼指數直上天際.

為求進步, 不喜請插 (自備生油:))

WIP POST: http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... p;extra=&page=1

[ 本帖最後由 lailo 於 2013-6-27 12:39 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
KK1234   2014-4-8 10:27 PM  讚好  +1   佳作
ezhappy   2013-8-31 04:55 PM  讚好  +1   不俗之作
alive_tang   2013-7-29 05:20 PM  讚好  +1   不俗之作
GARY...   2013-7-16 02:15 PM  讚好  +1   上色一流
p仔   2013-7-14 08:42 PM  讚好  +1   不俗之作
fung0921   2013-7-14 08:35 PM  讚好  +1   不俗之作
宏仔   2013-7-14 05:47 PM  讚好  +1   不俗之作
Rpha   2013-7-14 05:39 PM  讚好  +1   不俗之作
Raybirg NSX   2013-7-13 11:31 PM  讚好  +1   不俗之作
MarK.C   2013-7-13 12:56 AM  讚好  +1   改做恰到好處
Devil   2013-7-13 12:17 AM  讚好  +1   佳作
R32   2013-7-12 11:30 PM  讚好  +1   上色仍有改進空間!
sm_bear   2013-7-12 10:37 PM  讚好  +1   改做恰到好處
DF 4   2013-7-12 06:37 PM  讚好  +1   終於完成,恭喜
Donsu123   2013-7-12 09:39 AM  讚好  +1   一流作品
戰斧   2013-7-12 07:00 AM  讚好  +1   佳作.^^
VampireA   2013-7-12 02:15 AM  讚好  +1   改做恰到好處
williamgundam   2013-7-12 01:25 AM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2013-7-12 12:56 AM  讚好  +1   佳作
Silvia   2013-7-12 12:13 AM  讚好  +1   佳作




生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-6-23 10:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
回復 #2 阿爽 的帖子

爽哥, 多謝你山長水遠黎回覆, 拿拿林比個分黎先!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-6-27 12:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
加番少少WIP相.  唔知個WIP POST有冇出過, 我自己都覺得有幾張好似未見過既咁.....

SORT番出黎呢幾張都係某D部份既改造重點, 各師兄請唔好吝惜閣下既金石良言, 是彈是讚都不妨留個言, 等我下次可以做得好DD.

BTW, WIN7個死人中文輸入法真係好Q難用!!!!!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
DF 4   2013-7-12 06:35 PM  讚好  +1   好有心機耐性




生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 12:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
回復 #5 Silvia 的帖子

口冇, 不過....
.
.
.
.
.
手就有





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 09:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2013-7-12 01:40 發表
睇埋製作 post,樓主改造好有心機,令 HGUC 整體外形及精密感提升不少,nice work ~

不過反而到最後步驟既上色及滲線等可以處理得再好一點,尤其金屬色,而家有 d 嘥左前期既改造功夫, ...

Willam兄, 多謝你既時間同意見. 金屬色係一個幾大問題, 以前買落好多支未用過, 亦唔係太清楚噴出黎實際係咩顏色, 更唔知道噴完卒兩卒會變左第隻色... 所以就鑊左.....

Gunpla 既滲線同車都幾唔同, 相對車既刻線粗好多深好多, 所以用色都唔同, 呢次都係一次失敗經驗了.

動力管係冇少到, 可能走埋左一邊.





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 09:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 月王子 於 2013-7-12 01:45 發表
是不是上了默線才上光油? 為什麼默線會反光的-口-"
是金色太重手定光油太重心..黑+金色部份好像有點厚.
另外.....WIN7 的中文輸入可以在設定到轉....我的話基本上把全部delete了.只剩TW的速誠. 這樣單單的ta ...

月王子兄, 多謝你既意見

墨線係我既問題了,開色既時候唔知佢咁令. 我係上左油性啞光再入水性油墨線的, 上好晒先見到咁光滑, 但係又搵唔到水性啞光, 噴油性又怕奶野... 因為實物其實唔係差好多, 但係影相一打燈就出晒黎. 下次我會注意的了.

金色有點感覺是我用錯左油, 手油厚左, 如果係噴的話應該會好好多, 不過我只係用我最有信心唔出事既方法 (註:唔係最有信心做得靚既方法)去做, 始終都做到埋尾既時候, 當時既我係以唔爆大鑊為前題的. 跟住光油係都幾厚.... 咁厚唔洗再拋光...... <- 呢句說話對一個車佬黎講已經值得拖出去重打80......

紅色其實反而有點偏深的, 唔知點解影出黎D色走左.

[ 本帖最後由 lailo 於 2013-7-12 09:44 PM 編輯 ]





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 09:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2013-7-12 02:15 發表
改做技巧有了. 上色技術就有待改進了. 不過你似乎都自知了.
配色方面亦可以做得更好 (銀色內構機構配返一樣色噴射器不會好睇呢)
有一點我覺得怪, 個盾既然做左咁多功夫改做, 點解個背低會咁冇"睇頭/吸引"仲反 ...

VampiraA兄, 多謝手下留情了. 上色同車仔幾唔同, 做車既時候都有好多實物參考, 無論質感, 顏色都有跡可循, 但做巾就唔多唔少要自由發揮, 而且都真係有D毛蟲入手. 繼續砌多幾隻我相信會好D..... 分色我係唔多識的, 我只知道手功上點做分色, 但係砌巾我就連加條線都唔知點加, 之前WOO兄比過唔少意見了, 可惜對我呢個GUNPLA盲黎講有如瞎子模象..... 為免搞到馬騮C忽咁就唔咁太亂黎, 最後只夠膽輕輕做下陰影就算了.

個盾呢... 裡面係做深左一兩個TONE既色... 不過真係唔多覺........... 果D支架可能要裝番支炮所以留左係樹, 不過我都覺得有D膠...... 唔係個質感膠, 係我膠.....





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 09:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 otf 於 2013-7-12 08:53 發表
改造:技巧相當好!
上色:滲線就一定要,
            如能在分色方面加些功夫,
            整體上其他人看見嘅第一眼感覺定 一定會更加好,
            完成度更高,
            例如樓 ...

OTF兄, 多謝寶貴意見.

分色方面我會更加注意的了. 謝謝!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 09:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2013-7-12 10:41 發表
改造到這程度但看上去仍有點單調,配色應該是問題所在,整個作品找不到亮點,銀色部份多但沒有金屬感。沒有高光陰影舊化戰損就應該要令他有種華麗的感覺,但現時是灰暗及單調的。線位不明顯,看上去輪廓就變得模 ...

多謝LEO兄.

其實最初的概念是想要不太浮誇的, 可是出來確實是太平實左D. 加上開始既時候亦都唔係想改太多野, 只係覺得佢個下盤闊得滯, 所以第一點就係鋸開下身修窄, 殊不知搞搞下D老毛病又發作.......

配色既經驗不足, 銀色又怕用左ALC107果D會唔掂得.. 做車果陣都還可以, 件數少, 裝番唔難, 但係砌巾..... 要再搜索下有咩油好用先.

下個月得閒D出開MK入定D金屬件看門口, 到時飲茶!!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 10:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2013-7-12 11:00 發表
第一次有人用 pm 叫我 comment 作品

其實我唔多識噴金屬色, 但感覺上粗了点.

反而改造工夫不錯.

下次上油方面要比多 d 心機, 加油

多謝SIMMONELAI兄, 其實我有PM既朋友都係之前有係製作POST留過言或者評過分的. 可能大家唔記得左罷.

下次上色我會小心的了, 多謝意見!!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 10:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 DF 4 於 2013-7-12 18:33 發表
阿黎,好耐無見。隻嘢改造得好好,好型。由上次飲嘢
到現在完成都差不多兩年,真係好有心機。只要上色再
好少少應該就掂晒了。

四哥, 多謝晒.

有兩年啦嗎? 我都唔知呢~ 幾時先肯出黎呀你?

上色再好少少唔得呀, 要好好多先得.....





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 一休 於 2013-7-12 21:41 發表
遠看有feel, 改造有心機, 近看可能件細關係, 有需要再下功夫

一休兄, 多謝意見!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 10:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
在此希望各位收到MSG的模友唔好介意, 只因小弟都一段不短既時間冇砌1/144既巾, 加上咁樣亂改一通, 始終希望得到多一D既批評, 否則想改善都唔知從何入手. 其實唔留言我都明白的, 好多時見到D新車友砌出黎既野我都會無言, 又怕講得太直會引起罵戰,所以就會隨便評個分, 又或者真係分都評唔落就就咁算(我唔係話我砌車有幾醒, 不過睇我都仲識睇的). 但係我就唔係咁諗, 因為..... 好似做生意咁, 最怕係入完黎讚你兩句跟住行番出去, 又或者根本冇人經過你門口.... 有人黎話你D野唔得係好事黎. 所以, 大家唔好怕插, 只要你開心就得, 同埋唔好同我講你插到磨損左.....





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-12 10:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
回復 #23 DF 4 的帖子

噴少日, 飲下茶, 有益身心!!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-13 12:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2013-7-12 23:33 發表



不用客氣 ...

金屬色係一個幾大問題, 以前買落好多支未用過, 亦唔係太清楚噴出黎實際係咩顏色 ---->
你可以先搵 d 冇用廢既模型膠框 (最好白色) 用黎噴定 d 唔同既金屬色版備用以供參考

更唔知道噴 ...

多謝WILLIAM兄的建議, 色板係一個好好IDEA, 番到香港搞搞佢先.

噴完卒其實唔係有心的, 我用左近視既HEAVY METAL油, 唔係SM果隻, 唔知係唔係改左FORMULA我冇為意, 以前唔係咁樣的, 噴完之後灘左一日, 一拎上手裝埋之後就發現練過既地方淺色左又光身左, 但係一撻撻唔係辦法, 跟住就成件野用布輕輕抹抹, 殊不知就變左而家咁.......

下次一定(希望)會做得好D的!!





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-13 12:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 R32 於 2013-7-12 23:43 發表
個人覺得改造係有心機嘅,改動亦不溫不火恰到好處,問題反而係上色方面,先拋開選色問題,整體上色感覺較為平板,欠缺立體感,尤其係金屬部份最為礙眼,望落好似成品玩具,其實噴返啲燒鐵色做陰影, ...

R32兄, 對改造一欄實在過獎, 小弟愧不敢當....

金屬部份... 其實全隻我用色都相對保守, 紅色有噴光影但用色唔夠CONTRAST, 因為經驗不夠, 好怕會變得太重口味. 下一次我會試下分色, 始終光影唔係太易HANDLE得好, 我呢D生手好易出事. 還有主體顏色問題, 油唔係好厚(似乎), 一來因為噴開車, 上色比較重手, 已經盡量薄了, 不過可能係邊位打磨得唔夠SHARP. 下次會注意注意. 至於金屬件噴陰影, 我確係想都冇想過, 學到野了.~





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-13 12:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2013-7-12 23:53 發表

如果想再改進,就建議唔需要改太多,應改則改.

過多未必應付得到,而且方便埋尾嘛

woo兄, 改的時候不覺得改左好多, 本來都係d細眉細眼detail up, 不過改完呢度, 果度又好似唔多夾, 改完果度, 呢度又裝唔埋, 搞搞下就咁了, 呢d就係我所講既老毛病....

所以埋尾確實痛苦非常......





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-13 12:45 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 Devil 於 2013-7-13 00:17 發表
砌左幾年模型,小弟仍然係門外漢一名
改造,上色等環節,實在唔夠經驗畀意見

個人覺得黎佬兄對各方便的技巧都掌握得好好
但可能遇到一般模型愛好者都面對的難題  ------  時間

多數人會選擇於較空閑的時 ...

devil兄, 嘩, 你都算門外漢? 唔係掛.

你頂高帽係真係高左d, 自問唔係好掌握到砌巾既要點. 特別係上色方面, 我係wip post都講過, 上色我真係毛蟲入手, 好多野都係膽粗粗試試下, 不過正如你既座右銘一樣, 唔試又點知唔得? 雖然效果唔係咁好, 不過只要有各位模友一人一句, 指點迷津, 最起碼問題係邊我都會知道.

時間方面.... 當然係問題啦, 但係更大既問題反而係自己既耐力, 究竟自己可以堅持多幾耐唔雪隻野入雪櫃? 砌左咁多年野呢一瓣我知道得最清楚....





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-14 04:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 MarK.C 於 2013-7-13 00:56 發表
樓主改造得好好
改造後整體感覺比起原本HG新安洲有種截然不同既感覺
排氣位既細節同小腿既推進器都係做很好好
我覺得推進器內部如果要噴上銀色
最好加少少details/刻線
會增加機械感
另外就係金屬色可以改 ...

Mark.C兄, 多謝晒. 推進器分色我都有諗過的, 不過因為今次既金屬色甩得好勁, 噴左一隻色之後我就唔敢點鬥佢了, 所以就冇做到. 下一次改用第隻油既時候試下先.

GAIA油其實用GUNZE THINNER好似真係掙D, 但係GAIA果隻溶劑堅臭, 環境唔係咁許可.... 不過..... 我估我都會試下.....

水貼呢層呢, 冇落既原因係我覺得自己唔夠SEN屎, 怕一陣落左仲衰過唔落. 特別係我個人唔係幾中意貼隻機個名同型號, 相對選擇變得少左, 係怕畫蛇添足既大前題下, 覺得今次都係唔好搞住LOR....





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-14 04:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2013-7-13 02:24 發表
Lailo兄對評語o既正面態度的確值得學習

可能年紀大左啦.... 觀點唔同左.... EQ又高左.... 比人柴台會DOWN係好正常, 但係要學識控制自己既心情去面對問題同失敗確係唔容易.... 好簡單掉轉頭諗, 你上台唱歌, 走左音都冇人知, 又或者個個拍兩下手繼續猜枚..... 嘩, 呢D先叫DOWN.





生有限, 欲無限. 買得快, 砌得慢.
要好好保養個人健康, 唔係點砌得晒個倉~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver