回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 木馬號 1/1700
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2013-7-31 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
木馬號 1/1700

舊作, 完成已有一段時間



















本帖最近評分記錄
gundamman678   2013-8-12 09:14 PM  讚好  +1   一流作品
alanwhc   2013-8-2 08:06 AM  讚好  +1   一流作品
davis168   2013-8-1 11:26 PM  讚好  +1   上色一流
hungvincent1986   2013-8-1 12:02 PM  讚好  +1   創作意念一絕
69hong   2013-8-1 10:57 AM  讚好  +1   幾可亂真
錢七   2013-8-1 10:38 AM  讚好  +1   創作意念一絕
NEO-ZEONIC   2013-8-1 10:27 AM  讚好  +1   幾可亂真
lai_po   2013-8-1 12:42 AM  讚好  +1   佳作
fang   2013-8-1 12:22 AM  讚好  +1   幾可亂真
RoyFocker22   2013-7-31 11:17 PM  讚好  +1   佳作
Tom0083   2013-7-31 10:41 PM  讚好  +1   幾可亂真
式刃   2013-7-31 10:30 PM  讚好  +1   一流作品
illuka   2013-7-31 09:39 PM  讚好  +1   一流作品
raylee6780   2013-7-31 09:08 PM  讚好  +1   一流作品
he3980   2013-7-31 08:03 PM  讚好  +1   一流作品
sm_bear   2013-7-31 07:01 PM  讚好  +1   佳作
aeug   2013-7-31 03:56 PM  讚好  +1   上色一流
imkw   2013-7-31 03:05 PM  讚好  +1   佳作
MARKII   2013-7-31 03:02 PM  讚好  +1   一流作品
liuso   2013-7-31 01:52 PM  讚好  +1   創作意念一絕
頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2013-7-31 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2013-7-31 12:42 AM 發表
好好既木馬號,好有心思既效果圖,正,襯晒 !! ~

william 兄, 就係砌得痳痳, 所以咪搵 d 背景分散下注意力囉


本帖最近評分記錄
williamgundam   2013-7-31 02:04 AM  讚好  +1   你。講。大。話 ~
頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2013-7-31 11:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ultraleo 於 2013-7-31 06:47 AM 發表
有埋V作戰, 運輸機, 同G-Fighter一齊就更加正

實在太細粒喇, 又老花, 手又震, 搞佢地唔掂囉

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2013-7-31 11:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 someup 於 2013-7-31 06:52 AM 發表
工整靚作,地球背景也很合襯

Thankyou 呀 someup 兄

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2013-7-31 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 char 於 2013-7-31 12:36 PM 發表
鏡兄回來了~正呀~~

char 兄, 我冇貨賣, 揾 d 舊野呃下 post 咋

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:01 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver