回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [Stop Motion] 模型動畫 : 城市戰爭 的一眾模型
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-6 06:02 PM  資料  短消息  加為好友 
[Stop Motion] 模型動畫 : 城市戰爭 的一眾模型

這些模型都不是好作品,因為平均每件只用了3日完成
劣作多台, 請多多指教
模型動畫 :
http://www.youtube.com/watch?v=yrCyCicJUHI










[ 本帖最後由 高達哲 於 2013-9-6 06:16 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
littlebee   2013-9-10 03:38 AM  讚好  +1   創作意念一絕
llungg   2013-9-8 05:35 PM  讚好  +1   創作意念一絕
小公主   2013-9-8 10:27 AM  讚好  +1   細節處理顯心思
l_hang   2013-9-8 03:18 AM  讚好  +1   不俗之作
lai_po   2013-9-8 12:49 AM  讚好  +1   佳作
crazybee   2013-9-8 12:06 AM  讚好  +1   創作意念一絕
simmonelai   2013-9-7 10:57 PM  讚好  +1   創作意念一絕
williamgundam   2013-9-7 09:14 PM  讚好  +1   有心思 !
yatshun   2013-9-7 08:53 PM  讚好  +1   創作意念一絕
ericwktam   2013-9-7 08:24 PM  讚好  +1   創作意念一絕
BONG   2013-9-7 08:18 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
atkex   2013-9-7 07:51 PM  讚好  +1   創作意念一絕
aya030   2013-9-7 02:53 PM  讚好  +1   創作意念一絕
雄記   2013-9-7 02:23 PM  讚好  +1   創作意念一絕
ultraleo   2013-9-7 12:50 PM  讚好  +1   創作意念一絕
阿艾   2013-9-7 12:12 PM  讚好  +1   創作意念一絕
風中追風   2013-9-7 11:35 AM  讚好  +1   創作意念一絕
Aznable   2013-9-7 09:00 AM  讚好  +1   創作意念一絕
yicu23   2013-9-7 07:35 AM  讚好  +1   不俗之作
自來也   2013-9-7 12:57 AM  讚好  +1   創作意念一絕
頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-6 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 
動畫原圖:














頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-6 06:09 PM  資料  短消息  加為好友 
收工~完



頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-6 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝支持

頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-6 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 robotkel 於 2013-9-6 06:30 PM 發表
好精彩的stop motion, 雖然動作不算十分流暢,但有城市做背景(好多人懶做背景),營造到強烈巷戰感。最利害可以移動鏡頭拍攝,這是非常困難的
兩分零十秒的背景音樂與畫面夾得好

因為係第一次製作stop motion
但係製作啲兩個月入面,因為經驗多左,後其製作啲動作畫面流暢左好多
下次整條片都會有改善

頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-6 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2013-9-6 10:56 PM 發表
GM COMMAND
頭關節特登咁裝

頭關節?
我只係加髙小小GM個頭,太高?

頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-7 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2013-9-6 11:37 PM 發表

唔會太高,
只係冇修飾, 整到條頸好似好幼

明白

頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-7 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Figuration 於 2013-9-7 02:09 AM 發表
amazing!!! 比日本那些同好的製作好多了

那個GM絕對可以跟unicorn的隊長機拼長短

另外請問師兄那些紙作品是什麽公司的產品?

那些紙模型是自製的

Google找圖,之後用Photoshop製作

頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-7 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2013-9-7 07:53 PM 發表
街景好好,GM們強調角位既上色法配合動畫效果唔錯,但個人覺得美中不足係隻GUNDAM無用上同一做法,有點唔夠一致

因為隻GUNDAM可能會係之後的作品出現,所以正常上色就算

[ 本帖最後由 高達哲 於 2013-9-7 11:31 PM 編輯 ]

頂部
高達哲
平民
Rank: 1


UID 53719
精華 0
積分 11
帖子 33
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2013-7-11
狀態 離線
發表於 2013-9-7 09:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2013-9-7 09:13 PM 發表
模型製作不俗,可以更加靚,街道背景自製好有心思同心機,有趣 !! ~

我好似見到高左既彩虹邨 ~

下次可以試用少量既"寶貼"泥膠穩住 d 機體 ~

我有用寶貼啊
動畫原圖有兩張GUNDAM啲相,腳個度有D白色膠就係寶貼

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver