回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: (轉貼) 而家做女人真係幾悲
樹熊佬佬
平民
Rank: 1



UID 38324
精華 0
積分 0
帖子 20
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-19
狀態 離線
發表於 2010-9-13 05:51 PM  資料  短消息  加為好友 
(轉貼) 而家做女人真係幾悲

同30歲未婚女友人傾開,而家真係幾悲。

我因為工作關係,認識高中底層好多朋友(肯定比一般職業多好多)。女友人舊年同拍左拖6年男朋友分開,叫我介紹d男人比佢。佢搵萬零蚊,普通過普通OL,無樓同屋企人住,樣貌稍年長,佢自己知自己事,要求條件真係好基本,絕對唔港女︰

年紀35-40(細過自己唔考慮)
未離過婚或者離左無仔女 (廢時做人後底乸)
無固定女朋友 (唔做第三者)
鍾意細路仔 (友人好喜歡小朋友)
唔煙唔酒唔賭錢 (基本野)
無偶然上大陸叫雞習慣 (基本野)
月入 20+k(貧賤夫妻百事哀,維持一個家庭2人加埋30K其實都算勉強OK)
有一二十萬流動資產 or 已買樓有自己房間唔係上下格床 (首期可以一人一半)
非低技術藍領 (體味談吐接受唔到)
身高5尺5寸以上 (佢自己都5尺5)
唔洗著加大碼衫 or 36+寸以上褲頭 (友人好瘦得90幾磅)
基本整潔 (手指甲唔捆黑邊就得)

尋晚得閒幫佢禁下電話掃下我d男人contacts ,我手機器set 左 search criteria, 即是年紀,婚姻,職業,等等,禁左二百幾個男人客,居然無一個唔中上面是但一飯﹗

我再細心回想一下友人的擇偶條件,真係好普通,佢唔洗人養,亦都願意自己人工幫將來的家庭負擔,亦都無d好難量化既要求比如有幽默感,正直善良温柔等......

不過無話到一定要香港人......

而家都唔知點同佢講,無理由叫佢返大陸識(佢份工完全唔洗上大陸)。

我有兩個大陸客見過幅相之後都對佢有點興趣。第一友人雖然無讀大學,不過西環名校出身,英文辣辣聲,大陸客話第時仔女學英文不假外求

第二大陸客想投資香港開公司,將來有個自己人睇住放心。

友人就反應冷漠,講真我呢兩個大陸客Quali 高,人品正派,不過我都明白親戚朋友果關好難過,尤其是呢兩個大陸客廣東話都唔正。


呢d咩女人黎架,不知所謂,仲要講到自己好慘咁,想唔話佢係港女都唔得,唉,唔怪得咁多女仔嫁唔出啦

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 05:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver