回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 第一次肉作 [French Knights 1:32]
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 
第一次肉作 [French Knights 1:32]

各位師兄對唔住! 趕唔切油成隻。出住個人仔先啦。
第一次油呢類型人兵。感覺係...好肉嚇死人

請各位師兄師傅, 星期日聚眾時指點指點

[ 本帖最後由 哈廸斯 於 2007-3-9 01:38 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自我封閉期...
頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-3-9 07:16 AM  資料  短消息  加為好友 
好嘢,你都玩埋呢味嘢
第一次算唔錯,我相信你睇完翔兄示範會有所得著,功力大増
唔知星期日之後,會唔會陸續有更多兵仔作品出現呢

頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2007-3-9 10:33 AM  資料  短消息  加為好友 
初初玩算係唔錯,
你未掌握到油人仔既竅門啫,下次試試油鉛兵,比較details 啲你可能會了解同領略多啲.





頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 狄格斯 於 2007-3-9 07:16 AM 發表
好嘢,你都玩埋呢味嘢
第一次算唔錯,我相信你睇完翔兄示範會有所得著,功力大増
唔知星期日之後,會唔會陸續有更多兵仔作品出現呢

狄兄
唉~~呢排人兵毒風太強~~中毒很深..
第一次油...好多問題出現, 星期日帶埋出黎問
希望果日睇多d 各位師兄既大作, 再多多指點哈仔呀!

QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2007-3-9 10:33 AM 發表
初初玩算係唔錯,
你未掌握到油人仔既竅門啫,下次試試油鉛兵,比較details 啲你可能會了解同領略多啲.

斯兄
我睇返d 相, 油到隻兵似"崩牙軀"咁, 真係嚇死人 我會俾心雞呀!!!
星期日睇你表演!





自我封閉期...
頂部
sin
軍曹
Rank: 2


UID 3751
精華 2
積分 2
帖子 318
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:18 AM  資料  短消息  加為好友 
加油哩公仔本身唔係好details,又係第一次油,已經好ok.星期日有Joe sir同翔兄分享技術,應該可以幫你一大把

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 
兵人毒蔓延得好快.  

星期日有大師示範, 樓主可以偷下師了.





頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sin 於 2007-3-9 11:18 AM 發表
加油哩公仔本身唔係好details,又係第一次油,已經好ok.星期日有Joe sir同翔兄分享技術,應該可以幫你一大把

多謝sin sir!!
本身隻兵仔好多毛邊同無咩details...所以有點無從入手。

星期日仲要等sin sir 你多多指教啦!!

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-3-9 11:39 AM 發表
兵人毒蔓延得好快.  

星期日有大師示範, 樓主可以偷下師了.

無錯!!! louis師兄..等緊你d 兵人呀..
btw, louis師兄架坦克出廠未!? 記得星期日帶埋黎
好期待星期日!!

[ 本帖最後由 哈廸斯 於 2007-3-9 11:42 AM 編輯 ]





自我封閉期...
頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
請問係唔係 i 記架 ?





頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kcllck 於 2007-3-9 11:41 AM 發表
請問係唔係 i 記架 ?

kcllck壇主
係呀.... 哈仔油得好肉..請見諒





自我封閉期...
頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈廸斯 於 2007-3-9 11:39 AM 發表

無錯!!! louis師兄..等緊你d 兵人呀..
btw, louis師兄架坦克出廠未!? 記得星期日帶埋黎
好期待星期日!!

我之前油過幾隻兵人 ( 話說我都係第一 round 兵人毒蔓延之時既感染者. 不過好快用貓毒驅兵毒, 抗狗毒舒暢哂 ~ ) , 不過完全唔見得人...   等我攪埋隻貓貓, 攪情境齊齊砌既時候, 就會 post 上黎請教下大師們.

星期日如無意外, 都會帶隻貓出黎, 等大家幫下眼睇睇有乜要執, 先至埋尾





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:49 AM  資料  短消息  加為好友 
唔好下下話自己肉 la, 俾d 信心自己la, 何況 e度有咁多師兄可以請教, 實"電"既 !!

QUOTE:
原帖由 哈廸斯 於 2007-3-9 11:43 AM 發表



kcllck壇主
係呀.... 哈仔油得好肉..請見諒






頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-3-9 11:48 AM 發表


我之前油過幾隻兵人 ( 話說我都係第一 round 兵人毒蔓延之時既感染者. 不過好快用貓毒驅兵毒, 抗狗毒舒暢哂 ~ ) , 不過完全唔見得人...   等我攪埋隻貓貓, 攪情境齊齊砌既時候, 就會 post 上黎請教下大師們.

星期日如無意外, 都會帶隻貓出黎, 等大家幫下眼睇睇有乜要執, 先至埋尾

呀!!!!!!!情境齊齊砌!!??  我完全無左呢回事....哈哈哈...弊+火!
好野!! 星期日有得睇貓貓!

至從發現左HKML 這個網後....
高達毒清左少少...但換黎既係情境毒, 車毒, 貓毒, masscross 毒, 兵人毒....
要大破費了~~~

QUOTE:
原帖由 kcllck 於 2007-3-9 11:49 AM 發表
唔好下下話自己肉 la, 俾d 信心自己la, 何況 e度有咁多師兄可以請教, 實"電"既 !!



hehe...多謝壇主及咁多位師兄支持
以後要"射住"小弟呀!!

[ 本帖最後由 哈廸斯 於 2007-3-9 12:04 PM 編輯 ]





自我封閉期...
頂部
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 
第一次油個個都會係咁架! 你叫做油得唔錯勒 好過我既第一次

QUOTE:
原帖由 sin 於 2007-3-9 11:18 AM 發表
加油哩公仔本身唔係好details,又係第一次油,已經好ok.星期日有Joe sir同翔兄分享技術,應該可以幫你一大把

星期日有 sin sir 同埋翔兄, 我都要向兩位大師學野





頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2007-3-9 12:03 PM 發表
第一次油個個都會係咁架! 你叫做油得唔錯勒 好過我既第一次

星期日有 sin sir 同埋翔兄, 我都要向兩位大師學野

Joe Sir, 星期日俾你睇下真品, 崩牙軀出場 唔好嚇親





自我封閉期...
頂部
owl
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12009
精華 0
積分 18
帖子 1232
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 9/3/07 12:03 PM 發表
第一次油個個都會係咁架! 你叫做油得唔錯勒 好過我既第一次

星期日有 sin sir 同埋翔兄, 我都要向兩位大師學野

油多幾隻就會好D
加油呀

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 owl 於 2007-3-9 12:12 PM 發表

油多幾隻就會好D
加油呀

知道呀!!~~~





自我封閉期...
頂部
sin
軍曹
Rank: 2


UID 3751
精華 2
積分 2
帖子 318
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2007-3-9 12:03 PM 發表
星期日有 sin sir 同埋翔兄, 我都要向兩位大師學野

sir呢個字得Joe sir可以用,小弟仲好年輕
我要向大家學習先真,其實我好細個個時已經睇過翔兄係機界D作品

我係路人甲

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sin 於 2007-3-9 12:34 PM 發表


sir呢個字得Joe sir可以用,小弟仲好年輕
我要向大家學習先真,其實我好細個個時已經睇過翔兄係機界D作品

我係路人甲

Sin Sir 貴更???
第幾期!!? 我又要知!





自我封閉期...
頂部
小人物
上等兵
Rank: 2


UID 3207
精華 0
積分 3
帖子 297
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈廸斯 於 2007-3-9 11:43 AM 發表



kcllck壇主
係呀.... 哈仔油得好肉..請見諒

講真,初油你算唔錯.

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2007-3-9 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小人物 於 2007-3-9 12:42 PM 發表

講真,初油你算唔錯.

多謝小人物大師!!!!
很大鼓舞~~~





自我封閉期...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver