回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 剛剛睇完學園默示錄動畫版第一話,個腦諗左好多野
Bill2005666
上等兵
Rank: 2



UID 17964
精華 0
積分 0
帖子 226
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-7-5 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 
剛剛睇完學園默示錄動畫版第一話,個腦諗左好多野

其實之前睇漫畫已經諗過,而家睇又remind一次

而家科技咁先進,難保有朝一日真係俾d瘋狂科學家研發到呢種病毒
又難保有一朝當你起身o個陣望出窗口,你所在ge地方甚或全香港,全世界都已經變左由"佢地"控制ge死城
身邊ge人可能已經一個一個變成"佢地"ge同類,再冇政府,警察,軍隊.一切常理已經變得冇用
到左o個個時候,我地應該點樣自處?
自暴自棄,就地等待成為"佢地"ge食糧?
保持身為人類ge尊嚴,然後盡一生最大勇氣由大廈頂樓一躣而下免得成為"佢地"ge同類?
定係殺出重圍,希望有朝一日可以搵到一個"安全"ge地方?

呢個問題我到而家都未諗到答案...大家點睇?

[ 本帖最後由 Bill2005666 於 2010-7-5 11:24 PM 編輯 ]

頂部
Bill2005666
上等兵
Rank: 2



UID 17964
精華 0
積分 0
帖子 226
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-7-6 08:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 蘿莉魂 於 2010-7-6 12:42 AM 發表

這要看你的天分~~

冇用的,動畫入面男配角剎那(聲優誤)是空手道達人,結果連"俺はガンダム!!"都未嗌到就死了

頂部
Bill2005666
上等兵
Rank: 2



UID 17964
精華 0
積分 0
帖子 226
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-7-6 08:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Figuration 於 2010-7-5 11:33 PM 發表
唔使諗,如果真係會變成咁既話一定會有解藥,就算冇,政府都會出動飛機大砲

到時政府都會撤走,軍隊警察奉命保護高官跟有錢人,這是正常的啊
可能到你見到軍機的一刻,已經是政府對本土進行空中打擊
所以靠政府不如靠自己

頂部
Bill2005666
上等兵
Rank: 2



UID 17964
精華 0
積分 0
帖子 226
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-7-6 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-7-6 08:23 PM 發表

其實唔太明點解喪屍可以在沒有能量底下活動...
明明已經"死了"

例如人要生活,就要進食,提供能量...

如果給我設定喪屍
我會設定喪屍是需要透過病毒進行光合作用,供應能量...
即是日間充電,晚間活動
...

根據書籍"世界末日求生指南"
喪屍只有宿主,即是人類擁有的能力
嚴格來說,人類的身體即是喪屍病毒入侵腦部進行變異,變異後的腦部會成為新器官,以控制人類的身體進行走路,攻擊,噬咬,吞食等動作.
唯跳躍,爬牆/樹,上下樓梯,使用工具等需要手腳協調,腦部思考的動作則不能進行
換言之,人類在感染喪屍病毒之後,除了思想,記憶,邏輯等腦部活動之外所有東西均可由病毒控制,當然包括我們身體包含的能量
所以喪屍能夠行動,及以"本能"行動
而很多人以為喪屍食人是為了補給,但其實是錯誤的
因為自從人類感染病毒之後,已經算是死亡,除了變異後的腦部可以繼續驅動身體之外,所有東西包括消化系統均會腐化
"進食"只是喪屍的唯一本能,它們已不能再靠進食攝取能量
當喪屍用盡身體裡剩餘的能量,加上肌肉完全腐化,就算為"死亡",唯腦部會繼續運作,發放進食的信息,直至腦部完全被破壞,才正式稱為死亡

希望能解答你的疑問,唯有一點需注意:喪屍非人類或一切生物,所以一切應用在人類的定理,大都不能應用作喪屍身上啊=]

頂部
Bill2005666
上等兵
Rank: 2



UID 17964
精華 0
積分 0
帖子 226
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-7-6 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ptzs008 於 2010-7-6 09:09 PM 發表


按照物理定律,任何活動概物體都需要消耗能量的吧,就好似汽車要入油、機器人要充電、怪獸都要食野啦~~~

請參閱#17

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver