回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 新手作品 德軍四號戰車F.1型
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-10 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 
新手作品 德軍四號戰車F.1型

小弟第一次砌坦克,所以大家請比D意見,令小弟以後的作品可以有所進步!

[ 本帖最後由 Iowa 於 2007-7-13 03:47 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 10:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-7-11 12:47 AM 發表
可能樓主用左閃光燈, 架車變到反哂光, 而且偏埋色.

炮管下面既支架位置有問題, 係太前了. 有 d 觀察窗上下倒轉左.  車頭下面既後備履帶支架係咪專登咁整架 ?

建議樓主多參考下其他 afv 同好既作品, 咁樣會對點樣演譯 afv 好有幫助.  有乜唔明, 可以隨時問架, 再唔係出個製作 post 丫, 逐步逐步又得.  

我用左閃光燈,不過下次唔會再用;炮管下面既支架位置,窗上下倒轉左小弟會修理,同埋小弟車頭下面既後備履帶支架係咪專登咁整架,多謝您寶貴的意見

頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 10:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-11 04:50 AM 發表
第一次唔錯喇,我第一次砌嘅真系不知所謂
如果想再靚d,就要砌多d練好d基本功先嘞

小弟一定練基本功,但不知買D咩野好,因買一架坦克練基本功好像太浪費

頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 01:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-11 12:01 PM 發表


小號手d平價坦克都系幾十蚊一盒,砌起都可以練到唔少喇

假組啦,磨水口啦,補夾口啦…………

好好的提議,多謝,但問多樣野,港島邊度有得買?

頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 01:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2007-7-11 12:36 PM 發表


星星果 D舊貨都係幾十蚊
我買買埋埋都唔少都未砌

樓主果隻已經比我整既靚好多...orz|||
加油!!

但個人仔...對眼就真係好可怕

小弟油人油得好差,個人仔...對眼就真係好可怕

頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-11 01:10 PM 發表


港島就真系唔知嘞,我見mk tristar有喇叭賣,but冇問過價
事關我系廣州買,好平,有d都系貴過1/72小小

小弟係一個新手,所以想問你一個好愚蠢的問題,mk tristar係咩,如果係鋪頭,係邊?

頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2007-7-11 01:22 PM 發表


tristar係一個牌子
店店係廣華街, 有條街咪好多槍賣既(一個商場黎)
由廣華醫院果邊一直行到盡頭
就會見到...樓上店黎...

唔該哂!

頂部
Iowa
壹等兵
Rank: 1



UID 12978
精華 0
積分 26
帖子 180
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2007-7-11 01:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-11 01:25 PM 發表


煙廠街 水果街市附近,附近都仲有幾間模型鋪嘅
去到包你流曬口水

禁多地方,我怕去到會大出血

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver