回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 小弟獻醜第一Post:1/72 PST ISU 152自走炮
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-8 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟獻醜第一Post:1/72 PST ISU 152自走炮

未post過,真係戰戰兢兢,請大家指正,多多包涵!

舊年砌既野,東歐PST出品,質量一般,加左PE同炮管,最欣賞套炮管既muzzle brake,車工精致,套PE都okay,個散熱百頁窗帘真係好花功夫,不過成果幾滿意。

可惜我既上色水平吾掂,油極都好似未掂,舊化係未得,擺出黎睇住先。麻煩大家提點下,多謝先!



[ 本帖最後由 timng 於 2007-9-8 11:21 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-8 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 
sorry, 都唔識點貼圖,可唔可以教下我呀?

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-8 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 
sorry 啊,再試過!希望得啦!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-8 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 
係咪玩我,頭先吾得,而加又得左?

再貼!

部相機係舊野,近攝效果吾好,麻煩大家忍耐下!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-8 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2007-9-8 11:23 PM 發表
唔錯吖,幾好

多謝師兄,你係第一個讚我既,感激!感激!

我都覺得太過乾淨。 你覺得有咩可以搞好D?比D意見啦!多謝!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-8 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 
係喎! 以為已經搞左添, 剛醒起係未既,當時係好想快D收工砌另一副,所以草草收場!再搞過!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-9 09:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2007-9-9 12:01 AM 發表
恭喜作出第一次 係咪用番支Bager黎噴呀?! 掂吖!

記得好似係大陸筆加badger, 睇相就厄到你姐,實物係一般架咋,多謝嗮先!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-9 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skybird_Lok17 於 2007-9-9 12:20 AM 發表
唔錯呀
可以嘗試加一 d 舊化上去

一定會,多謝支持,等我搞掂又番post先!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-9 09:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2007-9-9 01:16 AM 發表
d李太很正

多謝你讚我!

履帶係硬膠injection既,用風筒軟化然後屈,可以搞到好有重量感,同龍記既軟膠帶吾同,不過上色仲係太乾淨,蘇聯野應該係最污糟既,乾淨係好吾正常。

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-9 09:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-9-9 01:40 AM 發表
tim哥終於的起心肝出post,可喜可賀
好猛火力,等你搞埋舊化先

可惜你明日冇時間一聚

我係後天努力好心機姐,我搞得好慢,一架車閑閑地搞個幾月,上色功力真係要向你地拜師架!可惜今日吾得!下次聚如果周六就好啦,最多我捐獻D珍藏出來比大家抽下獎,有冇架??

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-9 09:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2007-9-9 09:38 AM 發表
上色水平吾掂,油極都好似未掂<--------你講大話

甘我都識少少噴油,滲綫,乾掃既,係甘多啦,相對于你我咪好吾掂囖!你指點下我啦師兄!

啊,仲有加左D 油彩 filter渦,你睇吾出呀,唉,失敗啦!

[ 本帖最後由 timng 於 2007-9-9 09:53 AM 編輯 ]

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-10 11:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-9-9 10:21 PM 發表
tim 兄終於都 post 作品了.  炮口是 p/e 來嗎 ?  很精細.

炮管連炮口係aber 既出品,係車床車出黎既,我好欣賞,真係吾錯架,原來PST模型既炮管同muzzle brake根本就吾掂,吾用補品件野就見唔到人架。

不過ABER既35好似都好正,你試玩過未?

[ 本帖最後由 timng 於 2007-9-10 11:17 AM 編輯 ]

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-10 11:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2007-9-9 10:22 PM 發表

睇唔出係我失敗就真

可能真係要誇張D至入到鏡,好似做大戲D大花臉甘樣。有機會請教下你地D師兄至得!老鬼哥得閑過D料指點下細佬啦!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-10 12:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-9-10 11:38 AM 發表



幾條友都系,影相唔掂啊
睇完老鬼几部拉闊作品,再睇番d相,根本就系兩回事

得哥你用左新相機就連條鼻毛都清清楚楚渦!你部咩牌子甘好野黎架?你地版聚要帶作品出黎架?

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-10 12:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-9-10 11:45 AM 發表


ABER 既35 質素的確好過而家國內既PE商.  我試過玩佢套 山貓, 一號 Basic + fender. 三套都幾滿意, 係製作較為繁複, 亦多少有 d 唔人道, 做到想喊.

其實玩PE根本就係唔過癮,我呢架野其實用左成套PE,不過有D係上色後就完全唔覺,即係白費功夫,厰出一套野梗係咩都出嗮,用吾用得着就自己決定架啦,所以我而家用PE都係用7到8成倒,有D明知用左都無用,就無謂嘥時間,係咪?

用PE係要令到件野靚D, 有D PE根本就代替吾到原件,始終PE太薄啦,無質感,所以都係用既時候決定。

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-10 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2007-9-10 03:28 PM 發表

又都係嗰句 : 真係各有所好 ! 就像昨日見到你玩3突上的扣仔, 開吓關吓, 感受到你真係樂在其中! 哈哈, 我都鐘意玩pe, 但好選擇性同好睇心情 有時唔知黐左條乜野根會乜都加 有時又會好比心機oob..... 不過我最最最享受始終都係上色!

我同你相反渦,我enjoy砌多D,可能因爲我上色功力低,high過好多獲,驚驚地,所以屋企砌埋好多都未上色。自己要加把勁啦!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-10 06:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-9-10 03:08 PM 發表




部嘢?水貨NIKON P1000
參照d意見同建議,我揀嘅時候要有手動功能嘅,咁樣先可以用光圈優先黎影
本來想買fujifilm嘅6500,super ccd 6代,色彩好好,不過太大部

同埋一定要3腳架

我個部係LEICA (但是fujifilm製造),不過好舊架啦,6年前,當時係好嘢黎架!拒都有手動功能渦,可能我用手動都可以影好D,又試下先!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-14 01:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-9-12 02:43 PM 發表


應該ok嘎,試下啦
我都記錯左部機嘅型號,應該系P5000,上次同你講完後去mk買嘅

新野係吾同D既,你部野係無買錯啦,近攝可以影到甘細,仲可以有甘大既景深,好野!我部舊野呢兩樣都唔掂呀!

另外,我試左用manual mode影左另一架野,我會貼上黎架,好似好過auto mode 好多下渦。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver