回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [08電擊]-真.武者貳-摩亞屈 1/8 649樓
宏輝
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 1935
精華 9
積分 30
帖子 1836
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-4-3 02:27 AM  資料  短消息  加為好友 
支持一下老師!!!
加油加油!!!^^``

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:53 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
老師~~我就快生日la wo~





頂部
SKI
曹長
Rank: 2


UID 1454
精華 0
積分 2
帖子 442
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-21
來自 藍天動漫
狀態 離線
發表於 2008-4-3 10:41 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
老師你快d老實招來你去邊度偷對角返來~

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-4-3 10:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 SKI 於 2008-4-3 10:41 AM 發表
老師你快d老實招來你去邊度偷對角返來~

老師上一版講左~係聖鬥士既角~





頂部
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2008-4-3 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 
對角我覺得唔夠大





不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-4-3 11:30 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-4-3 08:53 發表
老師~~我就快生日la wo~

好邪惡的想法





頂部
baggiolau
上等兵
Rank: 2



UID 25806
精華 0
積分 0
帖子 288
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-4-3 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 
側裙甲係張飛肩甲

[ 本帖最後由 baggiolau 於 2008-4-3 12:10 PM 編輯 ]

頂部
得閒飲茶
軍曹
Rank: 2


UID 24765
精華 0
積分 1
帖子 323
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-2
狀態 離線
發表於 2008-4-3 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-4-3 12:36 AM 發表


又係喎.///
好的



嗯嗯//



和上年的電擊作差不多...
這樣的武者feel不錯的
你也試試丫

你0既意思係叫我執返好隻舊版摩亞屈-.-?

對角好似真係細左d....有冇諗過加大佢?

[ 本帖最後由 得閒飲茶 於 2008-4-3 12:23 PM 編輯 ]





無無聊聊咁又一天 ~________~
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-4-3 01:01 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #227 王子老師 的帖子

老師,腰兩側的裙甲好似細咗D,加油...........
PS:我都好想砌呀,放咁多日假,真係....





頂部
暴走喪力娘
上等兵
Rank: 2


UID 23449
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-19
狀態 離線
發表於 2008-4-3 01:37 PM  資料  短消息  加為好友 
對角 !! To Small  !!

頂部
discovejy
二等兵
Rank: 1


UID 18053
精華 0
積分 0
帖子 86
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-29
狀態 離線
發表於 2008-4-3 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 
屯門之光-老師:
  有89成似wo
可唔可以話比我知你住屯門邊到
因為我都係住屯門
有時間探下你=3=

頂部
RIO
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26696
精華 0
積分 6
帖子 873
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-3
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 
睇落去好正....隻角雖細..但好正

頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
好吊癮

想快d睇到成品






Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 
隻角太細喇..老師快d汁汁佢--3--





氣勢!!
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 
就黎完成啦

12號會唔會有成品睇呢





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Fai 於 2008-4-3 02:27 AM 發表
支持一下老師!!!
加油加油!!!^^``

謝謝
我也支持你

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-4-3 08:53 AM 發表
老師~~我就快生日la wo~

不是6月嗎???

QUOTE:
原帖由 SKI 於 2008-4-3 10:41 AM 發表
老師你快d老實招來你去邊度偷對角返來~

老早招供了////

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-4-3 10:43 AM 發表

老師上一版講左~係聖鬥士既角~
http://www.hkml.net/Discuz/attachment.php?aid=191988&noupdate=yes

謝謝解說

QUOTE:
原帖由 s99099 於 2008-4-3 11:16 AM 發表
對角我覺得唔夠大

我覺得粗了點......

QUOTE:
原帖由 baggiolau 於 2008-4-3 12:04 PM 發表
側裙甲係張飛肩甲

bingo

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-4-3 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-4-3 12:21 PM 發表

你0既意思係叫我執返好隻舊版摩亞屈-.-?

對角好似真係細左d....有冇諗過加大佢?

嗯....
無想過把角加大...加長就有可能

QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-4-3 01:01 PM 發表
老師,腰兩側的裙甲好似細咗D,加油...........
PS:我都好想砌呀,放咁多日假,真係....

夠0架喇...仲有兩把劍在旁...
哎...才剛夠位...
真係好慘...

QUOTE:
原帖由 暴走喪力娘 於 2008-4-3 01:37 PM 發表
對角 !! To Small  !!

係 too short
有無好計??

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-4-3 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2008-4-3 12:21 PM 發表

你0既意思係叫我執返好隻舊版摩亞屈-.-?

對角好似真係細左d....有冇諗過加大佢?

嗯....
無想過把角加大...加長就有可能

QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-4-3 01:01 PM 發表
老師,腰兩側的裙甲好似細咗D,加油...........
PS:我都好想砌呀,放咁多日假,真係....

夠0架喇...仲有兩把劍在旁...
哎...才剛夠位...
真係好慘...

QUOTE:
原帖由 discovejy 於 2008-4-3 01:43 PM 發表
屯門之光-老師:
  有89成似wo
可唔可以話比我知你住屯門邊到
因為我都係住屯門
有時間探下你=3=

可是我無時間
尤其是近來吧
真的對不起

不是屯門之光
請不要誤會

QUOTE:
原帖由 RIO 於 2008-4-3 08:24 PM 發表
睇落去好正....隻角雖細..但好正

麻麻地
我覺得對角短了
在想辦法中

頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2008-4-3 09:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
I see the problem with 對角(why others said it's too small)
it's just angles problem, I think
if 老師 can move them down by 1mm or 2mm
and sand away the camera on top of the gundam's head
this might fix the problem





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-4-3 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-4-3 08:27 PM 發表
好吊癮

想快d睇到成品


希望能完成它啦

QUOTE:
原帖由 鋼古魯 於 2008-4-3 08:31 PM 發表
隻角太細喇..老師快d汁汁佢--3--

又唔駛咁快
看看有無其他角先啦
係呢....我所知你也有砌開zoids
有無散件合我用????

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-4-3 08:41 PM 發表
就黎完成啦

12號會唔會有成品睇呢

成品好似有d誇張喎

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-4-3 08:43 PM 發表

我估有

最多都係上了灰...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver