回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 電腦問題 - 網頁文字decode(解碼), 請各位大大幫幫手
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 
電腦問題 - 網頁文字decode(解碼), 請各位大大幫幫手

HI 各位師兄,

小弟想問, 如某人在DISXXSS討論區上留言, 幾分鐘後作了修改。

想請教各位師兄, 有無方法可以將一個Disxxss 中已修改文字decode(解碼), 然後看到原來的文字??
因聽聞dsixxss有bug, 有D人可以Decode 睇得番 但可惜我唔識....
請各路高手幫幫小弟呀! 千萬個唔該~~~





自我封閉期...
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 06:12 PM  資料  短消息  加為好友 
你做左管理員就得嫁啦

頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 07:40 PM  資料  短消息  加為好友 
HI 師兄,

除左做管理員, 有無其他方法?
如有無program 可以做decode 之類!?





自我封閉期...
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 
冇, 因為9成資料係SERVER果邊攪,
除非你真係搵到果個BUG 黎用

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-10-16 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 
修改左就replace左之前的text, 仲點樣還原出黎?

刪除左的post, 就或者可用某種權限查看內容





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2010-10-16 09:05 PM 發表
冇, 因為9成資料係SERVER果邊攪,
除非你真係搵到果個BUG 黎用

師兄你岩, 我就係唔知果BUG係乜....





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 08:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-10-16 09:49 PM 發表
修改左就replace左之前的text, 仲點樣還原出黎?

刪除左的post, 就或者可用某種權限查看內容

就係好奇, 有某人可以decode 已修改的TEXT
某人話只不過係由0同1組成的數據, 所以可以..可惜我搵唔到方法!





自我封閉期...
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-10-16 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-16 09:57 PM 發表
就係好奇, 有某人可以decode 已修改的TEXT
某人話只不過係由0同1組成的數據, 所以可以..可惜我搵唔到方法!

我了解喇, decode果個人, 就係讀心神探本人~~

如果 Discuz討論區軟體有bug, 我唸壇主同討論區管理員, 會比閣下更關心這問題的存在





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-16 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-10-16 10:05 PM 發表

我了解喇, decode果個人, 就係讀心神探本人~~

如果 Discuz討論區軟體有bug, 我唸壇主同討論區管理員, 會比閣下更關心這問題的存在

多謝師兄解答





自我封閉期...
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-10-16 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-16 08:39 PM 發表



就係好奇, 有某人可以decode 已修改的TEXT
某人話只不過係由0同1組成的數據, 所以可以..可惜我搵唔到方法!

好basic 咁講, disuzz分左部分, webserver 同 data server (sql server)... 所有會員upload (文字, 相片, 個人inform etc) 都係store係 data server 果邊.

唔知你對 database / sql 有幾熟. 有認識應該會想像到要睇返未改過既post既內容, 首先要個database 真係有keep 到舊既內容先得. 問題係, 個database 可以係用新內容去update個record. 舊內容可以係已經delete/replace左, 可以以後都冇左架喎.

就算當edit post 係會當一個新record 都好, 到問webserver 叫佢gen 返個page 出來時, 亦會去retrieve 返(到) 舊內容既舊record 先得. 而問題係, 睇返gen 出來既webpage 既"原始碼"係睇唔到喎有冇架喎..

如果係留意埋網頁既 url, 如果你edit 果個post, 果 D thread "id"/record number 係冇變到既. 所以可以估計到edit post 係唔會有新record. 咁即係話有權限直接入到個sql server 先有可能睇到未update既record (假設d 舊record 冇replace到)

咁解釋唔知ok 唔ok 呢???

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-10-16 09:19 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2010-10-17 12:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-16 09:57 PM 發表



就係好奇, 有某人可以decode 已修改的TEXT
某人話只不過係由0同1組成的數據, 所以可以..可惜我搵唔到方法!

decode/encode同discuz上修改text係兩回事, 一般修改左既text 係database都會改埋唔會睇得返... 就算有另存後備檔都要係 admin先可以睇到另一set database但一般呢類forum唔會甘徙 resource.
所有電腦野fundamentally 都係"由0同1組成的數據", 呢位某人講得好空泛, 似係亂吹唔駛認真...咩都甘直接可以用 0同1 直接轉換返既所有電子保安系統都可以無視lu...

[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2010-10-17 02:02 AM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
小思
上等兵
Rank: 2


UID 7242
精華 0
積分 6
帖子 248
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2010-10-17 06:30 AM  資料  短消息  加為好友 
講咁多不如睇下有無search engin cache左edit前既data好過啦

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-10-17 08:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-16 08:58 PM 發表
HI 師兄,

除左做管理員, 有無其他方法?
如有無program 可以做decode 之類!?

話時話, C兄你打算做hacker??





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-17 03:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-10-16 10:36 PM 發表


好basic 咁講, disuzz分左部分, webserver 同 data server (sql server)... 所有會員upload (文字, 相片, 個人inform etc) 都係store係 data server 果邊.

唔知你對 database / sql 有幾熟. 有認識應該 ...

師兄講得好詳盡....我明.
我知道DISXXUS DATA SERVER果邊未爆,應該可以搵得返D 資料, 可惜我唔識...

QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2010-10-17 01:45 AM 發表

decode/encode同discuz上修改text係兩回事, 一般修改左既text 係database都會改埋唔會睇得返... 就算有另存後備檔都要係 admin先可以睇到另一set database但一般呢類forum唔會甘徙 resource.
所有電腦野fund ...

係囉! 起初我都好似師兄你咁諗, 但果條友仔又真係唔知用咩方法搵得返已修改既文字 (唔係ADMIN人)...從中得到一些我好想知道的資料!





自我封閉期...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-17 03:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小思 於 2010-10-17 07:48 AM 發表
講咁多不如睇下有無search engin cache左edit前既data好過啦

師兄有無介紹? 我SEARCH 左2日2夜都搵唔到...

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-10-17 10:11 AM 發表

話時話, C兄你打算做hacker??

當然唔係, 只係我MISS左一個好重要的資訊! 而知道呢個資訊果班人相繼全部改POST兼封口。
有位高人DECODE到出黎! 我只係想效法呢位高人姐..





自我封閉期...
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-10-17 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 
人地有BACKUP到你唔知姐

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-10-18 08:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-17 04:39 PM 發表



師兄有無介紹? 我SEARCH 左2日2夜都搵唔到...



當然唔係, 只係我MISS左一個好重要的資訊! 而知道呢個資訊果班人相繼全部改POST兼封口。
有位高人DECODE到出黎! 我只係想效法呢位高人姐..:e ...

佢地應該係d network cache度搵姐
正常data入左DBMS,冇right係拎唔會比你睇得到ge
而disscuz我都唔覺有個功能可以retrive到特定日子edit前ge野





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-10-18 08:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-16 06:08 PM 發表
HI 各位師兄,

小弟想問, 如某人在DISXXSS討論區上留言, 幾分鐘後作了修改

想請教各位師兄, 有無方法可以將一個Disxxss 中已修改文字decode(解碼), 然後看到原來的文字??
因聽聞dsixxss有bug, 有 ...

兩個方法
如果你之前load過個段野,你部機ge cache會有
另外個data暫存左係database個cache入面,係果度都應該會搵到
但點搵我冇研究過,唔識





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-18 09:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-10-18 09:45 AM 發表

兩個方法
如果你之前load過個段野,你部機ge cache會有
另外個data暫存左係database個cache入面,係果度都應該會搵到
但點搵我冇研究過,唔識

Yo! Bro, check PM la...





自我封閉期...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver