回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 對買新模型降溫tim......(耳機討論板)
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 nightakhouse 於 2010-10-10 15:26 發表
我用緊MEIZU + SCL5..
原全推唔掂對耳機....感覺得兩成功力...所以超想換機/加AMP
但係玩AMP 好"DUM"本嫁

SCL5
好野泥WOR,
成110ohms 唔加AMP,好少MP3發揮到佢ge實力.
而加AMP的確好DUM 本閒閒地都過千先話OK,
所以我都仲諗緊好唔好行Line out.





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 奇諾魚 於 2010-10-10 15:24 發表
我用緊果隻係 SENNHEISER既CX200
又平音質又正

滿足就好啦.耳機呢個毒海太深啦





荒廢了模技....
頂部
atkex
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4202
精華 4
積分 28
帖子 513
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:45 PM  資料  短消息  加為好友 
我主要聽OST,菅野よう子果一伙人,宜家當然用無損啦,好快就塞爆左8GB..所以重有差不多成年先可能有contract簽有工番,但已經諗定到時一定要換番部ipc 160gb 因為宜家每次入歌都要先del歌,好令人頭痛呢

其實se535我都未試過,真係得個望字(心底話:怕自己定力唔夠 )

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
我10PRO,W3,SE530都有試過
因為就算定力唔夠都出唔到血XD





荒廢了模技....
頂部
atkex
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4202
精華 4
積分 28
帖子 513
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:57 PM  資料  短消息  加為好友 
話說果時換耳機,本身target係um1,sf3果個價位,結果試試下就變左ue700
個fd重要俾埋隻er4b我試,唔係當時真係用盡晒彈藥,可能今日已經唔係ue700

自此之後我對定力方面有左新既評價 堅係怕試完耳仔軟

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-10-10 04:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 奇諾魚 的帖子

小弟用緊 400 II, 不過d bass 聽耐左好un頭, 同埋人聲好一舊舊

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2010-10-10 05:42 PM  資料  短消息  加為好友 
我用熨UE-5C, 多多指教

頂部
JobriaChung
二等兵
Rank: 1


UID 37737
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-11
狀態 離線
發表於 2010-10-10 06:01 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟最近都入左部COWON I9 16G + westone UM1
聽蔡琴姐姐的"被淮忘的時光"真係一絕,D聲真係無得頂,百聽不厭

P.S. 我係用無損版FLAC黎聽

頂部
atkex
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4202
精華 4
積分 28
帖子 513
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
狀態 離線
發表於 2010-10-10 06:39 PM  資料  短消息  加為好友 
ue-5c,cm wor

我都有聽被遺忘的時光,不過總係覺得人聲係右邊出黎,係本身錄果時都係咁?

頂部
JobriaChung
二等兵
Rank: 1


UID 37737
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-11
狀態 離線
發表於 2010-10-10 08:02 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #29 atkex 的帖子

無理由GA
你有冇試過GET另一個試?

頂部
atkex
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4202
精華 4
積分 28
帖子 513
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
狀態 離線
發表於 2010-10-10 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 
無試過
但只有少量曲係咁(另一首係STEVE CONTE既heaven's not enough)
唔係話完全係右邊出,不過聽落好明顯人聲唔係中間,係中間偏右
隻碟好似叫豪情唔知咩,同碟既"把悲傷留給自己"都係咁

所以應該係錄或者混音時既問題掛...

[ 本帖最後由 atkex 於 2010-10-10 09:30 PM 編輯 ]

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2010-10-10 09:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
I am using MONSTER SOLO(HD) and MONSTER BEATS
mainly reason is able to control my iPhone 4 (Voice Control)





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
CA
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13901
精華 0
積分 16
帖子 1116
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-10-10 10:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 CA 為MSN好友 通過MSN和 CA 交談 Yahoo!
原來呢度好多師兄都玩耳機
小弟用緊panasonic RP-HTX7 + E5
用iphone推

最近計劃緊換新headphone





多多指教~!
頂部
奇諾魚
曹長
Rank: 2



UID 15791
精華 0
積分 7
帖子 424
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-22
來自 0.0"
狀態 離線
發表於 2010-10-11 06:48 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-10-11 07:02 AM  資料  短消息  加為好友 
近排想轉玩in-ear,有人介紹隻大陸visang r-03好抵買....心郁郁添

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2010-10-11 07:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2010-10-10 07:57 PM 發表
ue-5c,cm wor

我都有聽被遺忘的時光,不過總係覺得人聲係右邊出黎,係本身錄果時都係咁?

我都用左4年喇~日日聽metal野, 正到我都唔係好想換

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-10-11 10:01 AM  資料  短消息  加為好友 
Ching們如果想用方便source(e.g.手電,IPT4),
所有野集於一機,
但又想有一定質素,
最好加一部bluetooth amp.

第2日換乜source都得喇!
(但要有bluetooth先好)

e.g.
http://www.jkaudio.com/remoteamp_blue.htm

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-11 11:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2010-10-11 07:02 發表
近排想轉玩in-ear,有人介紹隻大陸visang r-03好抵買....心郁郁添

OK 抵買架~,低頻都幾勁下,女聲特別,鐘唔鐘意好主觀.
但係如果係恆源forum睇的話,就唔可盡信,某程度上誇大左R03 ge實力.





荒廢了模技....
頂部
CA
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13901
精華 0
積分 16
帖子 1116
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-10-11 11:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 CA 為MSN好友 通過MSN和 CA 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2010-10-11 08:30 AM 發表


我都用左4年喇~日日聽metal野, 正到我都唔係好想換

師兄你都鐘意聽metal歌架?
聽開邊隊metal band呀 ??





多多指教~!
頂部
CA
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13901
精華 0
積分 16
帖子 1116
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-10-11 11:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 CA 為MSN好友 通過MSN和 CA 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2010-10-11 08:30 AM 發表


我都用左4年喇~日日聽metal野, 正到我都唔係好想換

師兄你都鐘意聽metal歌架?
聽開邊隊metal band呀 ??





多多指教~!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver