回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 新新學砌車~JAGUAR XJ-S V12 -當起左 !!
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 
新新學砌車~JAGUAR XJ-S V12 -當起左 !!

見近排砌返模型,又o係床下底搵返盒車出黎,雖然之前都有玩過下'星星'車,原來發覺o個陣既技術"水"到呢
呢兩日係咁扒文,搵到d資料,知道左要刻深d線,要磨水口,要洗潔精洗之類~~~~
亦都見到好多師兄成日都講上色,我以為自己可以開始試下做啦.
但係今次隻車真係~~~~見到都頭痛,
d位又唔fit,駁口位又梳,請問下有冇一d以前既post教執殼ga,我唔想自己撞到出晒血先搵人救命 ,亦唔想浪費左部車,因為儲左好耐ga啦!!!!
幫幫手唔該!!!!
[attach]214429[/attach]
[attach]214430[/attach]

[ 本帖最後由 johnnykut 於 2008-9-28 10:25 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:07 AM  資料  短消息  加為好友 
咁我知道左要刻深d線啦,攪下攪下~~~
刻花晒
[attach]214433[/attach]
鬼面罩有d密封左~~我就開返d坑出黎~~
我覺得整得幾好喎
[attach]214434[/attach]
[attach]214435[/attach]
跟住頭痕啦~~車殼同塊前"野"fit唔到~~
[attach]214436[/attach]
[attach]214437[/attach]
咁我下一步要點做先好呢??



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
edwardyau
曹長
Rank: 2



UID 13272
精華 1
積分 25
帖子 442
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:20 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
this one really need high tech ga.........

use epoxy putty or polyster putty help u la

or 402+baby powder.......

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:26 AM  資料  短消息  加為好友 
界坑試下每下短程d,細力d,最多來回多幾次
唔好太大力或者每一下由頭界到落尾
遂少遂少咁刨下刨下就無咁易出界

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aiaedward 於 2008-7-5 02:20 AM 發表
this one really need high tech ga.........

use epoxy putty or polyster putty help u la

or 402+baby powder.......

想問下有冇教學link呢??因為唔知道用法!!

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 02:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-7-5 02:26 AM 發表
界坑試下每下短程d,細力d,最多來回多幾次
唔好太大力或者每一下由頭界到落尾
遂少遂少咁刨下刨下就無咁易出界

我估我而家刻晒d線ga啦!!
咁係應該用返筆地補返再打磨??

頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-7-5 04:15 AM  資料  短消息  加為好友 
你搵咗架絕版模型嚟學砌車噃





頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-5 06:59 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
呢架野... 睇起黎好大件事wor.... 我記得n年前都砌過, 不過我真係唔叻得過你好多.... 叫砌得埋咁解.....

建設你係刻線前磨左d模線, 水口先, 上埋灰最後先刻線, 刻出黎會靚d架, 不過出界既話就煩d~ 要執呢d出界, 開稀左d不地先填落去會易補得靚d....

頭冚試下用粗d既沙紙e.g. 400 / 600 逐d逐d執啦... 磨兩野fit落去睇下, 唔得又磨d又fit落去....

車尾其實都ok既, 因為真車都會有條"啦"既.....

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-5 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 Raybirg NSX 的帖子

唔怕!!!仲有一盒係冇頂既,呢架就算冇咁靚,
但係我相信下架會靚好多(阿Q一下先)

頂部
simonheat
上尉
Rank: 3Rank: 3
無成品出廠



UID 25126
精華 0
積分 9
帖子 1424
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-14
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-7-5 11:27 AM  資料  短消息  加為好友 
係邊度有架....好少見

加油呀樓主

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-6 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 
岩岩磨完個頭冚
但係發覺佢有小小變形,有咩方法可以攪返好佢呢??

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-6 03:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
試下用大滾水浸佢一陣... 不過唔好煮佢wor.....
hasagawa d膠料都可能煮得番....

頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-7-6 04:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-7-5 11:27 AM 發表
係邊度有架....好少見

加油呀樓主

絕咗版啦
要搵就要撞吓 d 拍賣網有冇人放出嚟嘞





頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-8 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 
今日噴完灰,支灰放左唔年都仲噴到~~~~~勁呀
乾左一睇 勁多花痕,全部都係我既錯
努力補救中
[attach]215326[/attach]
[attach]215327[/attach]
個入油蓋我真係冇咁好技術執返,放棄~~~填左佢算
[attach]215328[/attach]
[attach]215329[/attach]
[attach]215330[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-9 12:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
綠不地.... 我覺得好難handle...
下次補呢d... 可以用gunze thinner開薄d不地先上, 會容易搞d, 不過綠不地唔知開唔開到呢? 我用星星不地.....

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-9 01:30 PM  資料  短消息  加為好友 
都開到GA,我都係開稀晒先用TOOTHPICK點落去
但係乾晒之後都幾硬,尋晚岩岩磨晒分,今晚再上灰睇睇效果
到時再POST相上黎俾大家指教下

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-10 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 
整容中
[attach]215994[/attach]
[attach]215995[/attach]
[attach]215996[/attach]
[attach]215997[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-10 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
整容後
[attach]215998[/attach]
[attach]215999[/attach]
[attach]216000[/attach]
[attach]216001[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2008-7-10 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 
ok 喎…!~ 救得唔錯 !~

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-10 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝先!!!
不如俾D意見上咩色好丫!
個盒你紅有D土味

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:49 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver