回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 新新學砌車~JAGUAR XJ-S V12 -當起左 !!
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
諗左好耐用咩色好,溝左3日慢慢試,諗到
[attach]216561[/attach]
[attach]216562[/attach]
[attach]216563[/attach]
[attach]216564[/attach]
[attach]216565[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 
可惜太過心急
第二層噴得太太太厚啦,d油又溝得太多隻,自己分解
無奈地要洗左佢又頭攪過
[attach]216566[/attach]
[attach]216567[/attach]
[attach]216568[/attach]
[attach]216569[/attach]
[attach]216570[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
呢隻算唔算係紫色?

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-13 05:47 PM  資料  短消息  加為好友 
係呀!!!
用左71(midnight blue)同3(紅)做主色

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-16 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 
馬虎地上完interior
mask完車殼上左怪金色框
幾得意
[attach]217360[/attach]
[attach]217361[/attach]
[attach]217362[/attach]
[attach]217363[/attach]
[attach]217364[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-17 07:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
回復 #25 johnnykut 的帖子

this colour is good!!





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-17 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 
想問下~~扒文見有D師兄話噴完第一次光油要等乾左先噴第2次
咁我尋日噴左第一次(薄噴左兩層,近噴濕少少又兩次),用左1/3支155光油,開始見到有少少反光啦
仲要噴多幾次左右呢????
有師兄話要等兩個WEEK,又有人用一個星期噴晒咁多層~~
我見而家天氣咁好,會唔會可以縮短DD時間呢??
另外一個問題~~當我噴晒等拋光啦,係唔係真係要等成個月先會100%乾晒再拋呢???
唔該答下我啦

頂部
simonheat
上尉
Rank: 3Rank: 3
無成品出廠



UID 25126
精華 0
積分 9
帖子 1424
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-14
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-7-17 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
整容手術好成功啵
加油加油!!

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-17 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #28 simonheat 的帖子

第1次認認真真咁砌,我都覺得已經好ok啦
我諗自己試多幾架之後學下d改造野,技術好d會再砌埋部同款冇頂or落場車,努力
[attach]217579[/attach]
[attach]217580[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-17 10:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
光油方面.... 我自己冇用噴罐光油, 不過我噴gx100呢, 就會兩晚噴一層, 每次都係一層mist, 一層wet, 噴完日頭晒太陽夜晚晒燈, 噴6~7層左右... 視乎d油有幾厚啦...
之後就擺埋一邊, 其間放埋窗邊由得佢自然吸收日月精華.... 不過最灘乾既地方唔好開冷氣.... 約等3星期至一個月先開始磨滑, 順手拋光.....
以上只係我個人既做法...  其實個個人試出黎都唔同...

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-17 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-7-17 10:15 PM 發表
光油方面.... 我自己冇用噴罐光油, 不過我噴gx100呢, 就會兩晚噴一層, 每次都係一層mist, 一層wet, 噴完日頭晒太陽夜晚晒燈, 噴6~7層左右... 視乎d油有幾厚啦...
之後就擺埋一邊, 其間放埋窗邊由得佢自然吸收日 ...

晒太陽唔會晒到甩色咩??

最大問題係~~~~我唔識睇佢厚定薄呀
唔知師兄們睇相睇唔睇到呢??幫幫眼得嗎???
[attach]217587[/attach]
[attach]217588[/attach]
[attach]217589[/attach]
[attach]217590[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-17 11:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
晒一兩個星期... 邊有咁快甩色.... 而且擺窗邊晒半日架咋嘛~~
應該未夠厚, 不過d舊款車小心d"粒"位會積油..... 記住掃乾淨d塵先再噴呀.....

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 
岩岩開盒,原來我仲有水貼未攪
水貼太長,手工又唔好~~~~斷左好多 我估我會點一點油執執佢.
但係高低不平,當買個教訓
又有問題啦 請問下水貼邊駛唔駛磨走,定係直噴光油???
因為用左水貼修補劑,邊邊勁多(屎即係屎)~~唉
[attach]217614[/attach]
[attach]217615[/attach]
[attach]217616[/attach]
[attach]217617[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-18 04:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
我估係因為張水貼舊左既關係... 所以貢易斷... 唔係全部係你既問題啦~~~
要噴多幾層光油先好磨水貼邊, 磨完再上多兩三層就可以等拋光....

頂部
karajan
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30045
精華 0
積分 8
帖子 1342
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-30
狀態 離線
發表於 2008-7-18 07:35 AM  資料  短消息  加為好友 
借帖一問, 擋風玻璃雖要一并上光油 同 拋光嗎 ???

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2008-7-18 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 karajan 於 2008-7-18 07:35 AM 發表
借帖一問, 擋風玻璃雖要一并上光油 同 拋光嗎 ???

depands on there are decal on windows or not

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-19 04:29 AM  資料  短消息  加為好友 
今日問題: 睇晒d舊post,好多人都話 mr hobby普通光油好軟又收縮好耐,gx100同184都幾ok
咁我而家貼水貼前既光油係super clear 155,係唔係冇咁好 ??
我可唔可以用gx100噴上面ga,如果可以又駛唔駛等d 155乾晒呢???我噴左兩日左右,朝早都會晒下佢~~~
184我就真係搵唔到模型鋪有得賣啦

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-20 12:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
回復 #37 johnnykut 的帖子

可以噴gx100係上面, 不過最後都要等d 155乾晒先, 因為個底縮既話個面都會見到....  
如果真係怕乾唔透, 晒燈啦...
日頭晒完太陽之後, 夜晚keep住晒燈, 3個星期左右都應該ok啦... 不過, 唔好擺得太近燈... 唔係一陣個殼都熔埋~~~ 同埋我覺得最好噴好晒光油先晒, 因為怕張貼紙頂唔順~~

184唔洗搵啦.... 價錢唔平得過gx100.....

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-21 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
噴左幾層~~~
點先知夠唁夠厚呢???
[attach]218639[/attach]
[attach]218640[/attach]
[attach]218641[/attach]
[attach]218642[/attach]
[attach]218643[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-22 01:12 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
你而家係用緊咩光油??

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:44 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver