回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] BMP-1再舊化
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-30 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
BMP-1再舊化

又用佢黎做白老鼠試下舊化~
多多指教哦!

[ 本帖最後由 J.J.Lam 於 2008-5-30 08:47 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-30 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2008-5-30 08:50 PM 發表
幾好喎,D泥跡好似!

o的粉彩位上鏡白朦朦咁,好怪,實物唔係咁樣架!


頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-30 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-5-30 09:15 PM 發表
現代車應該無咁舊呀

btw.舊化得唔错,加油,努力

現代車我只係覺得係甩油漆上冇咁利害~其他既一樣都係好污穢架~
實車仲勁過我呢~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-30 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
整多兩張先~試新相機~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-30 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2008-5-30 11:00 PM 發表
哇,師兄,你幾重手下,搞到架車好圬漕渦!

當年70蚊貨仔,依家比我咁學舊化有賺啦
主要係試左用自己開既幾隻油畫顏料做weathering,水痕~粉彩之後就真係重手左...濕玩完再上乾效果好誇張~
我已經掃走部份架啦!

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-30 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-5-30 10:56 PM 發表


點解呢架實車影到好似模型咁既....

證明玩模型既人一向整到個效果比實車更強~

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-31 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-5-30 11:35 PM 發表
效果唔錯.加油

多謝多謝~你都貼多o的作品上黎呀!

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-31 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-5-30 09:49 PM 發表


打緊果時就係

平時就應該乾凈D

咁又係,個時睇車臣o的俄軍o的火柴盒好誇張...

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-31 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2008-5-31 10:30 PM 發表
上色舊化一流;但色彩好似太鮮?

可能相機問題~我之後影既都冇咁鮮呢!

多謝支持~多謝!

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-31 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2008-5-31 09:14 AM 發表


同意,同意。J.J.Lam兄的模型比實車更真。

獻醜啦...仲有唔滿意既地方~用粉彩幾容易有唔同色...特別係濕玩既時候呢~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver