回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1比700 信濃號
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-3 02:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
1比700 信濃號

信濃號載有機種&數量:

零戰52型 :15 部  
99式艦爆II型:3 部
97式3號艦攻 :3 部
彗星12型艦爆:6 部  
彩雲艦偵 :2 部
天山12型艦攻 :3部
















[ Last edited by msv on 2006-5-3 at 02:33 AM ]

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-3 02:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
同場+影(大家姐+3妹合照)





頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-3 02:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
同場+影(我的三菱飛機工廠)
圖中有飛機96部(唔計信濃號上面d飛機只有64部),包括:

零戰52型       :24  部
零戰21型       :10  部
99式艦爆II型:8   部
97式3號艦攻 :8   部
彗星12型艦爆:22 部
流星改艦攻     :4  部
彩雲艦偵         :4  部
天山12型艦攻 :16部





[ Last edited by msv on 2006-5-3 at 02:38 AM ]

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-3 12:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
係E到同panda兄買的
$75

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-3 01:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by edwinfan at 2006-5-3 09:56 AM:
信濃雖貴為當時噸位最大的航母,但是艦載機數卻少得可憐...

所以到e+仲有好多人都恥笑佢

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-4 01:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by PS at 2006-5-3 07:00 PM:
見到樓主隻信濃,令到我好有衝動的番隻野出黎砌,不過知道自己未夠班,所以都係收埋先,第日連埋D蝕刻片一齊放左佢。
艦載機少得可憐係因為當時環境迫成,並唔係佢載機數少。所以點解依家會有人恥笑佢呢?請問?

慢慢砌下d平野(例如dd/cl)來拿經驗,
我都係咁先砌得咁好.....

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-16 11:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
正確係47架(第1批)
信濃號如果成功去到目的地的話可能會上多大約50-100部飛機......

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-18 12:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
係射6發中4發- -'''

頂部
msv
軍曹
Rank: 2


UID 1160
精華 0
積分 72
帖子 368
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-28
狀態 離線
發表於 2006-5-29 02:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 msv 為MSN好友 通過MSN和 msv 交談 ICQ 狀態
其實咩係櫻花彈?????

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver