回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] Alphard 七人車
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-11 12:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
Alphard 七人車

呢部Alphard係街就成日見,一早就已經好鐘意。模型知道有出過,但就間間模型鋪都唔見呢款車賣。點知今日無意中係灣仔見到有呢款,$138都即刻買。

開盒後才發覺呢盒原來好抵,這一盒除包括了盒面那款型態外,還可以換件變做另外兩款型態,實外超抵。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-11 12:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
經過上次部Hiace既試練後,今次呢部Alphard既進度比預期中來得快,現階段已完成內籠。

原裝的中間車窗係茶色,我試用了兩塊很簿的膠片重造車窗。

當然要開洞加燈喇,因今次呢款車既設計加唔到指示燈,所以只加頭燈同尾燈。

都唔明青島點解出果時唔整埋天窗位,明明呢架車就有天窗,好彩從聯盟那兒知道天窗如何整,之後可能會再加返兩隻天窗俾佢,咁先係真正既Alphard。

但車身咩色仍未決定到。頭痛頭痛!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-11 12:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-11 01:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-10-11 01:00 AM 發表
師兄手功越來越正~~~

咪講笑喇,講到手功,有排都未及joey兄你喇!





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-11 01:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-10-11 01:07 AM 發表
黎學下野點砌7人車先…遲d唸住玩 Elgrand

唔好咁講,砌車我都仲係新手,仲有好多野要學!





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-13 11:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
又黎更新下先,昨日用了一個下午噴好了。

外殼最後決定噴黑色,某些位用銀色令部車冇咁單調,今次首次試用gaia 121加專用開油水,果然效果真的不錯,感覺比郡士sm銀更幼滑。

車頂天窗還未搵到1mm透明膠片,側窗的透明膠片效果不錯,裝上了都分不出。

車籠其他件都滲好線。

現在只差天窗部份,不過唔知幾耐先可以搞得掂!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-13 11:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2008-10-16 12:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
兩隻天窗可以出現喇!今日去旺角模型鋪唸住搵1mm透明膠片,點知冇一間冇,但好彩係旺角大家都知邊間的膠片鋪搵到,仲要又大塊又平!超興奮!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:25 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver