回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 坦克齊齊砌II ~~ T-34雪地抗戰
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-2-15 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 
坦克齊齊砌II ~~ T-34雪地抗戰

拖咗成半年.....
反反復復噴完又洗, 終于都搞掂
雖則效果唔系太滿意, 但都算積累咗經驗
呢排要抖陣先, 復活節假再來 !

歡迎狠評  ~~~

[ 本帖最後由 skybird_Lok17 於 2008-2-17 12:07 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-2-17 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LawHoTin 於 2008-2-16 12:21 AM 發表
比較少接觸雪地上色,可唔可以解釋吓,唔該

通常二戰的時候, 士兵會用石灰水幫坦克做偽裝, 因為係塗上去的原因, 所以砌的時候都要表達出筆塗的感覺
咁都有一出廠就係白色涂裝的, 不過我今次是做石灰水果種
下面有d資料希望幫到你 (其實我都系第一次做, 講錯唔好怪我 )



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-2-17 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2008-2-16 12:11 PM 發表
Good try 啦,試下都無妨吖!好過我都未做過,個人認爲可以再卒走多D白,就仲自然!可以噴D消光添。

係咪1/72黎架?意大利定係龍記?

另外,連鏈板都要洗白白?整多左?定係想模仿真係好似行 ...

1/48.....田宮
d白色我都覺得有d多....不過放完假無時間, 或者復活節再開工執執它, 可能加個場景比都未定

頂部
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-2-20 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2008-2-18 10:59 AM 發表
冬季塗裝的紅軍坦克,車上標語多用黑色或紅色



QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-2-18 01:06 PM 發表
努力, 努力.  多試多參考, 必定有所進步.

少少提議, 見到成架車色彩方面比較呆板. 其實下架可以試下係工具上面先上返正確顏色 ( 例如木質既先上啡色, 鐵質既先上黑鐵色 ), 之後再上白色, 然後 white wash.   ...

多谢指教 ~~
其實我都係積累下經驗,不過都多謝師兄們指教先 ^^

頂部
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-2-20 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2008-2-20 01:09 PM 發表


我估1/72真係以爲係龍記既出品,因爲早輪龍記72出左好多款T34,但是我一盒都無買,真係估下,絕無貶意!師兄請勿誤會!

唔系,我都唔系甘意思
只不過我都覺得今次唔系太滿意,復活節真係要執執它

頂部
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-2-20 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2008-2-20 09:51 PM 發表
下個目標砌甚麼

都系砌反小制作啦,前幾日買咗隻 1/72 豹式
不過我唸呢排返學都無時間砌,看怕都要等復活節

頂部
skybird_Lok17
上等兵
Rank: 2


UID 16637
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2008-7-7 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 東方不敗 於 2008-4-29 06:18 AM 發表
有埋雪地情景就perfect 啦!

小弟功力未夠, 真係唔敢獻醜

QUOTE:
原帖由 ZETA仔 於 2008-6-29 11:31 PM 發表
我覺得差少少鐵味 ,不過白色分佈幾好



QUOTE:
原帖由 knightrommel 於 2008-6-30 12:01 AM 發表
Give them fires support~!!!

多謝支持 ~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver