回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴槍問題
pangpang_man
平民
Rank: 1



UID 38506
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-22
狀態 離線
發表於 2010-4-28 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 
噴槍問題

小弟想買一支質素中上o既噴槍,有咩好提意呢?
例如有咩牌子同型號好用~
如果噴迷彩,通常用 0.2mm? 係咪要買 2 支呢(+0.3mm)?
因為我身處美國,想上 ebay 買,不過好似有好多牌子,唔知點揀好
Tamiya 質素好唔好呢? 例如呢支 "HG TRIGGER-TYPE AIRBRUSH 0.3mm "
唔該晒~!!!

頂部
ywcsam
平民
Rank: 1


UID 38360
精華 0
積分 2
帖子 21
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2010-4-28 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 
e, 我同你既情況都幾相似
我又係係美國, 又係想係ebay 買
有冇搵到一個叫 AirBrush City? 佢d package 好似幾抵, 話 $600 US, 而家bid到$7x

順便問埋...
比我搵到呢set野, 全新, $25US 冇人bid, 但係有reserve price, 唔知$60US左右買唔買得過呢?


[ 本帖最後由 ywcsam 於 2010-4-28 05:15 PM 編輯 ]

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-4-28 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pangpang_man 於 2010-4-28 03:13 PM 發表
小弟想買一支質素中上o既噴槍,有咩好提意呢?
例如有咩牌子同型號好用~
如果噴迷彩,通常用 0.2mm? 係咪要買 2 支呢(+0.3mm)?
因為我身處美國,想上 ebay 買,不過好似有好多牌子,唔知點揀好
Tamiya 質素 ...

係美國就買badger 啦... 要配part 點都會易過其他牌子...

當然, iwata 係美國都有自己公司/代理...要配part都唔會有大問題...





路過既厚多士
頂部
pangpang_man
平民
Rank: 1



UID 38506
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-22
狀態 離線
發表於 2010-4-28 04:23 PM  資料  短消息  加為好友 
我有見到 AirBrush o既槍呀~ 仲有好多
不過唔知係唔係 d 雜牌呢~
你個泵應該唔好呀,見過之前 d post,大家都唔建議
badger/iwata  有咩型號好呀??

[ 本帖最後由 pangpang_man 於 2010-4-28 05:42 PM 編輯 ]

頂部
ywcsam
平民
Rank: 1


UID 38360
精華 0
積分 2
帖子 21
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2010-4-28 04:30 PM  資料  短消息  加為好友 
我都有爬過文架..
我見d人通常都係問 basic spray work 過套
我上youtube 聽過, 呢個 revo 靜過 basic 好多
不個 Revo 好少 post, 有d話好, 有d話差
但係我上網search 過, 成套野都差唔多成 $200US, 如果$60左右又好似幾抵...
不過又驚買左番黎唔好用咁就搞笑 lol...所以都係心大心細...

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-4-28 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 
badger 150 (連三針三咀set)

iwata 中高級就 hp-plus 系列..





路過既厚多士
頂部
kitgut
平民
Rank: 1



UID 35819
精華 0
積分 0
帖子 13
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-23
狀態 離線
發表於 2010-4-28 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟最近也入了 iwata  hp-cp     香港買要$9xx, 但勝在質素高,有parts買



查看積分策略說明
附件
2010-4-28 10:39 PM
iwata.jpg (98.97 KB)
 
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-4-28 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitgut 於 2010-4-28 11:57 PM 發表
小弟最近也入了 iwata  hp-cp     香港買要$9xx, 但勝在質素高,有parts買

我都有,當時折左就$7xx





轉虧為"型"
頂部
kitgut
平民
Rank: 1



UID 35819
精華 0
積分 0
帖子 13
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-23
狀態 離線
發表於 2010-4-29 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 woo 的帖子

現在買日本野一定貴,我比錢時肉都赤曬 ,  多口問句,你有買皇冠咀嗎?  效果如何?

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-4-29 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitgut 於 2010-4-29 12:12 AM 發表
現在買日本野一定貴,我比錢時肉都赤曬 ,  多口問句,你有買皇冠咀嗎?  效果如何?

我有買.. 不過如果小心用, 其實可以噴時除左個needle cap的... 咁就可以唔買皇宮頭..





路過既厚多士
頂部
pangpang_man
平民
Rank: 1



UID 38506
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-22
狀態 離線
發表於 2010-4-29 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 
唉~ o係美國想買平 d 都難
皇宮頭大概幾 $?? 如果支針係 0.3,個 cap 係幾多? 0.23mm? (for hp-cp)

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-4-29 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pangpang_man 於 2010-4-29 12:44 AM 發表
唉~ o係美國想買平 d 都難
皇宮頭大概幾 $?? 如果支針係 0.3,個 cap 係幾多? 0.23mm? (for hp-cp)

記得$3/4x,

個needle cap 0.2 同 0.3 係一樣的... 我之前有枝cheap 雞台灣筆壞左淨左個皇冠頭都o岩size...





路過既厚多士
頂部
pangpang_man
平民
Rank: 1



UID 38506
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-22
狀態 離線
發表於 2010-4-29 05:41 AM  資料  短消息  加為好友 
用皇冠頭同除左個needle cap效果一樣?
因為成日都驚撞壞支針.....

頂部
SomaP
平民
Rank: 1



UID 35796
精華 0
積分 0
帖子 35
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-22
狀態 離線
發表於 2010-4-29 07:58 AM  資料  短消息  加為好友 
if you are in the US, try amazon.com which has some resellers who sell iwata. for a decent one, HP-CS goes for around US$120.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver