回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [機戰] 純白騎士 90%完成
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 11:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
純白騎士 90%完成

花了五小時素組^^

壽屋出得好好^^

素組的完成度都好高^^

有d唔想上色的衝動

但係有d位d色完成唔可以接受!!!!

綠色&紫灰色的位置尤其不滿

so,一定會上色^^

開個post,希望唔好爛尾!

今晚番去同佢洗白白^^

唔多講!

去相^^































唸住上光面^^

唔知好唔好呢?

各位師兄佢d意見啦^^

另外,pvc軟膠唔識上色......

pvc軟膠會唔會好易lu油???

[ 本帖最後由 yiuming 於 2008-12-6 10:26 AM 編輯 ]

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 12:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-11-26 11:59 AM 發表
支持!!!

光面或珍珠白應該會幾覩
PVC或vinyl一樣 可以先用mr. metal primer(透明個隻)之後上色

thx^^
mr. metal primer
有無for嘖筆use的???

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 02:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-11-26 12:24 PM 發表
加油,期待完成品 !! ~   

thx for support^^

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-11-26 12:26 PM 發表

mr. metal primer(透明個隻)好似有出落噴筆ge支裝



QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-26 12:35 PM 發表

一定有,因為我用過XD

係喎.....c兄係邊度入T^T
尋日落愛民無晒,但有人話今日禮拜番貨話24x.....
好想入番部呀T^T
藍色部份諗住點?我諗我會整紫藍色

我起灣仔入^^
好貴..........
我唸住用番藍色!!

QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-11-26 01:02 PM 發表


有~! 但記得洗亁淨支筆... 如果洗唔淨亁左係入面支筆就玩完...

多謝提點^^
我都未用過..........

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 02:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 本田 於 2008-11-26 01:28 PM 發表
啲甲口位多到呀......

多到無朋友.....
好多我都唔識消........
之後要多多指教啦^^

QUOTE:
原帖由 osso 於 2008-11-26 01:28 PM 發表
純白呀
好快手
期待成品

邊夠你隻純白好
因為我好like純白 so快手d
借左你的圖

QUOTE:
原帖由 轟羽 於 2008-11-26 01:33 PM 發表
還是手辦好 加油呀

thx^^
自己like壽屋多d!
好似大件d!有質感多d


唔好意思,借左osso兄的圖一用!

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 11:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-26 02:20 PM 發表
夾口多唔緊要,唔影響分色就消,影響就幾details law Xd

明白^^
thx

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-11-26 02:36 PM 發表
加油~等睇好野~

thx^^
carmen......我果 D係差野........
唔好睇壞你隻眼就好啦^^

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-26 02:55 PM 發表

carmen姐做咩搞到自己個頭像咁殘呀

係law!!!
y?

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 11:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 sonnykwok2002 於 2008-11-26 03:59 PM 發表
hey..i'm waitting too....

我會加速^^

QUOTE:
原帖由 ccm880 於 2008-11-26 04:02 PM 發表
素組都真係好靚woo......不過都係上色好~

放心,我會上色^^

QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-11-26 04:49 PM 發表
靚野.....等你a yiuming兄...

我都想入~.~ 但係澳門見到349 law

係呀^^
我都覺好靚^^
太靚,忍唔到手
我都入左$319.......
thx batis_darren 兄^^
我會add oil^^

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 11:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 ar傑 於 2008-11-26 05:39 PM 發表
壽屋D夾口真係

無錯^^
想死.........

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 11:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
今日俾老細強制我放左d ot補鐘.....

早左番到屋企^^

好啦!

同佢洗白白,噴吓啦^^

例行動作:

噴白灰



then自己開"特效藍色"其實只係珍珠藍

第一次用

係我去左台灣exchange的朋友仔買俾我的



開完之後係噤!

有d珍珠色啦^^

自己好滿意隻色!



擺左件廢件嚟test



呢一張係之後再起上面噴多一層珍珠特效漆!

自己覺得唔多夾純白騎士......

so,純白騎士唔會use it!



事實上反光的效果唔錯!

but,可惜唔太夾.....



最後,決定use呢一隻色^^








頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-26 11:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 lai002002 於 2008-11-26 11:51 PM 發表
死仔專係我無時間時先玩d咁ge 野..
我點都要考完試先開工的
唔會比你毒到我!

隻藍色幾ok wo~
但好似再淺d會好d

哈哈哈哈哈!!!!
你果隻快d開工啦!!!
素組左佢,放出嚟都好正

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-27 02:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-27 07:38 AM 發表
隻特效係邊度買ga?
用係京飽飯上面會好得喎。

隻藍普普通通,快d打番高光^^
gaiacobalt blue係唔錯的,我諗我會加番少少螢光粉紅變做紫藍色^^

特效係起台灣買的!
快樂堂!!
24號佢本身係紫藍!
but,我加入藍色令佢無噤紫!
打番高光???我係新手,我唔明"打番高光藍"係咩意思
係唔係用光身d的藍色做陰影??
定係唔係噴光油?

QUOTE:
原帖由 轟羽 於 2008-11-27 09:38 AM 發表
搞緊多無謂 實色最好睇

唔知呀.....
因為唸住用珍珠白,唸住可以襯番.......

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-27 02:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 本田 於 2008-11-27 02:04 PM 發表
夾口你唔諗住消?......

膊頭上面的已經消左!!!
腳的......我無能為力啦.......
夾口主要集中相白色件上面!

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-27 02:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-27 02:08 PM 發表

係台灣 ....咁係hk有無得賣?
24號唔係紫藍,係鈷藍,個人都好中意佢。
你係唔係未噴過陰影?
可以係高光位噴d淺少既藍作高光。(即係d邊留番,噴中間既空位。)唔係噴光油。
你去睇下sd果邊既NEUE-ZIE ...

hk好似無得買.....
我之前都搵左好耐.....
連yahxx拍賣都無......
噤啱我個fd去左台灣exchange先幫我買....
thx你^^
又學到野

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-27 02:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
唔好意思!!
又有問題!!!
今日去mk做野!!!
我買左呢一個!
買左嚟上pvc軟膠!

想問一問係唔係開1:1???



另外想問呢一個點用?????
係唔係加落d油道????
or點use???


thx 各位的回答!

[ 本帖最後由 yiuming 於 2008-11-27 02:50 PM 編輯 ]

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 09:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-27 06:16 PM 發表

第一支當係底灰咁開,1:2或1:3都可以
先調好色,第二支加油既10%份量落去,再用開油水開稀



QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-27 07:15 PM 發表

第一支係透明既底灰,專用係金屬同透明件上色
第二支係延乾劑。

thx^^
太好啦^^
原來透明件都噤用^^
之前我係噤磨d透明件....
磨到死.....
我知個隻primer點用啦^^

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 09:56 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2008-11-27 07:25 PM 發表
咁快就開工啦``` 期待成品面世呀```
呢只純白嘅素組效果真係好唔錯喔```果然係好嘢嚟,總算無睇錯```

因為機戰最like係百舌,百舌我會等1:100出
之後係佢,so,好心急開工

QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-11-27 11:32 PM 發表
我都素組左隻純白,今次分件同補夾口都好易,我睇下聽日有冇時間影相分享下分件補夾口方法,or識我既自己黎搵我啦

ok!
等我過嚟順手偷師^^
12月頭會嚟搵你
到時要買儲氣"肛"

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 10:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-11-28 09:05 AM 發表

晒命~

x2!!!
我係特登出灣仔買!
一時唸唔起正樹果道都有
入左貴貨




琴日ot o到9點先番到屋企......
停工一天.....

今日約左人打波!
又停工一天

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 10:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 wancp 於 2008-11-28 09:59 AM 發表
分色好多下喎,但D夾口一定要補下

我會盡力補!
係唔識補腳的甲.....

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 12:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-28 12:12 PM 發表

百舌1/100係幾毒下,一次過滿足你兩個原望喎

哈哈!
其實仲有古鐡巨人!!!
我好窮啦!!!!!!!!!!

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 12:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-28 12:17 PM 發表

古鐵唔吸引,無兩食.....個樣無百舌咁討好我...

1;100百舌毒到無朋友!
集重裝及高機動於一身!
我only覺得1:144的古鐡巨人好形!!!
大大份

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-11-28 12:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-11-28 12:20 PM 發表
如果機戰遲d出埋奧丁、古蘭修、valsion、黑天使.....(下省略數十部...),我都會入既
前提係....要佢出先得

我唸佢出古蘭修,異變三式都好多人搶住要買^^

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver