回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: The O 配色一問
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-16 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
The O 配色一問

見The O話出MG

小弟想整番隻黎送比自己鍾意既人.....

當然一切都仲係腦內補完緊

小弟想The O以粉紅色為主 係就係怪左d

但小弟鍾意既人比較鍾意粉紅色(獸格d講 應該係粉玫瑰紅)

小弟諗左成晚 都諗唔到點樣襯d粉(玫瑰)紅色

所以想請師兄們幫幫手 比下意見小弟

好老實咁講句 小弟唔想搞到變尼古絲專用渣古咁 如果搞到咁 倒不如唔好玩隻The O

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-5-16 05:32 PM  資料  短消息  加為好友 
你要知道佢鐘唔鐘意先
而且仲要送咁貴





轉虧為"型"
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2010-5-16 05:49 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2010-5-16 06:02 PM  資料  短消息  加為好友 
可以嘗試用PS或其他軟件去配色...

不過...都係睇自己喜好...

頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-16 06:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-5-16 06:50 PM 發表
你要知道佢鐘唔鐘意先
而且仲要送咁貴

只要係係粉(玫瑰)紅色就一定鍾意

但係粉紅色好難襯同埋好難唔「哪型」

QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2010-5-16 07:07 PM 發表
+_+ 灰色色...原色(深入民心)

其次....小弟無咩好主意了

灰色+原色溝粉紅色?

唔係幾明

QUOTE:
原帖由 yan519 於 2010-5-16 07:20 PM 發表
可以嘗試用PS或其他軟件去配色...

不過...都係睇自己喜好...

都有諗過 但部機太廢

開ps會死機 而小畫家又唔識用-.-

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2010-5-16 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
頭先岩岩玩ps2 g vs zg 佢既聯幫色都可以參考~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-16 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-5-16 08:38 PM 發表
頭先岩岩玩ps2 g vs zg 佢既聯幫色都可以參考~

姐係果隻2p色定係果隻奧干色?

話說對上果次玩e隻game係兩年前 唔記得左咩色

唔知師兄可唔可以出張圖睇睇?

頂部
brianwong50
平民
Rank: 1


UID 35526
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-20
狀態 離線
發表於 2010-5-16 08:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 brianwong50 為MSN好友 通過MSN和 brianwong50 交談
1000$hkd wo

頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-17 05:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 brianwong50 於 2010-5-16 09:39 PM 發表
1000$hkd wo

先唔好理個價錢

小弟真係好想用佢黎表示自己既心意....

唔知師兄有冇配色上既意見可以提供比小弟?

頂部
bombomchang
平民
Rank: 1



UID 39899
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-5-18 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 
雖然The O有好強ge機動性,但係你買隻咁肥ge怕唔怕比人地唔中意呀??

頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-18 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bombomchang 於 2010-5-18 05:27 PM 發表
雖然The O有好強ge機動性,但係你買隻咁肥ge怕唔怕比人地唔中意呀??

之前都講過 只要係粉(玫瑰)紅色既 毫一定鍾意

唔知師兄有冇配色上既意見可以提供比小弟?

頂部
ChrisOG
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17829
精華 1
積分 26
帖子 1150
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-25
狀態 離線
發表於 2010-5-18 06:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ChrisOG 為MSN好友 通過MSN和 ChrisOG 交談
一定要粉色既話噴d花紋得唔得
主色用灰白~





想砌就砌
頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-18 07:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Chris311 於 2010-5-18 08:16 PM 發表
一定要粉色既話噴d花紋得唔得
主色用灰白~

主色係灰白?姐係灰白多過粉紅?

噴花紋係咩意思?小弟唔係幾明

同埋小弟想係The O上面整d字 唔知又得唔得?

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2010-5-19 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 
玫瑰粉紅 + the O

攪 BL咩??

HARO / 拉克絲 渣古, 痛車就好

機動兵器産業廃棄物 MS.AC.ZOIDS OR DIE
http://ameblo.jp/dark-tranquillity-r1/

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2010-5-19 11:52 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2010-5-19 10:26 PM
HelloKittyFerrari01.jpg (26.22 KB)
 
頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-19 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
用Mr.color既63號噴罐又得唔得?

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2010-5-20 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 
聯幫ps2版配色~影左好耐先有3張見得人,其它反曬光









果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-20 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-5-20 07:06 PM 發表
聯幫ps2版配色~影左好耐先有3張見得人,其它反曬光
http://i235.photobucket.com/albums/ee132/zgundam2007/PICT0211.jpg

http://i235.photobucket.com/albums/ee132/zgundam2007/PICT0224.jpg

http://i2 ...

多謝師兄既圖

咁如果想整成粉紅色

上身用深少少既粉紅 下身用粉紅又得唔得呢?

姐係藍色位用深少少既粉紅 白色位用粉紅 排氣位用番黃色......

同埋之前小弟提過下

想係上面整d字 唔知又得唔得?

[ 本帖最後由 Hiout 於 2010-5-20 08:40 PM 編輯 ]

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2010-5-20 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Hiout 於 2010-5-20 08:37 PM 發表


多謝師兄既圖

咁如果想整成粉紅色

上身用深少少既粉紅 下身用粉紅又得唔得呢?

姐係藍色位用深少少既粉紅 白色位用粉紅 排氣位用番黃色......

同埋之前小弟提過下

想係上面整d字 唔知又得唔得?

如你跟果幅圖咁上, 我意見係上身用粉紅 下身用淺白粉紅 即好似上圖咁配會唔會靚D





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-5-20 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-5-20 08:55 PM 發表


如你跟果幅圖咁上, 我意見係上身用粉紅 下身用淺白粉紅 即好似上圖咁配會唔會靚D

姐係上身用小弟要果隻粉紅 之後下身用比小弟要既粉紅更淺既粉紅?

因為小弟淨係玩噴罐 又想問下邊幾隻噴罐做到?

小弟見mr.color既63號好似唔錯咁

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2010-5-20 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Hiout 於 2010-5-20 11:08 PM 發表


姐係上身用小弟要果隻粉紅 之後下身用比小弟要既粉紅更淺既粉紅?

因為小弟淨係玩噴罐 又想問下邊幾隻噴罐做到?

小弟見mr.color既63號好似唔錯咁

如果玩罐 要問其它師兄/師匠了, 無玩罐都好多年, 都唔知邊隻牌子好





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver