回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 劉備.....我開工了!(10月13日,第258樓更新)
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-7 02:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談
嘩,正wo
但係我覺得
下身左右果2個包,
好似有少少大
係唔係呂布果個肩膀果舊野黎架?





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-10-7 02:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-10-7 02:30 PM 發表
嘩,正wo
但係我覺得
下身左右果2個包,
好似有少少大
係唔係呂布果個肩膀果舊野黎架?

代答:係,就係呂布肩膀果舊野

頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 03:00 PM  資料  短消息  加為好友 
其實呢..gp哥,你部野好似有d唔平衡 手手腳腳同條腰都咁重裝,但係個身就好似好普通咁
仲會唔會改改佢
------------------------------------------
另我隻張飛可以post架啦 差在你一聲下令





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-10-7 03:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-7 03:00 PM 發表
其實呢..gp哥,你部野好似有d唔平衡 手手腳腳同條腰都咁重裝,但係個身就好似好普通咁
仲會唔會改改佢
------------------------------------------
另我隻張飛可以post架啦 差在你 ...

我代佢答,,,好





長門,,,製造中...
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-10-7 03:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 10:51 AM 發表
.......唔好講我老豆呀媽呀
唔知講咩就語冇輪次
#179個個改劉備正你10倍呀!
我講野你右知我冇家教..你都有講...哈哈...大家一起冇家教羅
我唔介意.....樓主叫收口....我都冇講野喇
你講我老豆呀媽 ...

我又講幾句野先- -用一個細過"terrykafai "少少既模型友講幾句野- -



你家下幾歲呀!15歲仔喇!講野之前可唔可以經下你個腦呀!

1.你依家叫人"有禮貌d呀.......唔該", 咁你自己呢?!係你自己講野唔尊重人在先,重要加個操口"鞋"音黎講野(紅字),點叫人聽你講呀?

2.人人做事風格唔同,你見到人地改得唔合你心水既,
你可以提出意見講人地有咩地方可以改善 ,
再唔係就唔好入呢個post,學諺語話齋:「眼不見為淨也」,「眼不見,心不煩」
你入到黎剩係係到嘈,少少建設性既話一句都冇,你真係自找麻煩

3.你既然唔想人地用"操口問候你既父母" (雖然呢個post入面的確冇人用操口問候你既父母),咁你就唔好做D令人想用"操口問候你既父母"既事出黎喇= ="


15歲喇.....話大唔大,話細唔細.......過多幾年就18歲......算係一個大人......在做事同講野之前....經下你個腦喇.........唉........

[ 本帖最後由 齋胡 於 2008-10-7 03:54 PM 編輯 ]

頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 03:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-10-7 03:17 PM 發表


我代佢答,,,好

一定要gp哥本人叫





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 05:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 10:51 AM 發表
小.......唔好講我老豆呀媽呀
唔知講咩就語冇輪次
#179個個改劉備正你10倍呀!
我講野你右知我冇家教..你都有講...哈哈...大家一起冇家教羅
我唔介意.....樓主叫收口....我都冇講野喇
你講我老豆呀媽 ...

你父母關我什麼事?????
我沒有說你父母.... 你又屈我了!(其實我一直都是叫你收聲!沒有罵過你一句!你自己沒有禮貌又屈人!)
是呀...你說得對!發179樓的貼的朋友...真是十分強大..(本來是因為看了他的作品.被感動了...)
所以請你有點禮貌..我一直都好有禮貌對你!請你不要再屈我啦!
你不喜歡的話..你走出去!
我現在真的生氣了!你又沒有什麼好意見..得一把衰口....我真是好難受..
雖然大家都是模型人..但是我不想再見到你...出現在這個貼裹...
如果之後我出成品..也不希望你來!
希望請你合作!
屈人一點也不好玩!

[ 本帖最後由 gp01a 於 2008-10-7 05:35 PM 編輯 ]





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 05:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-7 03:22 PM 發表

一定要gp哥本人叫

得啦!你發啦!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 05:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-7 05:34 PM 發表

你有女友關我什麼事?????
我沒有說你溝仔.... 你又屈我了!
是呀...你說得對!發179樓的貼的朋友...真是十分靚仔..
所以請你有點禮貌..我一直都好好對你!請你不要再屈我啦!
你不喜歡我既話..你走出去!
我現在真的生氣了!你又冇好好對我..得一把衰口....我真是好難受..
雖然大家都是年青人..但是我不想再見到你...出現在這個貼裹...
如果之後我拍拖..也不希望你來!
希望請你合作!
拍拖一點也不好玩!

(見嘈到咁火,搵d野笑下,如有得罪請見諒 )

QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-7 05:36 PM 發表
得啦!你發啦!

未影相

[ 本帖最後由 dijeh 於 2008-10-7 05:55 PM 編輯 ]





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2008-10-7 05:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談
嘩, 磨死人喎...
點解唔每次改咗d位就磨一次呢, 咁樣出黎既效果都好d啦係咪
再講你應該仲有嘢要改, 到時改好哂先一次過磨, 辛苦既都係你自己...
不過我覺得側裙甲(即係呂布膀頭)縮細少少好d, 而家咁睇好"擁"腫...
to terrykafai
好心你啦, 都15歲思想仲係味成熟, 唔滿意都唔洗用粗口話人架, 做人禮貌d啦.
吓吓都用粗口鬧人, 梗係比你圍插啦.
同埋你要知道點解人地會罷你父母上枱, 因為你少少嘢就成口粗口, 人地以為係你父母對你既教導有問題, 梗係會拉埋佢地落水啦!
所以你唔想人地拉埋你父母落水就不如老老實實認錯仲好啦.

頂部
ccfai (熊貓超人)
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2584
精華 2
積分 29
帖子 861
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-14
狀態 離線
發表於 2008-10-7 05:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-7 05:34 PM 發表

本來是因為看了他的作品.被感動了...

Ei ...不我隻劉備咁毒咩, 我都唔知tim ...

加多句 ... 如果可以的話, 樓主可以試下加d補土/原子灰之類在鞋頭到, 整好個形先之好打磨, 如果唔係的話, 我怕樓主會磨得好甘 ...

ps: 唔好理佢啦 ...





新開了熊貓工作室,你看過了嗎?
https://youtube.com/playlist?list=PLluiJIYSN7ci_IniLDqH3NcrUUE-ACaNR&si=48KkO4317mjCHBaj
頂部
MR_ERIC
軍曹
Rank: 2


UID 26567
精華 0
積分 8
帖子 362
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-29
狀態 離線
發表於 2008-10-7 05:59 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟14years old,,都唔會咁樣話人lor...
iq115咁右點,天才同白痴只係一線之差ga咋....
你自己ge作品比人踩,,,你會有咩感受
己所不欲,勿施於人---e句說話你有冇聽過ar
-----------------小弟平日唔係咁好火ga,有d睇唔過眼咋 -------------------
回番gp01a兄:
你其他改得唔差ga~起碼好過小弟
加油ar~~~

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2008-10-7 05:53 PM 發表
嘩, 磨死人喎...
點解唔每次改咗d位就磨一次呢, 咁樣出黎既效果都好d啦係咪
再講你應該仲有嘢要改, 到時改好哂先一次過磨, 辛苦既都係你自己...
不過我覺得側裙甲(即係呂布 ...

我會改裙甲細件些的!
本來我之前想做基本功的..但是腳的部分真的很易掉下來....
所以改了腳部...
多謝意見!我會改改裙甲的!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-7 03:00 PM 發表
其實呢..gp哥,你部野好似有d唔平衡 手手腳腳同條腰都咁重裝,但係個身就好似好普通咁
仲會唔會改改佢
------------------------------------------
另我隻張飛可以post架啦 差在你 ...

冇視我 ?





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Ei ...不我隻劉備咁毒咩, 我都唔知tim ...

加多句 ... 如果可以的話, 樓主可以試下加d補土/原子灰之類在鞋頭到, 整好個形先之好打磨, 如果唔係的話, 我怕樓主會磨得好甘 ...  

ps: 唔好理佢啦 ...

你的作品真是好正! (支持者)
====================
我知道了!今天我其實開始打磨頭部了....磨了幾日才行!看來真是十分可怕!
我會試下的!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dijeh 於 2008-10-7 06:02 PM 發表

冇視我 ?

你都是快些貼上來啦!(張飛)等了好多日啦!
貼啦...(重復一萬次)
===================
我其實收到了!
想緊怎樣改!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-10-7 06:07 PM 發表

你都是快些貼上來啦!(張飛)等了好多日啦!
貼啦...(重復一萬次)
===================
我其實收到了!
想緊怎樣改!

唔好吹 影緊相





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MR_ERIC 於 2008-10-7 05:59 PM 發表
小弟14years old,,都唔會咁樣話人lor...
iq115咁右點,天才同白痴只係一線之差ga咋....
你自己ge作品比人踩,,,你會有咩感受
己所不欲,勿施於人---e句說話你有冇聽過ar
-----------------小弟平日唔係咁好 ...

多謝支持!
其實不用生氣...只要自己做得開心就行了!他已經不用理會了!(下一次他出聲時..我都不回他的貼了!)





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-10-7 03:22 PM 發表


我又講幾句野先- -用一個細過"terrykafai "少少既模型友講幾句野- -



你家下幾歲呀!15歲仔喇!講野之前可唔可以經下你個腦呀!

1.你依家叫人"有禮貌d呀.......唔該", 咁你自己呢?!係你自己講野唔尊重 ...

"有禮貌d呀.......唔該"係講緊我呀!!!

頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-10-7 06:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-10-7 06:41 PM 發表

"有禮貌d呀.......唔該"係講緊我呀!!!

收起福圖啦...有粗口成份,會教壞GP哥





火頭:
張飛改:完工
周瑜:完工
呂蒙:1%
OG百舌:完工
hguc NU:0%
myblog--->hk.myblog.yahoo.com/zetazplus
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver