回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] Vp Nu (每星期更新一次)
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 11:52 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
Vp Nu (每星期更新一次)

終於都可以噴油,希望農歷新年前搞掂啦.
係一D模型鋪噴咗3日,剩係完成到一只腳的底灰.
頭先影完相,發現仲有好多地方都未磨好,磨得
真係好辛苦啊............................









同場加影1/24 STRIKE頭,


[ 本帖最後由 傻小子 於 2008-12-11 11:08 AM 編輯 ]

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 05:35 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-6 12:15 發表
喔~~~~看你隻vp nu砌得好有心機啊
希望你能保持下去啊,不要爛尾
咁快頭像也開工囉?
年終2連發?

NU仲有好多地方要磨.
一連兩發??

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 05:38 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2008-12-6 12:27 發表

VP 呢隻係好嘢嚟, 我曾經心郁郁想買, 不過我太多存貨, 算吧.
依家由傻小子兄幫我完成呢個心願, 多D POST 進度, 努力
的確, 仲有D地方要執, 同埋D灰噴得大厚, 不過只要再磨多一次, 應該 ...

係啊,仲有好多地方要執,今日影咗相先知,
見到呢D位真係怕怕,又要全部磨一次,

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 05:39 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2008-12-6 12:37 發表
正野黎喎
農歷新年前搞掂兩隻? 勁喎

我冇講過農歷新年前搞掂兩隻啊....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 05:43 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2008-12-6 13:33 發表
D灰真係好厚 ,搞到邊位都唔夠利.應該要再補同磨多一次.
依隻自問要5~6個月先搞得好,你要努力加油!



QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-6 16:15 發表
傻兄 add oil

但白灰真係太厚, 白灰目的係使上遮蔽力低的顏色時能顯現本來的顏色, 白灰不用厚, 薄薄的一層就可以顯現效果

果 D邊位我要再磨一磨,依家仲係噴灰階段,
磨咗再噴灰之後,冇問題o既,就可以上色.
多謝C兄支持.....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 05:50 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-12-6 12:53 發表
小子兄加油,呢隻真係好野黎架,無輪質素同件既數量

件o既數量多到驚人,一隻腳,我就已經用咗60多枝噴油夾,

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 05:52 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 shamankingyo 於 2008-12-6 13:50 發表
傻兄,终于开post只vp nu啦,支持!我都搞紧呢只啊
一齐加油啦!!



QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-12-6 14:03 發表
小子兄加油



QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-12-6 14:07 發表
+ oil

多謝咁多位支持,此post係為擺脫"爛尾小子"
呢個稱號而開,我會加油..

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 07:55 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-6 18:17 發表



兩發=nu+1/24 strike head
這樣你就擺脫稱號啦


頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-6 07:57 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-6 18:18 發表



Bro,你真係一針見血啊

傻兄~~加油啊

看來這個post開得很好,
好多謝咁位C兄o既意見.

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-7 03:14 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 char_aznabule 於 2008-12-7 09:36 發表
講開又講,噴唔噴白灰,最主要係睇自己想做d乜野?
1) 統一底色,等正式上油時,色澤會統一,靚d.
2) 改造完某d parts,噴完白灰後,可以容易d去check有冇出事.

通常用罐噴就一定會好厚,用筆噴雖然會簿d,但又好易會 ...

傻啦,難得你俾咁多意見,我有學到嘢,多謝你就真,
其實我噴咗灰之後,發覺有好多地方要打磨,所以先至
又磨又噴.

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-7 03:23 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
又小小update,改改原來的油壓管,用鋁管代替
第一次咁樣改,真係有D心大心細.....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-7 03:34 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 char 於 2008-12-6 21:44 發表
1/24 STRIKE??
未見過既?

1/24 STRIKE,係半胸像來....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-7 03:38 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2008-12-6 17:57 發表

有一個時期, 我都好怕打磨 (當年d夾口恐佈到有上下高低, 左右不對稱, 大大條係中間...加上年少, 血氣方剛)
但呢幾年就比較享受打磨, 因為可以將一些次点, 修改到完美 這也是樂趣.

係啊,磨得唔好,會影響成件成品的質量,
雖然好怕打磨,但又不得不要磨,我依家
都積極享受緊打磨呢種樂趣(都係被避o既)........

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-8 04:04 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 rivaltat 於 2008-12-8 15:43 發表
woo~~~~ 一次過咁多隻 ,慢慢享受吧 ~~~

我仲頂得住,都只係打磨啫,
依家出去噴油,反而係屋企多咗時間
set件同打磨,所以咪順手搞埋個頭啰...

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-8 04:30 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-8 16:20 發表


鋁管可用磨光膏磨一磨, 效果非常正ka....

係??!!!
多謝C兄教路,咁用磨光膏前洗唔洗上層金屬畢地?

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-8 04:31 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2008-12-8 16:05 發表
恭喜你,搵到地方噴油,又可以砌番模型了!

多謝C兄,依家可以砌返模型,
心情都靚咗......

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-8 11:42 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-12-8 20:14 發表
上得色拿 ?

做咩搞隻 VP Nu 先架,隻 Hi Nu 呢 ? ....

我都有隻 VP Nu, 比你爬左我頭添 ~

加油呀手足,期待大作 ~

咦,你隻蟹熟過頭喔,
你想獨食隻蟹????
仲未舍得post出來...
停工一段日子,HI-NU果隻油已經不知不覺流失咗,
如果要重新溝過油,唯有將已經噴咗油果 D parts洗咗佢
.......
順便post埋已經噴油果parts啦,見到都心痛,隻HI-NU
我都用咗好多心機.....

[ 本帖最後由 傻小子 於 2008-12-8 11:48 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-9 03:08 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-12-9 10:18 發表


隻色靚 !! ~   唔好流失,快 D 起左佢先啦 ~

不過個人覺得 白色灰返少少會唔會更完美 ~



QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-9 10:30 發表
喔~~~隻hi-nu正啊~~
先搞定hi-nu啊
隻藍不錯喔
但白色如william兄所說白了些~~
再灰一些會好d


重新溝藍色應該不成問題啦
多溝幾次小心點還是可以重新來的~~
不用重洗件吧~~

多謝兩位大師o既意見,
白色灰將會用係VP NU度,
不過HI-NU的藍色,真的很難搞啊,
我溝了很多次才得到這顏色.....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-9 03:15 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 akira 於 2008-12-9 15:13 發表



再溝來試試吧
總比重新洗掉好啊

但一定會跟之前的有分別,這樣好象不好啊.....

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-17 09:57 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
vp nu在試色中.....
updated下個頭先.....
紅色: #79 + 熒光紅



頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver