回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] TOYOTA MINOLTA 88-CV
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
TOYOTA MINOLTA 88-CV

各位好...本人潛水已久....係時候浮反上黎....今次貼既係88-CV..今次E架完全只係素組..所以都唔洗點改野.....同埋....估唔到第2次拋光....個效果都OK好




好喜歡戔車頭燈....若隱若現咁...好型=]

ENGINE特寫.....






ENGINE特寫(完)
跟住係D普普通既相...





大合照

左:MINOLTA 88-CV  中:TAKA-Q 88-CV 右:MAZDA 787B

請多多指教=]

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ktlee 於 2007-2-4 06:36 PM 發表
又一強人

邊係呢-.-...大把人勁過我-.-....我e d死靚仔邊夠各位大佬勁-.-"...

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 voda-kent 於 2007-2-4 06:56 PM 發表
高手浮上水?!

我新手而已...不算高手

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 REFF 於 2007-2-4 07:04 PM 發表
very good

HA!~...THNAKS=]

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 andrew 於 2007-2-4 07:18 PM 發表
拋光勁正!!


還有想問...
你的素組ge意思係....?

謝謝...其實我都唔係好知點先為之素組...不過我跟足說明書...都唔知算唔算素組

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 
....

QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-2-4 08:08 PM 發表
忐忑

架車好正呀~~


787b可以post埋嗎?

=]          謝謝.....787B冇諗住POST=.="....BECAUSE架787B係一年半前(05年暑假)整既.....當時點貼水貼都未知....E+架787B成架玩具咁...我都唔敢POST....同埋好後悔點解當年冇以家D知識....如果唔係架787B就唔會咁

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 voda-kent 於 2007-2-4 08:50 PM 發表
post 埋其餘兩架黎毒下人ar ma~~

唔LU.....原因如上

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-4 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2007-2-4 08:54 PM 發表
超級高手,好有氣勢

不算不算不算....據我所知...我住的區內有很多很多高手...EXP:王子老師,小角色

頂部
soldier
平民
Rank: 1


UID 15757
精華 0
積分 2
帖子 18
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2007-2-6 02:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-6 12:35 PM 發表
LM CAR....GOOD....

HI.....王子老師^^

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:59 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver