回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴槍出事求救
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-5-29 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 
噴槍出事求救

我支噴槍有問題
我果支係badger 150(唔知點解上唔到圖....)
槍身入面,同槍嘴連接果位中間咪有粒奶白色、好短既圓管仔既
以前洗咁多次槍(我折晒成支咁放入tinner洗)
果粒野都係留係槍入面,唔會跌出黎
但最近有一次洗果時出左黎
咁我就將佢推返入去,點知果次之後支槍就噴唔到油
但係佢都谷得到油同出到氣,就係抽唔到d油出黎
點解?!!!求高手救救

另外槍頭噴噴下會積油,跟住繼續噴既話
一有氣出積左d油就會散開咁爆出黎,點解too?

再另外我想問,支槍針有d唔直,有咩計整返直佢?

thxthxthx!!!





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-5-29 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-5-29 09:31 PM 發表
槍針唔直可能要買番支針

歪少少都好大問題

好貴啊………





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-5-29 08:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-5-29 09:56 PM 發表
自己睇下有冇裝錯位...



針咁直試用鉗屈返直, 唔得就要買過枝, 冇辦法...

無錯位啊…就係唔知點解出到氣得抽唔到油上去





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-5-29 09:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 firesun 於 2010-5-29 10:26 PM 發表

有幾貴==淘寶才$3枝--

下…我千里達買好貴…





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-5-30 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 
我係二十倍既價錢…





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-5-30 05:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-5-30 06:39 PM 發表


以所知, t記係唔整 badger既..

咁點算好……





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-6-6 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-6-3 11:03 PM 發表
想問噴唔到色既大 係唔係尾部扭得支針太實, 扭太實都可以噴唔到色~

原來係咁,等我再試下先





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
calvinlcm7
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13192
精華 0
積分 7
帖子 691
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-6
狀態 離線
發表於 2010-6-6 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 心想事成 於 2010-6-4 07:17 PM 發表
鎗頭積油...通常都係支噴針針頭出左問題...

由於針頭唔直或有損耗,當噴油時油就會積在損耗位置而聚在噴咀處...就會有這情況發生

(樓主唔係話支針出左是咩)..............希望幫 ...

唔該晒





一個有好多MG,但仲玩緊HG(未噴過MG= =)既MG新手
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver