回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 氣泵水隔問題
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 07:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
氣泵水隔問題

點解等左成日個水隔d霞氣重係到ge?
有咩解決方法? thx~

頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2009-2-6 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 
要放左d水..................





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-6 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-2-6 07:47 PM 發表
點解等左成日個水隔d霞氣重係到ge?
有咩解決方法? thx~

等係冇用既.

要放水隔既水, 要係個水隔有氣壓既情況下, 打開水隔下既value.



查看積分策略說明
附件
2009-2-6 07:54 PM
DSCN0240.JPG (48.86 KB)
 
2009-2-6 07:54 PM
DSCN0242.JPG (43.72 KB)
 




路過既厚多士
頂部
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 08:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
開唔到......應該點開..按中間那小圓形物試過
轉出面那個環也試過...都不行

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-6 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-2-6 08:31 PM 發表
開唔到......應該點開..按中間那小圓形物試過
轉出面那個環也試過...都不行
262268

打側再影多張. 睇唔明個design.





路過既厚多士
頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-6 10:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
成個透明樽咁擰出黎





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-2-6 10:41 PM 發表
成個透明樽咁擰出黎

倒水

系咪將中間支"針"按上去等D水噴出黎就可以啦





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:38 PM  資料  短消息  加為好友 
水隔底部有支好似「針」咁o既野 (當然唔係真係針會拮人),其實係個活塞掣,只要係氣泵開著、或者儲氣缸內仍有氣的情況下,用手指按 (用另一個角度睇,可以話係「托」) 著這支「針」,就可以打開活塞,氣壓就會將水隔內的水推出黎.....  當然你需要注意有水噴出黎。


借借吸血兄張相黎用....

有部份水隔底部未必會用這種睇落簡單的活塞,有可能係扭掣或扭螺絲的都有。

而有d水隔個透明膠樽係可以成個扭出黎倒水的。

[ 本帖最後由 patmb 於 2009-2-6 11:42 PM 編輯 ]

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-2-6 11:38 PM 發表
水隔底部有支好似「針」咁o既野 (當然唔係真係針會拮人),其實係個活塞掣,只要係氣泵開著、或者儲氣缸內仍有氣的情況下,用手指按 (用另一個角度睇,可以話係「托」) 著這支「針」,就可以打開活塞,氣壓就會將 ...

係. 呢隻就係扭掣既



查看積分策略說明
附件
2009-2-6 11:53 PM
DSCN0242.JPG (43.72 KB)
 




路過既厚多士
頂部
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
即係按著活塞掣就可以放水出來??
個水隔是這樣的

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
回復 #10 Mingwan2 的帖子

個泵都同我一樣 我每次都係成個透明樽咁擰出黎倒左D水再按個話塞制





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
回復 #11 JackeL PKW 的帖子

@@ 好似擰唔郁咁ge.......怕整壞....
我想問下圖紅圈中黑色戈舊野推上去有咩用架?


[ 本帖最後由 Mingwan2 於 2009-2-7 12:19 PM 編輯 ]

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
回復 #12 Mingwan2 的帖子

推上去之後可以調氣壓嘅大細





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-2-7 12:03 PM 發表
即係按著活塞掣就可以放水出來??
個水隔是這樣的
262394

你呢個水隔底部個活塞周圍有個金屬圈,可能係作保護用途,直接用手指按活塞掣可能唔得.....  

要打開活塞,可能需要用個細頭螺絲批按著果支「針」,但記得個泵要開著、或者氣缸入面有氣,大前題係要有氣壓可以將d水吹出黎,仲有就係個水隔垂直擺放


要知道以上做法係未必 100% 可以將全部水吹出黎,你可能仲會見到少少水點.....  
要完全乾的話,你可以試下扭個透明膠樽出黎用乾布或抹手紙徹底抹乾;一般設計,個膠樽就好似扭開樽蓋咁扭出黎,扭出黎後,可能見到個 O-Ring,裝返上去時要留意。
但如果你覺得扭唔郁,就最好唔好夾硬扭,怕真係實得滯會扭爛,又有可能你個水隔膠樽真係扭唔到出黎都未定 (不過一般設計係應該扭得出黎o既)。

[ 本帖最後由 patmb 於 2009-2-7 12:38 PM 編輯 ]

頂部
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
thx 咁有水點係到會唔會對個水隔有壞影響架??

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-2-7 12:15 PM 發表
@@ 好似擰唔郁咁ge.......怕整壞....
我想問下圖紅圈中黑色戈舊野推上去有咩用架?
262395

呢個調壓旋扭可以拉上推落.....  拉上後可以扭左扭右調壓....  按落後就扭唔郁,作用就係一個 Lock,等你調好氣壓後可以固定,防止唔覺意扭轉改變氣壓。

[ 本帖最後由 patmb 於 2009-2-7 12:43 PM 編輯 ]

頂部
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
thx 感謝你們的幫忙~

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-7 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-2-7 12:35 PM 發表
thx 咁有水點係到會唔會對個水隔有壞影響架??

放左水後樽內仍有少少水氣,一般我都由得佢,因為好快又要噴油.......  而且成個水隔的製造物料一般都係唔會生鏽的......

但有時知道會有一段時間唔會用泵,又或者唔抵得樽入要有d水點,我都會扭個樽出黎抹乾佢。

其實你有無真正試過扭個樽出黎?  一般設計係應該扭到出黎,扭到個樽出黎就你想點都得啦.....

頂部
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-2-7 01:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
扭唔出..........好實......

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-7 01:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-2-7 01:12 PM 發表
扭唔出..........好實......

如果真係扭唔出就由得佢,按活塞放水後就算數。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver