回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Destiny Girl (90%初形+ps試作上色)update at p.18
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-22 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 
Destiny Girl (90%初形+ps試作上色)update at p.18

Destiny Girl 60%(31/1更新在第7頁)

[ Last edited by codychan on 2006-3-6 at 03:30 AM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-22 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 
Destiny Girl (MS少女第2彈)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-22 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 
Destiny Girl (MS少女第2彈)

[ Last edited by codychan on 2006-1-22 at 11:32 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 12:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by skwong at 2006-1-22 11:18 PM:
又有勁作!!期待....支持下先

多謝支持!!


QUOTE:
Originally posted by 訪客 at 2006-1-22 11:20 PM:
我想問下你係邊學整人形公仔架??
整得好勁呀!!

我都係自學ga ja……雕多幾次就會越泥越熟手ga la!!

QUOTE:
Originally posted by zac11164 at 2006-1-22 11:20 PM:
勁.....
會開模發售嗎?
心口個裝甲應該仲要大執吧..
其他地方都應該要..

開模呢個問題,暫時考慮當中…………
胸甲仲要大執呢………其他如手,腳都只係初形呢………
反而對光之翼未諗到點整!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 12:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-1-22 11:32 PM:
學野學野!!!
感謝樓主post 製作過程~~~
希望可以post 多d~

分享下咁la!!

QUOTE:
Originally posted by allan at 2006-1-22 11:32 PM:
cody 兄又出招啦 !! 精采 !

多謝支持!!!!

QUOTE:
Originally posted by 初少 at 2006-1-22 11:36 PM:
cody兄~真係估唔到你會整呀
好期待d頭髮你會點整~d頭髮好似夠唔夠設定資料

頭髮方面應該唔會跟足張圖咁大棵,太累聚了!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by o魂o at 2006-1-23 12:03 AM:
學整ms girl係我學模型ge夢-3-    請求樓主詳細指教

其實初學時可以用一些現成首辦抄考一下,尤其係面相,
彫多幾次你就會捕捉到面部輪廓ga la!!
如果你本身識畫野就更好la!!!
如果有興趣,可以試下去學人體素描!!!
不過都唔一定要識畫野gei!!
多d留意一下d靚首辦la!!首推智惠理,慶子,宮川武,吉澤光正,龍人!!!
佢地係我偶像泥 ga!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 01:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by lastman at 2006-1-23 12:08 AM:
又黎 d 變態野

講到變態,幾時及得你玩埋內藏gei AGX-04………


QUOTE:
Originally posted by Avan at 2006-1-23 12:16 AM:

好期待完成品啊~

快ga la,希望版聚時完成到 la!!

QUOTE:
Originally posted by ten at 2006-1-23 12:31 AM:
愈變態愈快樂萬分期待

好快樂!!!十兄呢排攪緊mud呀??

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by cabie at 2006-1-23 12:33 AM:
我真係好想睇下個完成品a~

多謝支持!!

QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-1-23 12:36 AM:


CODY 兄又雕女啊

正啊正啊

露出肥美大脾~~~

我呢d痴漢,係攪d咁野 ga la!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 01:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by K.Y. at 2006-1-23 12:39 AM:
我又學到野啦

咩黎!!!!

[ Last edited by K.Y. on 2006-1-23 at 12:45 AM ]

d頭髮係寶貼泥ga,冇mud用,只係求其整劈野落去,等大家睇到有頭髮時大概gei樣!
絕對同雕刻無關!!

QUOTE:
Originally posted by 來樂樂 at 2006-1-23 12:47 AM:
好勁啊∼∼∼

Thanks la!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 01:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-1-23 01:07 AM:


我就係鐘意呢d咁野


天氣凍,你有無赤膊或全裸開工啊~~~~唔好啊,凍瓜你我睇唔到成品o既性感長腿。

Wah!!!你仲記得我赤膊上陣,,莫非你……………係……………孿……………

講笑咋!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 01:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-1-23 01:18 AM:


你係維一 一個自post裸照o既人,大佬,點會唔記得呀

其實而家條女件甲會用模型改出o黎定將會自己再雕過~~~我好奇一問

Wah>>>>> mud post裸照 ah,只係映野果時俾塊鏡倒映到我gei嬌驅 ja.....
各位唔好誤會ah........

胸甲會用依家呢個再執,腳就會用1/100加長,
手用1/144加長,大至係咁la…………

P.S.我是痴漢,不是露體漢!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rickyriki at 2006-1-23 02:23 AM:
wawawawa.........
crazy stuff again ^^

Thanks la!!!

QUOTE:
Originally posted by 愛理 at 2006-1-23 08:53 AM:
拜摸神人~~
到底係練左幾耐先有既功力?

從我第一次雕人形,大約雕左4年到la!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 10:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-1-23 09:03 AM:
小弟想問下呢個眼位點整ga??
小弟整極都唔靚,同時亦都唔知點磨d 咁gei "粒"位

其實我只係用尖咀cutter雕呢d位,冇mud特別,
至於打磨方面,我會用一小塊砂紙對摺,然後用果條利邊打磨,
但當然唔可以好似磨大面積咁磨la,要慢慢磨,
砂紙方面我會用100號泥磨初形,然後先至由粗至幼慢慢執!!



頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Evin at 2006-1-23 09:12 AM:
見你個頭部完成圖,學左好多野(真係有用果隻)

問小小野

個口入面你用沙紙就一定架啦,不過要點樣磨先得?
隻野你整左幾耐?(我係le度已經post左,咁快有人開工@_@)

個胸甲可唔可以搵原子灰整出來?而家都仍然 ...

口果個位剛才經答過打磨方法,但由於條利係有小小凸起,
所以未必會全用對摺法,我會將一小塊砂紙卷成一條小管,
然後逐小咁慢慢磨!至於幾時對摺,幾時用小管,
很難在呢到解釋,試下你就知 ga la!!!!

胸甲正在大執中………

唔記得話你知,我係靠你張圖泥雕ga!!!

你仲有冇呢d咁正gei圖呀??
可唔可以 send條 link俾我呀??萬謝!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 10:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by tomcat at 2006-1-23 09:19 AM:
期待! 支持!!!

Approx How long will it take to complete?

how about your Ex-S MSGirl (I mean the total time from beginning till completing)? Thx.

當年隻Ex-S gal大概整左3個月時間,,至於呢隻應該會快D………希望…………
現階段用左大概5日到la!!!!!
因為比以前熟手左………………


QUOTE:
Originally posted by fof at 2006-1-23 09:45 AM:
勁呀!!!!

Thanks la!!!

QUOTE:
Originally posted by freedom0087 at 2006-1-23 10:07 AM:
CODY兄,小弟佩服都五體投地

Thanks la!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 10:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by skwong at 2006-1-23 10:07 AM:


光之翼...copy C Sir post one

C sir post過了嗎??我都想請教佢,最好覆一對俾我la!!


QUOTE:
Originally posted by notes at 2006-1-23 10:12 AM:
真係睇到 O 晒咀, 好勁啊....
其實原子灰點樣先可以搓到自己想既形, 有無心得分享下呢?

初頭其實係一大劈的,要用刀慢慢批!!

多d實習!!!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 10:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by ten at 2006-1-23 10:15 AM:


噴人形, 預計10曰 KO

邊隻呀??透露d泥聽不好wor!!!


QUOTE:
Originally posted by willowyu at 2006-1-23 10:29 AM:
WaWaWa,  又黎正野!! 咁我要坐定定, 等睇好野喇

Thanks la!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 06:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rain at 2006-1-23 10:57 AM:
又來..之前隻exs已經睇到我眼到凸埋

Thanks la!!


QUOTE:
Originally posted by CCB at 2006-1-23 11:19 AM:
好正...
好多人都等得好心急,希望快D睇到成品!
問下?問題:身体甘大,里面是否會先作?呸等無甘重?

個身先用發泡膠做芯,然後補上原子灰,開始硬化時再取出發泡膠!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 07:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by philipks at 2006-1-23 12:39 PM:

勁啊!你個模型痴漢!

[ Last edited by philipks on 2006-1-23 at 12:44 PM ]

你都列人痴漢果類la!!電擊王!!

QUOTE:
Originally posted by philipks at 2006-1-23 12:46 PM:
會吾會整光之翼?如果板聚有得睇就無得頂!!

光之翼未諗到點整………你有冇idea ah?

板聚時應該完成唔到了……

但都會set起完成左 gei部份俾大家睇!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-1-23 07:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by nathan0502 at 2006-1-23 02:21 PM:
好強阿
讓台灣的小子看的目瞪口呆
小的佩服佩服阿~



QUOTE:
Originally posted by chaos2004 at 2006-1-23 05:15 PM:
鼻血流出來了…蘿莉加死褲水加迪士尼正!

Thanks la !!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 01:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver