回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 烈傳改造計劃-浪子.嵐丸(#31:T字拖)
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-1-28 06:18 PM  資料  短消息  加為好友 
喱野係:
換左foots呀
肩甲
小小姐




都係比個型仔樣你睇睇

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2009-1-28 11:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 1/28/2009 18:18 發表
喱野係:
換左foots呀
肩甲
小小姐


http://ser1 ...

not bad at all now... but still many details has to work on it still





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
無名
上等兵
Rank: 2


UID 25909
精華 0
積分 0
帖子 268
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-1-29 09:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2009-1-28 06:18 PM 發表
喱野係:
換左foots呀
肩甲
小小姐


http://ser1 ...

試下入侵樓主既思維先~
換左對呂布腳
難道係想突出日本武士
人字拖既特色~

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-1-29 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無名 於 2009-1-29 09:03 AM 發表


試下入侵樓主既思維先~
換左對呂布腳
難道係想突出日本武士
人字拖既特色~

叻仔
我個日冇拿拿睇到個模型櫃c 到有隻呂布腳+左上去右幾型仔
所以咪決定左羅

[ 本帖最後由 terrykafai 於 2009-1-29 12:05 PM 編輯 ]

頂部
文森特
平民
Rank: 1


UID 30319
精華 0
積分 0
帖子 26
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-5
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-29 12:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 文森特 為MSN好友 通過MSN和 文森特 交談
心口個兜甲~會唔會整大佢~

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-1-29 01:42 PM  資料  短消息  加為好友 
念緊
比你講一講我右有新問題啦

頂部
無名
上等兵
Rank: 2


UID 25909
精華 0
積分 0
帖子 268
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-1-29 04:44 PM  資料  短消息  加為好友 
嵐丸件甲係全胸
不如試下胸甲放半胸位
再加長下半部份
應該都似似地日本武士feel
不過可能要兩邊加返條帶會神似d~

小腿不如用陸生果對試下得吾得

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-1-29 06:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無名 於 2009-1-29 04:44 PM 發表
嵐丸件甲係全胸
不如試下胸甲放半胸位
再加長下半部份
應該都似似地日本武士feel
不過可能要兩邊加返條帶會神似d~

小腿不如用陸生果對試下得吾得

陸遜???
用過好..........7

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-2-8 01:25 PM  資料  短消息  加為好友 
唔用佢老豆把劍
偷左黑龍把野,比我搞人搞變左把型仔冇士刀



下次應該係做人字拖

[ 本帖最後由 terrykafai 於 2009-2-14 10:27 AM 編輯 ]

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-2-14 10:36 AM  資料  短消息  加為好友 
+披風(型仔d,有浪子feel)

破風斬(自己念的)

在喱個post到+多隻 東方不敗(唔想開post)



睇完唔回恩往呀!!

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-3-2 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 
T字拖(做完先記得應該做人未拖==):

黃金飛鳥形態:

之前舊作,戰國雙子:
1)紅色-真田幸村

2)藍色-伊達政宗

3)戰國雙子-合照

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver