回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] Sd.kfz222 oob
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 10:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
Sd.kfz222 oob

今年的第三件作品


[attach]261393[/attach]

[attach]261394[/attach]

[attach]261395[/attach]

[attach]261396[/attach]

[attach]261397[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 10:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


[attach]261408[/attach]

[attach]261409[/attach]

[attach]261410[/attach]

[attach]261411[/attach]

[attach]261412[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 10:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-1 10:35 PM 發表
afv靠你啦,

你都係AFV重要的一員....無你大哥做帶隊AFV點壯大呀...





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 10:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-2-1 10:43 PM 發表
  7 哥 , 我唔玩0羅 ! 你0甘犀利 .

你唔玩AFV日後邊有人接手呀..點壯大呀...點對得住D  AFV隊友呀.....





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 10:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-1 10:48 PM 發表

d一號仔車隊去晒邊??

去曬秘密特訓





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 10:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-2-1 10:50 PM 發表
係既 7 哥 , sorry ! 好  我會努力砌多0的 ,  壯大 AFV 大軍呀 !

就係呢種熱血...就可以使AFV更加壯大....隊友們我地上呀.......





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-1 10:54 PM 發表

考慮下玩今年的比賽啦

咩比賽呀....鬥砌得屎我實得第一





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!
ICE 兄我地幾時又來AFV相聚呀.....





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-2-1 11:14 PM 發表



又AFV聚??咁密無貨交喎

你有貨踞





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2009-2-1 11:16 PM 發表
Dave 兄,好快手喎跟手砌邊架

想砌架二仔 或四仔





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-1 11:18 PM 發表

可能快的3月尾,4月頭啦

3月廣州又有和





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-1 11:24 PM 發表

唔聚會都可以幫下d朋友搬船

搬咩船呀





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-1 11:27 PM 發表

有日子未???

未有你係唔係有興趣





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
davewong007
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16605
精華 5
積分 45
帖子 2324
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2009-2-1 11:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 davewong007 為MSN好友 通過MSN和 davewong007 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-2-1 11:38 PM 發表
嘩,七哥甘快又有作品,真係服。
自從上次聚之後,我清爛尾甘樣至搞左一架,仲差些少工具未黐埋上去,點解你可以甘快手架?

一詞記之   熱血





AFV的老不死,永遠不會進入1/48魔教....

養病中清爛尾..清堆積

http://hk.myblog.yahoo.com/davewong007
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 02:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver