回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: NBA Fans Lakers vs Celtics 開波啦!
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 自來也 於 2008-6-16 03:13 PM 發表

上場 Celtics 就真係追得好精彩  

重要係吾覺吾覺就追上黎果隻...





LHPP . VCR .兔
頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-6-16 03:14 PM 發表

重要係吾覺吾覺就追上黎果隻...

唔好再提啦
惡夢呀





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
唔知做咩 lakers 成日 lead 咁多都比人追到....
打到第7場就好~~~





頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 
如果 Gm2 湖人追到反勝, Gm4 湖人頂住保勝果, 咁結局係 4-1, LA 已捧杯
結果係掉轉哂, Celtics 捧杯在望...
就係係5場波240分鐘之內既不過幾分鐘, 徘徊於堅定和猶豫之間, 賽果就咁大分別...
If Celtics win in Gm 6, they worth it!!!





many boxes of Gunpla in stock
頂部
amuroray
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26864
精華 0
積分 0
帖子 1501
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 
If Celtics win in Gm 6, they worth it!
If Celtics win in Gm 7, the Lakers should have been credited for their fighting spirit!
If Lakers win in Gm 7, it's the greatest comeback ever in NBA Finals history, we'll remember it! and sorry for KG





many boxes of Gunpla in stock
頂部
amuroray
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26864
精華 0
積分 0
帖子 1501
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2008-6-16 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-6-16 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2008-6-16 03:23 PM 發表
唔知做咩 lakers 成日 lead 咁多都比人追到....
打到第7場就好~~~

歸根究底,就係:
1)Lakers 後備都係年輕人多,大賽經驗少,打到第二節出後備時都係比人追番嗮,先至出番D主力再砌番D分上去。後備既貢獻太差啦!Celtics 就唔同,後備件件都係寳,KG唔在場後備都唔輸賒,我個人感覺仲好過有KG添!
2)個Jackson教練上仗輸可以講係負好大部分責任,調配有問題。今仗可以講改善左些少。不過Doc Rivers都係低B,係都要用Rondo,我就用Sam Casell 同 Eddie House就又有攻力,又有創造力,唔同嗮啦。
3)球員的心理質素,Celtics 兩仗輸都只係幾分,證明球員的耐力同鬥志都非常強,相反,Lakers一打逆境波就散嗮,所以Lakers作客都係好危囖!今日個鬼佬旁述都講話mental toughness。

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-6-17 02:41 AM  資料  短消息  加為好友 
睇左錄影...
波士頓最尾果幾分鐘打到好似常規賽咁,失誤頻頻,波都俾人偷左幾個...如果好似打gm 4 第4節咁就應該贏喇





LHPP . VCR .兔
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2008-6-17 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-6-17 02:41 發表
睇左錄影...
波士頓最尾果幾分鐘打到好似常規賽咁,失誤頻頻,波都俾人偷左幾個...如果好似打gm 4 第4節咁就應該贏喇

well, 很多時都分不清真的是球員臨場失準還是有心放水...
好似95-96 既 Chicago Bulls, 氣勢如虹, 一時無兩, 總決賽領先 Supersonics 3-0, 竟連輸兩埸, Gm6 回主場, 父親節 (remember Jordan's first retirement is mainly due to the dead of his father), 重奪總冠軍. 是否有心放水? 你話呢?





many boxes of Gunpla in stock
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2008-6-18 09:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2008-6-16 15:03 發表
Euro2008 x NBA2008
June 12: 德國慘敗於克羅地亞1:2; 湖人大比數領先下反敗;
June 13: 意大利好運守和; 荷蘭大炒法國
June 15: 葡萄牙讓賽負瑞士 0:2; 捷克小爆冷負土耳其2:3出局; 如多數人所料湖人贏一仗 ...
June 16: 克羅地亞會放水嗎? 德國會發波瘟嗎? (都有可能...)
June 17: 西班牙會放水嗎? 瑞典VS俄羅斯又鹿死誰手呢? CELTICS 會捧杯嗎?定放生湖人???

今天可能是 seanson end...
連續兩日冇爆冷波了, 咁 Celtics 會今日罛望所歸捧杯, 還是 Lakers 爆冷 force a Gm7?





many boxes of Gunpla in stock
頂部
amuroray
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26864
精華 0
積分 0
帖子 1501
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2008-6-18 09:22 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2008-6-18 10:30 AM  資料  短消息  加為好友 
up by 23 by half.... maybe lakers can make it a close game by cutting the lead down to 1? hahahah that would be fun!!! and see which team has the mental toughness, calmness and composure to take the game and maybe the series!!! KG is finally living up to his hype, he's the youngest player to get into NBA before another guy call kobe beat him the next year by a few months!!!

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2008-6-18 10:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
而家 boston lead 75-48.....3 qtr....湖人加油~~~





頂部
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2008-6-18 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 
looks like its going to be a blow out, making it undeniable respect to KG, pierce and mini MJ- ray allen. but then again there's still a quarter to go!
the almost MJ - kobe will be playing for respect, he'll need to cut the lead down, otherwise he'll be dubbed copycat MJ...

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
4 qtr 落後 30 分.....睇怕都....





頂部
amuroray
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26864
精華 0
積分 0
帖子 1501
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2008-6-17 11:58 AM 發表


well, 很多時都分不清真的是球員臨場失準還是有心放水...
好似95-96 既 Chicago Bulls, 氣勢如虹, 一時無兩, 總決賽領先 Supersonics 3-0, 竟連輸兩埸, Gm6 回主場, 父親節 (remember Jordan's first reti ...

咪講笑,我都覺有放水之嫌...
今次波士頓番主場大放湖人30分...都係番主場捧杯威 d 既





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 
92 對 131,波士頓大勝湖人39分...真係有 d 估吾到...
今晚番去睇錄影先





LHPP . VCR .兔
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:58 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-6-18 11:45 發表
92 對 131,波士頓大勝湖人39分...真係有 d 估吾到...
今晚番去睇錄影先

真係嬴成條街.....打左咁多場....呢場真係一面倒得咁離譜~~~





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver