回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 好奇怪的事
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 10:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態
好奇怪的事

今天我在九龍城的十元店中見到我的女同學,我清楚見到佢個樣,同清楚聽到佢把聲(距離我左手邊2步佢當時係講緊電話的)
所以入店後我就打比個女仔說:你係咪係十元店     她說是(我係望住佢聽電話的)
轉左個頭就唔見左佢....
我去到婆婆家後再打多一次電話比佢,問佢岩岩點解走得咁快...
她說:我不是在九龍城的十元店,我是在九龍灣個間十元店(不是吉吉的十元店)
之後回到家,我同佢MSN...重新確定番D時間地點....(姐係有今天個女仔拍的貼紙相同日期等等..證明個個時間不在九龍城)
我再睇多一次手機所打給個女仔的電話..只有一個..沒有了我第一次說見到佢的電話..只有第2次...
現在問題是,
我地2個人係同一個時間係唔同的地方...我見到佢...不過她說的[E著]不是我見到的一樣
可是我見的真的是這個女仔
我的電話記錄也沒有了這個時間的電話(個女仔係有聽到的)
E家我搞到個女仔好驚..佢好似喊左....(有証據..佢無呃我丫)
這個POST不是大話..是真的...
我想知道是什麼的事....我想知道咩原因

[ 本帖最後由 肥龜 於 2008-8-3 03:13 PM 編輯 ]





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 10:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ss 於 2008-8-2 10:49 PM 發表
靈2事件

我TUM緊佢......
佢好驚...我都好驚...不過好想知答案





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 10:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2008-8-2 10:55 PM 發表
咁點解當時唔直接叫佢
咁咪乜野謎都解開囉

講真丫...
我係鍾意E個女仔..又不想比媽見到...





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 10:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 heisonson 於 2008-8-2 10:55 PM 發表
快D打電話比 雲海

邊搵丫==





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 BOSCOCHOU 於 2008-8-2 10:56 PM 發表
依種係唔係叫同步現象?

這是什麼??
不過佢今日是著黑色
我見的是白色





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-2 11:01 PM 發表

我知點解,因為佢怕認錯人,會好[火羅] 皮

樣.聲.手機型號.頭髮
通通一樣





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-8-2 11:01 PM 發表
gum可能真係人有相似je.......

我打電話比佢又聽??
咁我電話個記錄無左啦??





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-2 11:05 PM 發表

既然係咁   你行埋佢叫咪一天光晒

媽媽在...我打完電話想回頭找佢..可是不見了





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2008-8-2 11:07 PM 發表
既然你地咁近
佢又會見唔到你?
佢講電話ge內容係咪你聽到個d先

佢話佢個個時間唔係講緊電話,話我無啦啦打比佢





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 chapmanlau1992 於 2008-8-2 11:11 PM 發表



學海洋公園話齋....鬼都叫你表白@@

鬼都幫你呀^^

去馬!!!

神早表左啦...失敗丫





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2008-8-2 11:12 PM 發表
你有黑 ge ... 咁讓一個白ge比大家咪搞掂lor ...

joking ..


你咪當眼花lor ... 世事唔係樣樣有得解譯ga ...

我想知答案.....我想查出來...





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 正宗k 於 2008-8-2 11:13 PM 發表

人地好索??
咁你.....

不是..別離開話題





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2008-8-2 11:13 PM 發表


咁9成人有相似
唔好唸咁多啦

我答你我肯定無認錯人..
好丫當我認錯人,咁個電話記錄呢





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 奇諾魚 於 2008-8-2 11:16 PM 發表

你話冇左第一個記錄得番第二個記錄
咁我想問下你呢兩個打電話既記錄之間有冇其他既電話曾經係呢兩個時間之間接通到?
以我所知 有d電話(eg我係se)
同一個電話 兩個記錄之間冇電話接通到係會得番最新既記錄

希望是這樣....
可是真的很怪...





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-8-2 11:16 PM 發表

依家姐係比多個機會你lo 重唔上

滾開==拖出去斬





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2008-8-2 11:19 PM 發表
咁唯一解譯就係"平行宇宙理論"

平行宇宙(Multiverse、Parallel universes),或者叫多重宇宙論,指的是一種在物理學裡尚未被證實的理論,根據這種理論,在我們的宇宙之外,很可能還存在著其他的宇宙,而這些 ...

關唔關同步現象事....





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-8-2 11:19 PM 發表

有d電話ge電話記錄
如果係同一個no連打兩次
佢只會顯示最新果次

對啦..應該係咁啦......証實了..





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2008-8-2 11:24 PM 發表
這...不是天意嗎?

弓喜你肥龜

肥真--我有你MSN可=.='''





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-8-2 11:27 PM 發表
gum e+點a?!!!
tum返la?
攪清楚la?!

佢無咁驚啦..好左好多啦....





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-8-2 11:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-8-2 11:30 PM 發表
重睇有一個問題:
你係店外見到個女仔講緊電話
之後即刻打電話俾佢??

如果你見到佢果陣佢講緊電話, 而你即刻打俾佢對方又聽到
假設你部電話撞線有提示 (會寫user busy)
就會有一個結論 : 你見到果個唔係你 ...

入店後打比佢...之後佢係按制接我線聽的...之後見到佢聽...
我就轉左頭睇下媽媽位置再睇個女仔..佢就唔見左啦





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver