回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] VP ZZ~開快車中
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-4-28 11:07 AM  資料  短消息  加為好友 
下次黑的陰影可以先打重手d高光,最後用透明黑薄噴,d光暗會soft d。噴到滿意為止。(驚噴過深可以用光油開稀)
隻灰沉左少少...(可能我唔中意咁灰掛....別介意>~<)
隻黃想造出咩效果呢?鮮黃?橙黃?
無論邊隻都好,先噴高反差,最後噴透明黃統一番色tone~
陰影可以用(黃+啡)/   (純橙),max用蛋黃色(淺肉色少量+黃)

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-28 11:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-4-28 11:37 AM 發表
下次黑的陰影可以先打重手d高光,最後用透明黑薄噴,d光暗會soft d。噴到滿意為止。(驚噴過深可以用光油開稀)
隻灰沉左少少...(可能我唔中意咁灰掛....別介意>~

thx^^
我今晚try try^^





存貨太多,時間太少...
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2009-4-28 03:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-28 11:30 AM 發表


又走唔甩.......
我諗緊個 color scheme,
俾..俾D時間我.....

一定等你 gei ~

到時連 Sazabi 一齊夾你





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2009-4-28 03:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-4-28 11:01 AM 發表



好啦下次去t hobby時拎出嚟啦!
我已經ko左白色!
而家差無數的detail位要masking
今日會去搵kenny拎番兩粒補件!
之後upload 相!

D detail 位我手油算 la....想逃避 masking 地獄

D 藍色陰影係咪實物現 D ga...?

你就好 la....如果我番到屋連續玩幾粒鐘模型一定會人有話我玩物喪志....





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-4-28 03:23 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-4-28 15:02 發表


一定等你 gei ~

到時連 Sazabi 一齊夾你


拉埋yiuming兄落水砌sazabi先得.....


[ 本帖最後由 細尖(傻小子) 於 2009-4-28 03:27 PM 編輯 ]





頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-4-28 03:30 PM  資料  短消息  加為好友 
D陰影同埋高光, 有時好難從張相到睇到, 又偏色又有光源問題, 都係等睇成品好D, 你會唔會帶去板聚?

頂部
hkboy242004
壹等兵
Rank: 1



UID 29905
精華 0
積分 0
帖子 158
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-4-28 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 
想問下你要補邊件, 睇下我會唔會少左件, 因為我冇認真點 (太多件).....

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-4-28 03:51 PM 發表


D detail 位我手油算 la....想逃避 masking 地獄

D 藍色陰影係咪實物現 D ga...?

你就好 la....如果我番到屋連續玩幾粒鐘模型一定會人有話我玩物喪志....

琴日搵完kenny之後都係決定d好細的detail位會手油....
藍色陰影實物係現 D的!
我爸媽由細到大都好少理我.......
因為佢知我做野都有少少交帶,so佢好少話我
我都係可以玩到8月到!
9月要讀書....(公司要求)
到時就無咩時間lu.....

QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-28 03:53 PM 發表


拉埋yiuming兄落水砌sazabi先得.....

我咩都聽唔到
sazabi我無入到....
我得hg....





存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-4-28 04:00 PM 發表
D陰影同埋高光, 有時好難從張相到睇到, 又偏色又有光源問題, 都係等睇成品好D, 你會唔會帶去板聚?

都係的!!!
我會帶佢去板聚^^

QUOTE:
原帖由 hkboy242004 於 2009-4-28 08:01 PM 發表
想問下你要補邊件, 睇下我會唔會少左件, 因為我冇認真點 (太多件).....

我要補的係小腿前方的兩個排氣口!





存貨太多,時間太少...
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:30 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-4-29 11:26 發表
我咩都聽唔到
sazabi我無入到....
我得hg....

下個月一齊入.....





頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-29 12:00 PM 發表

下個月一齊入.....

support x 2





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
detail位!!!!

琴日去搵完kenny,

多謝kenny教我噴陰影!

之後覺得自己隻黑色唔係好得.....

琴晚番去執執......

今晚都要再執執......

d detail侖masking左d, 噴左d!

經過上一隻的masking之後,

發現真係要練習多d!

因為上次masking之後,發配今次好左,

買位都無出界!

希望之後的detail位都ok啦!!!

去相:

masking左,噴左的位:



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
其實下面果一d已經masking好左.....

but,未上色!

今晚番上上色!!!


噴左隻淺色d的黑色,都唔係好滿意....

今晚再執......

一定會噴過!

今晚try try黑係用32淺灰打底

陰影50%黑50%白再加2滴80藍

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-4-29 12:13 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-29 12:00 PM 發表

下個月一齊入.....



QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-4-29 12:02 PM 發表


support x 2

下個月????
有無圖see see???





存貨太多,時間太少...
頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談
樓主真係快
隻黑色真係深左d
加油

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 轟羽 於 2009-4-29 12:16 PM 發表
樓主真係快
隻黑色真係深左d
加油

開快車嗎!
thats why,今晚又要噴過.....
隻黑色我噴第三次啦.......

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-4-29 12:23 PM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-4-29 11:59 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-4-29 11:44 發表






下個月????
有無圖see see???

http://www.g-system-shop.com/product_info.php?scale_id=12&products_id=35





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 12:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-29 12:29 PM 發表

http://www.g-system-shop.com/pro ... &products_id=35

成$4700港元
好大獲.....
$都算,1:72噤大先係最大問題....





存貨太多,時間太少...
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-4-29 12:11 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-4-29 12:10 發表



成$4700港元
好大獲.....
$都算,1:72噤大先係最大問題....

門市部$3600,會員有9折.
可以落去門市部睇實物...

[ 本帖最後由 細尖(傻小子) 於 2009-4-29 12:12 PM 編輯 ]





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-29 01:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-29 12:41 PM 發表

門市部$3600,會員有9折.
可以落去門市部睇實物...

死....
你令我有d心動!
係5月定6月???
6月的話都ok的!
5的話就無咩可能....





存貨太多,時間太少...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver