回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 3.23 全民投票選特首
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-3-23 09:54 AM  資料  短消息  加為好友 
3.23 全民投票選特首

為我們的香港, 為我們的家, 大家要盡公民責任, 今日緊記要去投票!
告訴中央, 我們是可以港人治港, 高度自治!

網上投票 (now - 8:00pm)
https://popvote.hk/

正規票站 (now - 9:00pm)
香港理工大學: GH201
屯門大會堂: 一樓展覽廳
柴灣青年廣場: 柴灣港鐵站A出口新翠商場接駁天橋
附屬票站
香港大學沙宣道會堂: 香港大學薄扶林沙宣道6 號
香港大學何添堂: 薄扶林道91號賽馬會第一舍堂
香港大學校園主部:        (A) 莊月明文娛中心G-01室
(B) 嘉道理生物科學大樓平台
香港城市大學: 藍區
香港失明人互聯會 (觀塘順緻街): 觀塘順利邨社區中心地下
龍耳社 (石硤尾白田村): 石硤尾白田村翠田樓地下
香港聾人協進會 (香港仔鴨脷州村): 香港仔鴨脷洲社區中心對面
流動票站
九龍西 (深水埗): 深水埗黃金商場附近
新界東 (沙田): 沙田大圍港鐵站附近
新界東 (上水): 上水港鐵站附近
新界西 (元朗): 元朗炮仗坊附近
新界西 (荃灣): 荃灣兆和街千色店及路德圍附近





頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-23 09:59 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-3-23 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 
你既疑慮係有道理既, 但係身份確認也有佢既意思,
無可能俾人duplicate投票架嘛





頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-3-23 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 
請教XM-XX兄,咩嘢係DDoS

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-23 10:27 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-23 10:30 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
lamfafa
上等兵
Rank: 2


UID 7257
精華 0
積分 16
帖子 293
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2012-3-23 11:16 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
今日舉行全民投票選行政長官
computer by 黑客攻擊未能投票

頂部
manho020
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27014
精華 0
積分 8
帖子 1143
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
來自 新自護
狀態 離線
發表於 2012-3-23 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 
小圈子選舉,投黎都無用!!


本帖最近評分記錄
ice   2012-3-23 06:36 PM  讚好  +1   




轉戰成品,慢慢清堆積!
頂部
摘星
二等兵
Rank: 1



UID 47409
精華 0
積分 0
帖子 54
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-10
狀態 離線
發表於 2012-3-23 11:49 AM  資料  短消息  加為好友 
非官方 港大民調組底級it 做出黎既程式 仲難相信過cy
可能將來俾CY 作抽後算帳之用

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-3-23 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 
投果三隻騎呢怪.... 小圈子選舉以外一個自我慰藉無效力投票, 說穿了香港人自主能力只有咁多, 港人治港只係一個笑話...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-3-23 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 
身在國內, 這個網站上唔到, 想請問網上投票系唔系又系呢三個人?如果系既話, 投又有乜意義





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-3-23 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 keane.AC 於 2012-3-23 09:54 AM 發表
為我們的香港, 為我們的家, 大家要盡公民責任, 今日緊記要去投票!
告訴中央, 我們是可以港人治港, 高度自治!

網上投票 (now - 8:00pm)
https://popvote.hk/

正規票站 (now - 9:00pm)
香港理工大學: GH ...

其實中央早就明白你地 "可以港人治港, 高度自治!"  你呢個 Statement 大可省下! 她並非不知, 而是怕





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2012-3-23 12:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 摘星 於 2012-3-23 11:49 AM 發表
非官方 港大民調組底級it 做出黎既程式 仲難相信過cy
可能將來俾CY 作抽後算帳之用

咁我投cy囉......





Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-3-23 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 
於今次行政長官選舉投票我們確實沒有真正的投票權力, 但是我們擁有非常寶貴的言論自由, 發言權利, 而且我們, 作為小市民, 只能靠輿論壓力去影響香港發展,
你大可說這是無效力投票, 是自我安慰之舉; 不過, 大家應該留意到中央對此也感不安, 足見我們微弱之力團結起來也會引起中央注意, 難道這不就是我們可以做的影響嗎?
我們又何必妄自菲薄, 引喻失義, 以塞忠諫之路? 我們為何不去争取更多本應屬於我們的, 受法律條文保護及列明的東西, 而只是坐下不顧四周?  港人治港可能本來就是一個笑話, 但是, 究竟是甚麼把你們心中的"火"滅了? 把不可能變成可能, 把笑話變成事實, 我相信我們香港人是有能力可以做到的。我可不想到了三十歲時來埋怨年少時自己甚麼也沒有出力爭取, 而後悔當初。大家可以投票給誰是個人權利, 白票也是權利, 不過重點是這個香港是屬於大家的, 需要大家的努力去維護這個家。


本帖最近評分記錄
肥牛   2012-3-23 08:02 PM  讚好  +1   一流作品




頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-3-23 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sundaymodeler 於 2012-3-23 12:26 PM 發表



其實中央早就明白你地 "可以港人治港, 高度自治!"  你呢個 Statement 大可省下! 她並非不知, 而是怕

中央自回歸來都不知道甚麼叫"港人治港, 高度自治", 知而不行固然是怕, 更是表現出其真真正正的"不明白", 所以個 Statement 絕對不可省下。





頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2012-3-23 01:24 PM  資料  短消息  加為好友 
廿實3條我至真葉樓,但到e家我就想佢做突手

[ 本帖最後由 未來 於 2012-3-23 01:25 PM 編輯 ]

頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-3-23 01:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2012-3-23 10:27 AM 發表

老鬼大師@@唔好咁講 小的受唔起~

分散式阻斷服務攻擊

分散式阻斷服務攻擊,亦稱作洪水攻擊,通常簡稱為DDoS或DoS(即英語「Distributed Denial of Service」的縮寫)。顧名思義,即是利用網路上已被攻陷 ...

哦,即係hacker攻擊,又學到嘢

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-3-23 02:08 PM  資料  短消息  加為好友 





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-3-23 04:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 keane.AC 於 2012-3-23 12:57 PM 發表


中央自回歸來都不知道甚麼叫"港人治港, 高度自治", 知而不行固然是怕, 更是表現出其真真正正的"不明白", 所以個 Statement 絕對不可省下。

中央打從開始就了解這個"港人治港, 高度自治", 正因她明白這個威力, 所以她才不敢輕易給你, 如果就連你我等都能明白既道理,你怎會以為人家不懂呢 ?

恕我無知, 我就不明白搞個乜鬼全民投票, 又系果三個中央認可的人, 結果同中央搞既有無分別都好, 如何可以 "告訴中央, 我們是可以港人治港, 高度自治呢?

我說你既 Statement 可以省下就是這個意思

P.S. 投票系公民權利, 並非責任, 這個要清晰

[ 本帖最後由 sundaymodeler 於 2012-3-23 04:10 PM 編輯 ]





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-23 04:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sundaymodeler 於 2012-3-23 12:26 PM 發表



其實中央早就明白你地 "可以港人治港, 高度自治!"  你呢個 Statement 大可省下! 她並非不知, 而是怕

right.. 就係怕...

如果唔係有人想搞"港獨", 搞"打倒一黨專政" 既, 佢又點會咁唔放心丫...





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver