回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唐唐玩完了?
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-7 05:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #134 XM-XX 的帖子

但最奸既人好似毛澤東...為左日保夜保住佢既權威,佢唔會玩死全國任何一個人

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-7 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2012-3-7 05:07 PM 發表
人蠢無藥醫
http://charblogger.blogspot.com/2012/03/blog-post.html


例子:
**************************************************************************

唐 英 年 評 論 另 外 兩 名 候 選 人 時 ...

嘩, 呢個blog 寫既野我同自己fb 寫既野咁似既.





路過既厚多士
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-7 05:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #135 alexlee2 的帖子

C兄說唐狗好多話柄可以俾人玩,所言甚是.

但說他做十年官,係守法依程序.結果係知法犯法好像有點問題,如果唐狗犯法,警方是否對他有過行動,律政署有否對他進行起訴,香港可是法治社會,說話可得有責任啊
私德有問題不等同犯法ar

[ 本帖最後由 alexkcl 於 2012-3-7 05:59 PM 編輯 ]

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-7 06:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-7 05:47 PM 發表
C兄說唐狗好多話柄可以俾人玩,所言甚是.

但說他做十年官,係守法依程序.結果係知法犯法好像有點問題,如果唐狗犯法,警方是否對他有過行動,律政署有否對他進行起訴,香港可是法治社會,說話可得有責任啊
私德有問題不等同犯法ar ...

冇犯法. 不過出來選議員選特首, 當然有唔同一般人既道德要求啦. 唔係我洗咩選你, 點信得你過. 點知你d 選舉政綱會唔會對現... 婚姻本身就係對配偶既終身承諾.

古有曰. 正心, 修身, 齊家, 治國, 平天下... 心不正, 身不修, 家不齊...何來治國.





路過既厚多士
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-7 08:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #144 VampireA 的帖子

其實唐狗當然身不修, 家不齊...
可是我們都唔洗咩選狼猪, 信不信得你過也只是北京說了算
狼猪特都有案在身,香港對特首真的有唔同一般人既道德要求嗎?
這小圈子真的不知所謂,這班政客的承諾c兄真的相信嗎??

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-3-7 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 
一個蠢人同一個奸人真係好難揀,但點可以話蠢人冇咁大殺傷力吖?只要看看老懵懂就知蠢人做領袖可以有幾大劑,希特勒亦是低智一名,禍害有幾大不用多說,更何况唐唐似乎比老懵懂還弱智,恐怕禍港能力有過之而無不及!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-7 08:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #146 無業遊民 的帖子

唐唐不是比老懵懂還弱智,而是更弱智,可是老懵懂的班子c兄是否忘了狼英可是其重要大將之一,跟本狼英比那弱智禍港能力有過之而無不及(有老懂八年人亡政息可參考)!只是誰勝誰負都好,小圈子便是小圈子,大家不反抗也只能認命

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-3-7 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-7 08:53 PM 發表
唐唐不是比老懵懂還弱智,而是更弱智,可是老懵懂的班子c兄是否忘了狼英可是其重要大將之一,跟本狼英比那弱智禍港能力有過之而無不及(有老懂八年人亡政息可參考)!只是誰勝誰負都好,小圈子便是小圈子,大家不反抗 ...

我也是之八萬五受害者之一,然而八萬五跟高樓價比,那個更大傷害則是此一時彼一時了,正所謂物極必反,說不定另一個八萬五又要來了
其實二者皆經濟調控不周所至,至於何至不周,因在上者志大才疏也!
而說到幕後軍師,今天唐營中人,不乏損民利己者,亦不可不防也!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-3-7 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #143 alexkcl 的帖子

私德有問題不等同犯法ar

香港 通姦唔算 犯法, 台灣先有
The man tipped to take over as the next chief executive of Hong Kong has admitted to adultery, confirming rumours that had been circulating on the island.

http://www.telegraph.co.uk/news/ ... dmits-adultery.html


基本法無講玩女人同僭建
但前者係對老婆不忠...
後者係犯法...

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-3-7 11:06 PM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
silas
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 47040
精華 0
積分 0
帖子 665
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
來自 老豆老母打交之後
狀態 離線
發表於 2012-3-8 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 
一隻豬~佢生活係自己個欄度,依然係豬。

有一日,佢入左屋、上左床訓,死喇 佢覺得自己"原來唔係豬黎",跟住佢會....

咪仲可怕

頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-8 01:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #150 silas 的帖子

一隻狼~佢生活係自己個欄度,依然係狼。
但一日上位,狼是好是壞c兄可能不知,
但他的親信羅飯就一定不是好東西,
為達到目的不擇手段,權力慾極強.
干預學術研究,強行推行禍害下一代的教改,
覺得老師自殺死不足惜,迫幾萬名老師踢佢落台.
c兄不會以為狼狽為奸當上大位後,羅飯,奶強等人會投閒置散吧
基於物以類聚的定律.狼都唔慌好人.各位好好享受土共加一流政客的新思維,新改革吧!

頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-8 01:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #148 無業遊民 的帖子

c兄說今天唐營中人,不乏損民利己者,亦不可不防也!在下十分認同,
可是c兄都知老懵懂當政時係人都知隻狼係軍師,當時有野宣佈就伸個頭出黎,
賴左野就影都唔見又話唔關佢事!推老懵懂出黎比人插!
佢做則師理應同地產唔老死都唔會係敵人,但佢呢?外面個個都知佢鍾意起人飛腳!
總之小圈子豬狼上,左右都是死

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-8 01:53 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-3-8 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 
If you cannot beat them, join them

Sit back, relax, and enjoy, because, the show must go on





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-8 02:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #149 alexlee2 的帖子

C兄說後者係犯法, 其實僭建當然係犯法,但說隻豬僭建犯法幾乎不可能,先不說查證困難,不說他大把錢請最好律師去打官司,便是實證也難以入他罪,首先千尺行宮的業主是唐太不是他本人,他多次缺失已至有私生女,唐太都原諒他,如果真的入罪,唐太也會自己認曬,隻猪當然很可恥 但更要說隻死猪犯法便有點那個了

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-8 02:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-8 02:29 AM 發表
C兄說後者係犯法, 其實僭建當然係犯法,但說隻豬僭建犯法幾乎不可能,先不說查證困難,不說他大把錢請最好律師去打官司,便是實證也難以入他罪,首先千尺行宮的業主是唐太不是他本人,他多次缺失已至有私生女,唐太都原 ...

"首先千尺行宮的業主是唐太不是他本人"... 2007年"開始"僭建的話依然是聯名的. 如果發現係更早就開始僭建/入假圖則的話. 就一定同佢有關. 官私可能打得甩, 不過作為被告呢個身份就走唔甩啦. 但佢作為政府高官, 係知法犯法下, 亦冇係上年5月時bow tie 叫高級官員要去處理名下物業既僭建, 就一定要承擔政治負任.  既然行緊政治問責, 做高官自然須要有敏感度. 現時最新既調查"官民矛盾" 已成為社會三大矛盾之一. 由一個冇政治敏感度既人去領導政府. 可以預見民怨只會有升冇趺.

政治好多時都係做戲, 政客連做戲都唔識. 只係一個笑柄.  真係民意於我如浮雲咩....


本帖最近評分記錄
SIMONLLM   2012-3-8 11:26 AM  讚好  +1   不能應同更多




路過既厚多士
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-8 04:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #156 VampireA 的帖子

c兄說得真好, 真係民意於我如浮雲咩....這話出自老曾之口,可他為官四十多年便是不董做高官須要有敏感度,才弄至最近自己一身蟻,我們由一個冇政治敏感度既老曾去領導政府. 現在民怨真的有升冇趺. 當年老曾當特首,民望比狼高得多,但結果如何大家有眼睇 也許港人太健忘,03年大家為了八萬五,廿三條害得民不潦生而上街,當年老懂當政時係人都知狼係頭馬,而八萬五正狼是的傑作,而廿三條也是葉太的人生代表作...如今梁生在特首選戰中民望第一,而葉太則在立會民望第一,港人自作業,隻狼上台後,大家看看如何是清算大地產家,還是我們這班羊

再則被告不等於犯法,如果大家相信法治的話,便看看唐狗被告上法庭,而法官到時把他定罪
在下可是對本港法治充滿信心
真想知道如果可賭唐狗入罪,不知倍率是多少呢

[ 本帖最後由 alexkcl 於 2012-3-8 05:10 AM 編輯 ]

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2012-3-8 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-8 04:49 AM 發表
c兄說得真好, 真係民意於我如浮雲咩....這話出自老曾之口,可他為官四十多年便是不董做高官須要有敏感度,才弄至最近自己一身蟻,我們由一個冇政治敏感度既老曾去領導政府. 現在民怨真的有升冇趺. 當年老曾當特首,民望比狼高得多,但結果如何大家有眼睇 也許港人太健忘,03年大家為了八萬五,廿三條害得民不潦生而上街,當年老懂當政時係人都知狼係頭馬,而八萬五正狼是的傑作,而廿三條也是葉太的人生代表作...如今梁生在特首選戰中民望第一,而葉太則在立會民望第一,港人自作業,隻狼上台後,大家看看如何是清算大地產家,還是我們這班羊

再則被告不等於犯法,如果大家相信法治的話,便看看唐狗被告上法庭,而法官到時把他定罪
在下可是對本港法治充滿信心  
真想知道如果可賭唐狗入罪,不知倍率是多少呢

被告不等於犯法 -- 做得被告, 一定等於犯法, 否則唔可以告你.
正確係被告不等於有罪.

倍率有好多因素去主導. 不如c兄你應為唐狗有多少%可以入罪?

[ 本帖最後由 SIMONLLM 於 2012-3-8 01:10 PM 編輯 ]





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-8 01:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #158 SIMONLLM 的帖子

c兄的意思是正確係犯法不等於有罪.
在下以為唐狗有0%可以入罪

其實正確係做得被告,等於可能犯法,才有疑犯,法律上被判決入罪才真正叫犯法

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2012-3-8 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-8 01:26 PM 發表
c兄的意思是正確係犯法不等於有罪.
在下以為唐狗有0%可以入罪

其實正確係做得被告,等於可能犯法,才有疑犯,法律上被判決入罪才真正叫犯法

c兄的意思是正確係犯法不等於有罪 -- 三權分立是也

我唔係唐唐及其家人, 只能分析如下:

真係冇响入伙紙批出前建地庫 -- 咁一定冇罪.
相反, 建地庫並非一個人做晒所有嘢, 大至建築師, 小至泥頭車司機, 要全部口供一致, 仲有D單據呢,  D泥去咗邊, 工人出糧呢, 邊到揾D冇開工嘅工人填數, 不停製做虛假文書?
ANYWAY, 我認為有7成入罪.





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver