回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 申請綜援一問
2000ming
上等兵
Rank: 2


UID 4857
精華 1
積分 24
帖子 292
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-20
狀態 離線
發表於 2012-3-21 02:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 11:41 PM 發表

做一世理貨,保安?

咁閣下又點,進修一世?讀一世書?


以閣下F5既學歷可以搵到一份唔係體力勞動而又有萬五蚊一個月既工,係今時今日既香港已經係近乎奇蹟一樣啦。

咁都仲唔滿足?仲想升?升去邊?上頭條?

遲D報紙頭條可能係:

「失業青年申請綜援進修被拒,自殺不遂又死唔去?」

頂部
vhdl
壹等兵
Rank: 1


UID 16560
精華 0
積分 0
帖子 163
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-4
狀態 離線
發表於 2012-3-21 03:45 AM  資料  短消息  加為好友 
樓主

我算做學界中人,雖然唔係輔導或academic 個邊,但你的case既學生見唔少,給你一些建議:

1/ 你應尋找一些職業輔導,而不是在forum問

2/ 你需要的是決心,而不是綜緩

3/ 你想進修,向上爬。但目標系乜(e.g.在現職的行業向上發展,或根本現有行業是夕陽工業,或根本現在個post 不能做得耐(七勞八損,如搬運等)。

4/ 有了目標,如何實行。如現職行業,需那類學歷,課程在那些地方有提供。 如是轉行,諗住做乜,學習途俓 需先打聽清楚,認真評估自己能否完成有關課程,和那時需辭了現職在新行業覓入行機會(記著不是讀完整個多年的 學歷/課程才轉行,一有機會,人工再低也要切入,機會從來不等人)

5/ 現職如返工時間不穩定,進修需選distance learning。但要自己挫書,學習動機要好強。如返工時間穩定,可考慮有堂上的課程,識的志同道俠的同學仔,有個伴,條路易行的

6/如你認為靠學歷是向上的途徑,過程你必需承受孤獨。如感情生活豐富,一般結果也是半途而廢。除非你的拖友也是和你目標明確,一起進修,否則我老實說只是絆腳石。你進步,另一半腳裹足不前,日子一久,步伐就不一至,大家的視野,對事物的看法就不同。

7/ 如其他師兄所言,政府有一萬元持續進修基金可供使用,選科時可選一些有資助的用掉。但我記得,和language有關的要考試合格才可claim,需問清楚。


你可能諗,我好命,做到的舒服的工種。但我老實告訴你,以上各點就是本人中學畢業後行的路。由日間做廠,晚間返學,讀到和做到咁上下發覺正處於夕陽工業,毅然半途轉行,人工打個勁折,讀既轉埋和新職有關的。再蓄了幾年經驗,找到一個學界切入點,過n關fight低其他競爭者,我係好努力去實行我為自己設下的目標。


本帖最近評分記錄
pbaa   2012-3-21 06:40 AM  讚好  +1   細節處理顯心思




君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖、秦王徒把長城築、禍去禍來因自招。
頂部
cc4321
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35209
精華 0
積分 0
帖子 557
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-6-2
狀態 離線
發表於 2012-3-21 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
如果你合資格咪去攞囉,有問題大可直接問主任,係度開呢類POST樓主都預左比人插,動機好明顯想點,所以大家都唔駛咁激動

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-3-21 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 
既然樓主去到咁盡有自殺既勇氣, 不如去做試藥人, 一來唔駛被人睇低, 二來唔駛做又搵到快錢, 大不了一個唔好彩食死咗, 起碼都叫貢獻咗社會... 一次過滿足哂樓主所有願望 la~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:00 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:01 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:11 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:00 AM 發表

即係無望啦.......
唉,晒心機的一日又開始

如果我跳樓都會由三十幾樓跳啦,咁都死唔去?

可能"好彩“中間有人卡住呢

“好彩“低層都一樣死得人

有勇氣跳樓怕打針?





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:01 AM 發表

我怕打針抽血喎

死都唔怕但怕打針抽血~? 好野~!

回餽社會~? 算把 la~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
睇左咁耐...都係樓主自身問題...
大家都無謂幫佢諗咁多...
提議都比樓主 ban 哂...
呢樣又唔得...果樣又唔得...
當你冇能力就麻煩你跟住個地球轉...唔好阻住...
乜都得個諗字...做咧唔該...(要申請綜援就申咧...)

想人關心有好多方法...你呢個係最失敗囉...
你咁多個 post 都係 attention seeking...
成功左咧...你又可以返回現實了...


本帖最近評分記錄
wingsiu   2012-3-21 12:02 PM  讚好  +1   




頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
回復 #127 clothoest 的帖子

跳樓壓到人 整爛野 又要人執手尾...
我唔覺得係一個有承擔同會回饋社會既人既行為囉...





頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 
算把啦! 樓主只係唔使做唔使受壓力之下有錢使, 如果做唔到佢既要求,講乜都係廢話....





Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:33 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:28 發表
做保安又冇牌
做售貨口才又唔得
有乜好做?

冇牌咪去考...資料就自己搵咧...
食飯都要自己"畢"落口咧...





頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:35 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:35 AM 發表

唔合格點算?
我驚做保安實比人笑

重搵工!??? 應該立刻申請綜緩喇!!!! Go Go Go,吾係再係呢度問,浪費時間喇,你應該夠晒資格架嘛...


本帖最近評分記錄
wingsiu   2012-3-21 12:07 PM  讚好  +1   具參考價值




LHPP . VCR .兔
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:35 發表

唔合格點算?
我驚做保安實比人笑

實唔合格...唔好考咧...
實比人笑...唔好做咧...
繼續留係屋企上網搵人慰藉咧...





頂部
小櫻
壹等兵
Rank: 1


UID 31004
精華 0
積分 2
帖子 183
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-19
來自 友支町
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:35 AM 發表

唔合格點算?
我驚做保安實比人笑

連考保安牌都驚唔合格... 樓主還報甚麼來讀?... 讀那些都要考試啊...

樓主這個帖... 已經被廣泛流傳... 小櫻其實是在FB見到的...

睇怕過多兩日我們可以上生果報了...

小櫻上

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-3-21 12:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:28 AM 發表
做保安又冇牌
做售貨口才又唔得
有乜好做?

保安牌 3日就得...
連小學未畢業既都考到

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2012-3-21 12:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
回復 #138 willkwok 的帖子

係兩日...申請個牌10個工作天...





頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-21 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver