回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 申請綜援一問
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2012-3-20 11:27 PM 發表
手術室助理

東華醫院

(檔號: PCAI/HKWCS120316/I1212)  

薪酬
月薪港幣14,600至17,200元 (見備註2) 。

職責
協助手術程序。
於手術室及復甦室協助照料和護理病人。
預備手術時所需的儀器、用品 ...

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... 2863&highlight=


本帖最近評分記錄
小杰   2012-3-20 11:33 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 11:37 PM 發表

都做唔掂

咁你打算讀咩同之後做咩先





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
FFF
上等兵
Rank: 2


UID 45876
精華 1
積分 5
帖子 269
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2011-2-22
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 10:50 PM 發表

我得中五學歷
實比一般人低啦

我中四都未畢業呀...靠自己...努力d啦...小朋友..

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
做理貨又好, 保安都好
要過萬唔難WO

頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ball_kei
壹等兵
Rank: 1


UID 9794
精華 3
積分 5
帖子 145
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
類似樓主咁嘅情況我亦見過發生在一友人身上,見佢不斷轉工,進修,轉field,進修,再進修。與佢較好朋友的都試過介紹工俾佢幫得就幫...十幾年過咗去,近年我都冇再聽到有關佢嘅消息~ (可能發咗都未定嘅....)
你問我的話,佢欠嘅唔係學歷或者機會(更加唔係個社會欠咗佢啲乜~)佢欠嘅係做好一件事的毅力,及留在一個崗位的決心。咁無論你工作或學習都只會係圖勞無功,半途而廢,好事都好難發生在你身上~~

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 11:41 PM 發表

做一世理貨,保安?

保安,理貨好失禮咩?

金管局都係理貨(只係D貨係外匯)

國家安全局都係保安JA





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 11:41 PM 發表

做一世理貨,保安?

做理貨保安 = 唔可以進修?





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ball_kei 於 2012-3-20 11:42 PM 發表
類似樓主咁嘅情況我亦見過發生在一友人身上,見佢不斷轉工,進修,轉field,進修,再進修。與佢較好朋友的都試過介紹工俾佢幫得就幫...十幾年過咗去,近年我都冇再聽到有關佢嘅消息~ (可能發 ...

心若冰清!天塌不驚!

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2012-3-20 11:44 PM 發表

敢問師兄 想做咩野? CEO? 成為高達EFSF?做皇帝?依D負面野唔講

有咩工種係師兄有意思架?

泰王,萬歲萬萬歲m(_ _)m


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-3-20 11:50 PM  讚好  +1   索爺




My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 11:37 PM 發表

都做唔掂

好在......


本帖最近評分記錄
twinsa   2012-3-20 11:49 PM  讚好  +1   細節處理顯心思... XDDD




頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2012-3-20 11:44 PM 發表

敢問師兄 想做咩野? CEO? 成為高達EFSF?做皇帝?依D負面野唔講

有咩工種係師兄有意思架?

以前睇過一篇報紙文章, 講一個中三青年加入一間清潔公司做清潔,憑住自己努力工作,學習各樣清潔既知識 (清潔一樣好多學問),不斷同同事,客人打好關係。。十多年後,佢已經係一間有近百職員既清潔公司老闆

[ 本帖最後由 正經和尚 於 2012-3-20 11:49 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
tamsiuhong28   2012-3-21 12:41 AM  讚好  +1   凡職業都有自身的可貴可敬之處




得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 
要上位唔係靠讀書就得, 亦唔係一定要高學歷
讀果幾年.都係唔會去到管理層

頂部
onlyone_ken
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35348
精華 2
積分 44
帖子 548
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-8
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 onlyone_ken 為MSN好友 通過MSN和 onlyone_ken 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 10:35 PM 發表

做到又點?
未又係成世係e個位
我宜家又唔係怕辛苦唔做
唔係我自私
係社會的問題

又唔好講到個社會欠左你.
撫心自問你自己為社會做過D咩先?
成果係要自己努力爭取的
中五又點? 點解要睇低自己?
我以前中三就去左撈黑,
之後先識回頭是岸
半工讀, 每晚只訓3個鐘
最慘時冇地方住要訓街
但我從冇欠政府錢, 更加冇睇唔起自己!
老友, 與其嘥時間怨天由人, 點解唔諗清楚條路點行?


本帖最近評分記錄
正經和尚   2012-3-20 11:51 PM  讚好  +1   事在人為




凡事 物隨心轉, 但求問心無愧
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-3-20 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-20 11:41 PM 發表

做一世理貨,保安?

你係咪肯試先,立刻有份工可以介紹你,保證月入過萬(過到試用),不過一定辛苦,無需學歴,有人肯教埋你,滿師15k以上唔難!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:44 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver