原帖由
Freeman 於 2012-2-17 11:42 AM 發表

我覺得係有人比蕉皮唐唐踩,政治呢D野好多地方都係咁....而呢個人好有可能係梁生....你睇佢個樣就知佢做得出啦,就係要一招就收你擋,所以隻豬唔係自己仆低...而係一招ko^^
係蕉皮又如何呢?? 西九又唔係煎皮咩??? 政治呢D野好多地方都係咁... 係架.. 咁先係真正既"政治"
咁講啦. 唐唐點都係唔識處理架啦.
上年5月已經叫晒d 高官去"跟進" 自己既 unauthorized building works. 依家已經係2月了. 大半年都冇做過野?? 罪一
上年十月有人去信問佢有冇 ubw.. 佢夠膽死書面回人話冇..罪二.
就係你夠膽死書面回人話冇, 仲唔做你咩..
到之前有記者口頭問有冇酒窖, 已經好明顯係有料係手, 針對性咁問啦. 都仲可以話冇. 罪三.
到依家推晒d 野落老婆到.. 仲講咩野要有腰骨?? 罪四..
_------------------------------------------
其實佢一開始有人問既, 未答, "係有, 而且已經找到專業人仕去處理" 咁未冇野講. lor. "處理" 呢樣野, 可以搞好q 耐架麻. 咁未可以推到點解仲未完成lor.
佢根本就一開始就唔想還原. 話晒洗左咁多錢. 而且 ubw 可以用錢 (俾fine) 就可以繼續拖唔洗拆. 又或者係心存僥倖, 以為對手冇料係手.. 係白撞.
所以整件事就係處理手法低劣.. 咁點俾個香港係管呀??
就當係梁營搞鬼都好... 你都應該要預左架啦.... 人地都有名你叫做"狼", 出左名奸. 唔係真係諗住有北大人照麻? "北大人"自己都爭緊出年d 位. 點理得你住呀??
自從北大人出左聲"兩個人都ok" 就即係開燈俾你兩條友鬥過. 唔係真係諗住坐定粒6 麻.. 今次只可以講抵死啦.
反而係方西九既"官"先煩, 真係隨時落錯注.. 你話冇秋後算帳我就點都唔會信lor. XDDDD
[
本帖最後由 VampireA 於 2012-2-17 12:17 PM 編輯 ]