回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唐唐玩完了?
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-2-16 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 keane.AC 於 2012-2-16 11:10 PM 發表


當然啦, 我都望有普選, 但係香港何來其他有質素而且得到阿爺認同(焗住要)既人? 恕我無知, 唔識世事

普選就唔駛理阿爺認唔認同啦, 應該系我無知, 我睇唔明你想表達乜野





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gsmpcboy 於 2012-2-16 08:56 PM 發表



師兄勁,連佢會點講都全中....唔通您教佢???

希望可以"從新出發"......

嘩!!開口中!! 聽日去買六合彩先!!!!!
我去睇下佢PR請唔請人先~

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Suigintou 於 2012-2-16 08:53 PM 發表
都估到佢會賴家人...~~~~~

想當年有位名人,佢擁有雙重身份 (影視名藝人 同 社團雙花紅棍),被發覺藏有鎗械而被捕.......
後來個老婆出黎話支鎗係由佢所收藏,條友變左無事,個老婆攬晒上身去坐監.......

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 
唐豬好無恥!要個老婆出黎頂
我當單野真係佢老婆主使
佢做男人都應該攬上身la!
愈黎愈憎佢, 情願葉太出番黎

頂部
cwc0110
平民
Rank: 1



UID 43996
精華 0
積分 2
帖子 47
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2010-9-21
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:43 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-2-17 02:32 AM  資料  短消息  加為好友 
我覺得唐唐已經不行鳥, 但中央要佢暫時係到賴死 Dup 波鐘, 待葉劉籌組好新班子 + 政綱完成才可收皮...

所以葉劉今次鬧得佢好唔俾面, 冇膊頭冇腰骨, 連累佢要做餐懵...


本帖最近評分記錄
亮記   2012-2-17 03:02 AM  讚好  +1   具參考價值




通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-2-17 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 

各位觀衆:
呢場豬狼鬦拳擊大賽,估唔到鍾聲剛剛響起,隻豬就自己摃(kwang)腳向前衝,頭部撞中對手阿狼的拳頭,
跟住趴低起唔番身,雖然對手未出拳,但按賽例我地當係KO。時間係0.8秒。
多謝大家收看,再見!


本帖最近評分記錄
Freeman   2012-2-17 11:44 AM  讚好  +1   創作意念一絕
VampireA   2012-2-17 10:29 AM  讚好  +1   創作意念一絕
頂部
Freeman
平民
Rank: 1



UID 47530
精華 0
積分 0
帖子 2
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-14
狀態 離線
發表於 2012-2-17 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 
我覺得係有人比蕉皮唐唐踩,政治呢D野好多地方都係咁....而呢個人好有可能係梁生....你睇佢個樣就知佢做得出啦,就係要一招就收你擋,所以隻豬唔係自己仆低...而係一招ko^^

頂部
keane.AC
軍曹
Rank: 2


UID 19866
精華 0
積分 17
帖子 365
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-13
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freeman 於 2012-2-17 11:42 AM 發表
我覺得係有人比蕉皮唐唐踩,政治呢D野好多地方都係咁....而呢個人好有可能係梁生....你睇佢個樣就知佢做得出啦,就係要一招就收你擋,所以隻豬唔係自己仆低...而係一招ko^^

不能同意更多,

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freeman 於 2012-2-17 11:42 AM 發表
我覺得係有人比蕉皮唐唐踩,政治呢D野好多地方都係咁....而呢個人好有可能係梁生....你睇佢個樣就知佢做得出啦,就係要一招就收你擋,所以隻豬唔係自己仆低...而係一招ko^^

係蕉皮又如何呢?? 西九又唔係煎皮咩??? 政治呢D野好多地方都係咁... 係架.. 咁先係真正既"政治"

咁講啦. 唐唐點都係唔識處理架啦.

上年5月已經叫晒d 高官去"跟進" 自己既 unauthorized building works. 依家已經係2月了. 大半年都冇做過野?? 罪一

上年十月有人去信問佢有冇 ubw.. 佢夠膽死書面回人話冇..罪二.

就係你夠膽死書面回人話冇, 仲唔做你咩..

到之前有記者口頭問有冇酒窖, 已經好明顯係有料係手, 針對性咁問啦. 都仲可以話冇. 罪三.

到依家推晒d 野落老婆到.. 仲講咩野要有腰骨?? 罪四..

_------------------------------------------

其實佢一開始有人問既, 未答, "係有, 而且已經找到專業人仕去處理" 咁未冇野講. lor. "處理" 呢樣野, 可以搞好q 耐架麻. 咁未可以推到點解仲未完成lor.

佢根本就一開始就唔想還原. 話晒洗左咁多錢. 而且 ubw 可以用錢 (俾fine) 就可以繼續拖唔洗拆. 又或者係心存僥倖, 以為對手冇料係手.. 係白撞.

所以整件事就係處理手法低劣.. 咁點俾個香港係管呀??  

就當係梁營搞鬼都好... 你都應該要預左架啦.... 人地都有名你叫做"狼", 出左名奸. 唔係真係諗住有北大人照麻? "北大人"自己都爭緊出年d 位. 點理得你住呀??

自從北大人出左聲"兩個人都ok" 就即係開燈俾你兩條友鬥過. 唔係真係諗住坐定粒6 麻.. 今次只可以講抵死啦.

反而係方西九既"官"先煩, 真係隨時落錯注.. 你話冇秋後算帳我就點都唔會信lor. XDDDD

[ 本帖最後由 VampireA 於 2012-2-17 12:17 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
無業遊民   2012-2-17 10:19 PM  讚好  +1   幾可亂真
Chris311   2012-2-17 06:14 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
twinsa   2012-2-17 02:17 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
SIMONLLM   2012-2-17 02:06 PM  讚好  +1   TOTALLY AGREE
keane.AC   2012-2-17 01:04 PM  讚好  +1   具參考價值




路過既厚多士
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 
其實老實講, 呢d"黑材料", 雙方都一定儲起唔少, 只係睇幾時先放出來. 在timing上, 之前先講振英哥西九問題上有"問題", 唔夠幾日就爆唐唐呢d事, 你話只係"咁橋" 真係無人信啦. 不過無論邊個放料都好, 講真自己無做過又點比人爆喎.

我自己覺得有個basement又唔係咩大問題, 可能因為太多人咁做了. (當然我不是說咁做是合法都應該啦) 等於唔通我見幾個參選人亂過馬路就話佢唔應該做官咩. 講真有時都唔想太理會什麼官商關係. 總之你出的政策是可以給大部份人得益, 人人有工開, 我話之你點益其他人. 人地有錢人都有努力過, 唔係一手一腳點可以有今日成就. 唔係人人叫下口號就有錢派的.

做官要有誠信, 更會有能力. 自己唔得唔緊要, 你成team人ok就得. 老實講, 3個都揀唔落手, 而葉劉我更加唔支持. (因為講"一次一樣"佢仲勁啦. 之前做官講到話"信我啦, 23條立法係好事黎嫁" 之後做o左議員成個人變o左另一個人咁)

我覺得政治永遠都是"灰色"的, 只有做得好唔好. 好似打籃球, 我唔理條友點入, 花式幾靚, 都係得兩分. 你舞龍咁舞但唔入都係0分. 只要唔犯規就ok

[ 本帖最後由 gashapon 於 2012-2-17 12:28 PM 編輯 ]

頂部
Freeman
平民
Rank: 1



UID 47530
精華 0
積分 0
帖子 2
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-14
狀態 離線
發表於 2012-2-17 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-2-17 12:15 PM 發表



係蕉皮又如何呢?? 西九又唔係煎皮咩??? 政治呢D野好多地方都係咁... 係架.. 咁先係真正既"政治"

咁講啦. 唐唐點都係唔識處理架啦.

上年5月已經叫晒d 高官去"跟進" 自己既 unauthorized building w ...

所以呢....果D冇政治智慧既人,連少少蕉皮都處理唔到既人,都係快D返屋企啦

頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-2-17 01:09 PM  資料  短消息  加為好友 
有政治智慧就應該明白, 你翻人既帳, 小心會整污糟自已





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-2-17 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 
*-

QUOTE:
原帖由 sundaymodeler 於 2012-2-17 01:09 PM 發表
有政治智慧就應該明白, 你翻人既帳, 小心會整污糟自已

right.. 整人唔死, 人地一定整返你. 所以呢d 先係真正政治..





路過既厚多士
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2012-2-17 01:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #74 VampireA 的帖子

反正都唔係普選,我食花生等唐唐邊打官師邊反擊~W~





頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-2-17 01:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2012-2-17 01:20 PM 發表
反正都唔係普選,我食花生等唐唐邊打官師邊反擊~W~

打官師?? 會咩?? 清拆令都冇呀  

有冇諗點解當年董伯會腳痛呀?? 北大人點唔理, 點唔想, 但都係會睇民意架.

魚與熊掌, 當條魚開始爛, 未食熊掌 lor..  講忠心, 分分鐘隻狼對北大人仲忠心呀





路過既厚多士
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2012-2-17 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #76 VampireA 的帖子

我竟然忽略左咁重要既一點,仲諗住睇佢上法庭 ORZ係我太天真.........





頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-2-17 02:03 PM  資料  短消息  加為好友 
依家真係開始亂啦. 隻大熱失勢, 就即刻現形啦. XDDDDDD


曾鈺成認真考慮參選特首

http://hk.news.yahoo.com/%E6%9B% ... 6%96-053018697.html


另外一個關注點係工聯會副會長黃國健... 工聯會係北系集團.. 依家轉軑.. 一定唔有收到d 野..  始終下年係選垃圾會. 好多變數...

[ 本帖最後由 VampireA 於 2012-2-17 02:07 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2012-2-17 02:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-2-17 02:03 PM 發表
依家真係開始亂啦. 隻大熱失勢, 就即刻現形啦. XDDDDDD


曾鈺成認真考慮參選特首

http://hk.news.yahoo.com/%E6%9B% ... 8F%83%E9%81%B8%E7%8 ...

成班跳出黎抽水

頂部
fof
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 525
精華 0
積分 7
帖子 823
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-6
狀態 離線
發表於 2012-2-17 02:20 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
佢呢鋪真係夠膽死擺呀小儀上檯,應該係阿爺唔比佢退選!~~~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:41 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver