回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 申請綜援一問
lamsum1982
平民
Rank: 1



UID 43612
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-10
來自 中華人民共和國香港特別行政區
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 
機械做GUNDAM
大啡做咖啡

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-3-21 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsum1982 於 2012-3-21 11:52 PM 發表
我公司請人,有好多青年人見工時講明工作是為了賺錢讀書。如果真的有心上進,無人可以停到你。只是你自己停下來!!

醒目既, 做得野既, 撞正好老闆
受老闆賞, 隨時就埋時間比你進修

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-22 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2012-3-21 11:44 PM 發表


佢係機械、焊接、風喉...判頭,本年經我手下判比佢做既工程不下1.5M,
係佢道做學師,現在一日約$500,醒既話快啲滿師,人工$800up/day,
日曬雨淋你唔得架?做明星拍戲都日曬雨淋架啦,何況大啡一名 ...

師兄!明白了!當年1982年在建造業局報電機,額滿!結果讀油漆,幾合適我!雖然現在做維修,約10K,生活OK!最近終於考到電牌,其實是幸運,嘅然上天給與!努力於電工知識及技能,感謝神!


本帖最近評分記錄
tailoxxx   2012-3-22 12:40 AM  讚好  +1   你對人對工作態度都好好, 支持, 無論咩 ...
無業遊民   2012-3-22 12:09 AM  讚好  +1   後生可畏!
頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-3-22 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-21 11:54 PM 發表

機械做D乜架?
大啡咩黎?

機械做D乜架
我要講晒你知的話,隨時係一個讀十年八載的課程,
想知的話入行試吓勝過千言萬語,樣樣嘢要知咗讀咗先做,不如早啲諗退休把啦!
何況讀咗都唔等於識做,好似砌模型咁,任你爬幾多教學示範,唔砌就永遠新手不如!


本帖最近評分記錄
clothoest   2012-3-22 12:18 AM  讚好  +1   細節處理顯心思




假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-22 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
無業遊民師兄!我今年48!只不過是神恩典!就算我依家食抗抑鬱藥又何!都是神的恩典!

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-3-22 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsum1982 於 2012-3-21 11:57 PM 發表
機械做GUNDAM
大啡做咖啡

我個判頭,你出錢,佢1:1Gundam都做到出黎,本是同行,冇難度!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-3-22 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 
大家,算喇...花生都食夠晒,吾洗再勞心勞力再為左呢個 _ 打多一字半語喇...
收視佢都博都夠晒數,亦遊夠花園喇....包括我在內,大家都同佢好開心咁玩左兩日...我地都係繼續砌模型喇 ...
佢寫到自己係點都好,真定假都不必深究,亦吾洗再苦口婆心咁鼓勵佢呀,介紹工俾佢喇,甚至教佢做「人」既道理,無謂加深佢既病情喇,係咪...
模型論壇教下砌模型就講得通,幫人教仔就不必喇

管理員 上





LHPP . VCR .兔
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-22 12:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-3-22 12:29 AM 發表
大家,算喇...花生都食夠晒,吾洗再勞心勞力再為左呢個 _ 打多一字半語喇...
收視佢都博都夠晒數,亦遊夠花園喇....包括我在內,大家都同佢好開心咁玩左兩日...我地都係繼續砌模型喇 ...
佢寫到自 ...

師兄!無錯係時候做翻自己的事,做翻自己!
http://www.youtube.com/watch?v=bGxQ8CxlJXc
http://www.youtube.com/watch?v=iknGg9l4a7s&feature=related

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-3-22 01:10 AM 編輯 ]

頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-22 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-3-22 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 
真係唔掂先會炒你
未炒你咪一直邊學邊做LO

頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2012-3-22 04:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-22 02:38 PM 發表
頭先見完pizza hut廚房,個經理叫我聽曰交文件,點算好?
好驚做唔掂

好奇一問, 邊間pizza hut?


本帖最近評分記錄
小杰   2012-3-22 04:29 PM  讚好  +1   具參考價值
twinsa   2012-3-22 04:08 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
XM-XX   2012-3-22 04:00 PM  讚好  +1   
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-22 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 
請你相信自己!
http://www.youtube.com/watch?v=KO22jFJLz48
http://www.youtube.com/watch?v=OoCt4YSEaEc&feature=related

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-3-22 10:53 PM 編輯 ]

頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-22 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
2000ming
上等兵
Rank: 2


UID 4857
精華 1
積分 24
帖子 292
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-20
狀態 離線
發表於 2012-3-22 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-22 02:38 PM 發表
頭先見完pizza hut廚房,個經理叫我聽曰交文件,點算好?
好驚做唔掂

pizza hut廚房多數都會請,(除非閣下真係好唔掂喇

唔識唔緊要,搵個唔阻人既位,企埋一邊慢慢學,黎黎去去都係果D批,加上有D批有說明書教你點整。

都想問吓閣下見邊間,堂食鋪定外買鋪?

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-22 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-22 11:16 PM 發表
好啦,聽日交表先啦...

做人要坐言起行!
http://www.youtube.com/watch?v=kOjmtKYicm0&feature=related

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-3-22 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-3-22 12:18 AM 發表
無業遊民師兄!我今年48!只不過是神恩典!就算我依家食抗抑鬱藥又何!都是神的恩典!

師兄有咁好既心境,就幾時都係"後生"啦!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-3-22 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2012-3-22 11:23 PM 發表


師兄有咁好既心境,就幾時都係"後生"啦!

師兄!生老病死!人生必經階段!當你經歷過人生,有啲事就不必太執着!當然現實太令人透唔到氣,只要學習感恩!及做義工,相信做人會快樂啲!平安是不能用錢買!是上天賜給!今天活着是福氣!睇到要睇嘅嘢,聽到要聽嘅嘢,擁有已有東西!身體還可以走動,還想怎樣?人太自大及自負,種下今日惡果,自己就承受!以下分享初音的片段,希望人珍惜!
最終之所
http://www.youtube.com/watch?v=5y-RYPlKE6g&feature=related

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-3-22 11:50 PM 編輯 ]

頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-3-23 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
奧艾撒斯
平民
Rank: 1


UID 44417
精華 0
積分 6
帖子 45
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-14
狀態 離線
發表於 2012-3-23 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 
恭喜  請用心工作

頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2012-3-23 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-3-23 01:10 PM 發表
結果去左麥記,星期1返工喎

都係同一問題: 邊間m記??


本帖最近評分記錄
小杰   2012-3-23 10:56 PM  讚好  +1   具參考價值
XM-XX   2012-3-23 04:45 PM  讚好  +1   再讚又就無分+1
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver