回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 迎接MKⅡ噶到来!MG HD MKⅡ
  本主題由 raymondshe 於 2012-4-5 02:49 PM 移動 
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 09:21 AM  資料  短消息  加為好友 
迎接MKⅡ噶到来!MG HD MKⅡ

呵呵!拍摄不是太专业,是但整整!希望喜欢!
[attach]386072[/attach]
[attach]386073[/attach]
[attach]386074[/attach]
[attach]386075[/attach]
[attach]386076[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
KCBear   2012-3-26 08:15 PM  讚好  +1   不俗之作
神傑   2012-3-26 11:56 AM  讚好  +1   不俗之作
一條輝   2012-3-24 11:22 PM  讚好  +1   不俗之作
kitkit...   2012-3-24 05:07 PM  讚好  +1   佳作
hide   2012-3-24 12:18 PM  讚好  +1   上色一流
pika927   2012-3-24 11:29 AM  讚好  +1   不俗之作
oscartaitai   2012-3-24 10:10 AM  讚好  +1   不俗之作
頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 09:22 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]386077[/attach]
[attach]386078[/attach]
[attach]386079[/attach]
[attach]386080[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-3-24 10:23 AM  資料  短消息  加為好友 
有上色嗎?





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
a365448103
上等兵
Rank: 2


UID 19505
精華 0
積分 2
帖子 298
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-4
狀態 離線
發表於 2012-3-24 11:15 AM  資料  短消息  加為好友 
好似沒有上色。。。。

頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 a365448103 的帖子

HD呢D特殊效果噶,可以点上色?

頂部
andrewzero
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13119
精華 0
積分 20
帖子 510
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-4
來自 自護公國
狀態 離線
發表於 2012-3-24 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
有無高人可以指點一下咩係HD ??

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-3-24 01:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zi-lee 於 2012-3-24 12:12 PM 發表
HD呢D特殊效果噶,可以点上色?

可以點上色係另一回事
重點係冇上色就唔可以放係成品區

科幻模型成品發佈區 板規須知

1.本區不接受素組作品。





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 古風戰士 的帖子

原来系甘!甘我仲有电镀噶独角兽,同电镀噶新安洲,原本就是电镀色,素组完都5可以发喔?
我觉得系5系特俗材料个高达例外咯!
呵呵!

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-3-24 01:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zi-lee 於 2012-3-24 01:32 PM 發表
原来系甘!甘我仲有电镀噶独角兽,同电镀噶新安洲,原本就是电镀色,素组完都5可以发喔?
我觉得系5系特俗材料个高达例 ...

當然不可發到成品區
但可以發到制作區同聊天區
努力做一件真正的成品吧!





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
andrewzero
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13119
精華 0
積分 20
帖子 510
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-4
來自 自護公國
狀態 離線
發表於 2012-3-24 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zi-lee 於 2012-3-24 01:32 PM 發表
原来系甘!甘我仲有电镀噶独角兽,同电镀噶新安洲,原本就是电镀色,素组完都5可以发喔?
我觉得系5系特俗材料个高达例 ...

如果你想同大家分享,放許邊個區根本唔會係一個問題
但每位係成品區發文的師兄

都係久經磨練的水準之作
希望師兄都可以多加努力 發真正的成品

頂部
stuka
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 41054
精華 0
積分 11
帖子 572
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-10
狀態 離線
發表於 2012-3-24 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 
你個大陸仔連貼紙都貼成咁,獻醜不如藏拙 ... 駛唔駛幫你轉簡體 ?

頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2012-3-24 04:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 stuka 於 2012-3-24 03:49 PM 發表
你個大陸仔連貼紙都貼成咁,獻醜不如藏拙 ... 駛唔駛幫你轉簡體 ?

雖然樓主有錯 .......





做人留一線,日後好相見
頂部
ccnow
二等兵
Rank: 1



UID 47389
精華 0
積分 0
帖子 89
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-10
狀態 離線
發表於 2012-3-24 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkpl12 於 2012-3-24 04:24 PM 發表

雖然樓主有錯 .......

佢係"x"眼看人低

頂部
SunnyYe
軍曹
Rank: 2


UID 11925
精華 0
積分 0
帖子 374
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-30
狀態 離線
發表於 2012-3-24 04:52 PM  資料  短消息  加為好友 
個帮人地轉簡體既香港仔就真系獻醜不如藏拙 ...
人地新丁一个,发错区,虚心认错,何必仲系度咄咄逼人,仲系度插人地咩大陆仔贴纸贴得水
以为呢位仁兄系咩世外高人,少林寺扫地僧
拜读过个位仁兄既大作之后,呵呵。。。果真系獻醜不如藏拙

PS:洗唔洗帮个位仁兄转返繁体?

[ 本帖最後由 SunnyYe 於 2012-3-24 04:53 PM 編輯 ]





WSC水龙
VOLKS LED VER3
VOLKS透明彗王丸/西山版彗王
VOLKS破裂人型/WSC破裂人型
VOLKS红幽灵
焰星
WSC AUGE
VOLKS MESS AUGE
KOG X2  天啊.......FSS......无底深坑啊。。。。。。
頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #11 stuka 的帖子

呵呵!叫么都无所谓喇!5通我地D大陆仔真系5适合系呢度稳食? 甘麻烦你帮我转翻繁体咯!我无装到繁体!5该晒喔!
系啊,个贴纸5系水贴,系胶贴,好难控制,一夹就起边,好难处理,都5知点搞!
会努力跟上你地噶进度噶喇!

頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 05:49 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 古風戰士 的帖子

喔!好吖!多谢指点!呵呵!我会注意噶!
嗯!一定要整个成品出来!干巴爹!!!

頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #14 SunnyYe 的帖子

(*^__^*) !5该晒吖!
我会努力噶!
整个成品出来!保证5会另你失望!

頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 05:59 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 古風戰士 的帖子

好噶!会加油的!呵呵!5该晒!
在下感激不尽!努力整个成品出来!!

頂部
風的記憶
二等兵
Rank: 1



UID 15785
精華 0
積分 8
帖子 58
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-22
狀態 離線
發表於 2012-3-24 07:08 PM  資料  短消息  加為好友 
模型無分國界~
樓主電鍍模型你五好搞住先~
你先學好基本工~

頂部
zi-lee
平民
Rank: 1


UID 48344
精華 0
積分 3
帖子 46
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-24 07:34 PM  資料  短消息  加為好友 
隙覧 #19 餫腔�� 腔泃赽

疑蜂ㄐ贗薯悝踡ㄐ~~~~(>_<)~~~~ 挎挎ㄐ疑嶇葙ㄐㄐ眢模淕踡MG AGE-1ㄛ蚚D耀倰絮党阨諳党善桉善豪伄ㄐㄐ殈飲扥5眻嶽ㄐ
炵鉊ㄐ跺萇傲鍖唳蜂黃褒忤ㄛ阨諳萸呾葙ˋ疑填詻葙ㄐ

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver