回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 點可以減少筆觸
andrew317
平民
Rank: 1



UID 41777
精華 0
積分 12
帖子 50
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-4
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:02 PM  資料  短消息  加為好友 
點可以減少筆觸

小弟冇噴筆,用手油,點可以減少筆觸啊,前輩們?
請問aa膠加爽身粉有乜用?

頂部
tsz1117hk
上等兵
Rank: 2
骰。魔


UID 13485
精華 0
積分 10
帖子 215
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-26
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 tsz1117hk 為MSN好友 通過MSN和 tsz1117hk 交談


QUOTE:
原帖由 andrew317 於 2010-8-18 09:20 PM 發表
小弟冇噴筆,用手油,點可以減少筆觸啊,前輩們?
請問aa膠加爽身粉有乜用?

我唔係手油, 唔sure
無記錯, 減筆觸, 可以用retarder, 乾得慢d

AA膠+爽身粉可以當畢地咁用
用黎填窿窿都仲得
唔建議用黎補夾口, 因為太硬, 磨死你


有錯請師兄門指點..........


呢d問題之前N咁多個人問過, 用搜尋功能一定搵到

[ 本帖最後由 tsz1117hk 於 2010-8-18 10:02 PM 編輯 ]

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tsz1117hk 於 2010-8-18 09:31 PM 發表




我唔係手油, 唔sure
無記錯, 減筆觸, 可以用leveling thinner, 乾得慢d

AA膠+爽身粉可以當畢地咁用
用黎填窿窿都仲得
唔建議用黎補夾口, 因為太硬, 磨死你


有錯請師兄門指點..........

...

我都係咁補夾口,就係貪佢快乾夠硬





轉虧為"型"
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tsz1117hk 於 2010-8-18 09:31 PM 發表




我唔係手油, 唔sure
無記錯, 減筆觸, 可以用leveling thinner, 乾得慢d

AA膠+爽身粉可以當畢地咁用
用黎填窿窿都仲得
唔建議用黎補夾口, 因為太硬, 磨死你


有錯請師兄門指點..........

...

leveling thinner係噴筆用
減筆觸可以加慢乾劑
最緊要係啲油唔好太杰
同埋唔好翻筆





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 
減筆觸? 定減筆痕?





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 firesun 於 2010-8-18 09:54 PM 發表
我記得好像有個手油減少筆痕的添加劑

即是retarder

其實retarder只係令油漆慢一些乾透, 作用係慢些乾, 可多掃兩下, 以掃除一些筆痕, 所以retarder係間接用途





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
tsz1117hk
上等兵
Rank: 2
骰。魔


UID 13485
精華 0
積分 10
帖子 215
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-26
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 tsz1117hk 為MSN好友 通過MSN和 tsz1117hk 交談


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2010-8-18 09:43 PM 發表

leveling thinner係噴筆用
減筆觸可以加慢乾劑
最緊要係啲油唔好太杰
同埋唔好翻筆

icic

===========================================================
我搵到啦~
GSI Mr. Retarder Mild- 拖 延 模 型 油 風 乾 時 間 的 添 加 劑 。 油 性 模 型 油 太 易 乾 , 手 塗 時 因 為 一 邊 塗 邊 吹 乾 , 造 成 難 看 的 筆 掃 痕 跡 。 慢 乾 添 加 劑 就 可 以 防 止 這 情 況 , 讓 模 型 手 有 充 足 時 間 細 心 慢 慢 繪 畫 和 塗 色 。 適 用 於 Mr. Color 的 油 性 樹 脂 漆 。

from 模型村

頂部
altezza
上等兵
Rank: 2


UID 12732
精華 0
積分 1
帖子 295
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 andrew317 於 2010-8-18 09:20 PM 發表
小弟冇噴筆,用手油,點可以減少筆觸啊,前輩們?
請問aa膠加爽身粉有乜用?

aa膠加爽身粉 = 代替畢地

手油想減少筆觸可以用減筆痕劑(慢乾劑)

[ 本帖最後由 altezza 於 2010-8-18 10:04 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2010-8-18 08:45 PM
減筆痕劑.jpg (73.27 KB)
 




我用"龜速"砌模型
頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-8-18 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 
手油我也有用Retarder Mild,但不能用太多,一般係加些少Retarder,試過用比例多了,性質完全變了,附著能力顯著下降了。

頂部
Solo
壹等兵
Rank: 1


UID 10217
精華 0
積分 0
帖子 142
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-8-19 12:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-8-18 10:12 PM 發表
手油我也有用Retarder Mild,但不能用太多,一般係加些少Retarder,試過用比例多了,性質完全變了,附著能力顯著下降了。

仲有當光油用都ok嫁

頂部
andrew317
平民
Rank: 1



UID 41777
精華 0
積分 12
帖子 50
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-4
狀態 離線
發表於 2010-8-19 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝各位人兄的回復

頂部
jacky19951119
平民
Rank: 1



UID 42423
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-16
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2010-8-19 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 
用天拿水溝希啲油得唔得架?

頂部
pk57742020
平民
Rank: 1



UID 42564
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
狀態 離線
發表於 2010-8-20 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 
那我想問係吳係要用天拿溝希左,先再+慢干劑哦?要+幾多??

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:45 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver