回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有少少關數學唔識,請教請教
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 09:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談
有少少關數學唔識,請教請教

圖中,o 為圓心,EAOB 及 EDC 均為直線 求x
籃筆係我自己mark底,唔係本身有的





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2008-10-12 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 
加線(oc),
ocd= 46,
ocd = 114-46
x = ocd,
唔知有冇錯,
好耐冇計過

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 09:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2008-10-12 09:50 PM 發表
加線(oc),
ocd= 46,
ocd = 114-46
x = ocd,
唔知有冇錯,
好耐冇計過

唔好意思呀
多謝你解答先,但係都唔係好明
ocd = 114-46 但係又= 46 ?
唔係好明





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
peterkeroppi
曹長
Rank: 2


UID 19911
精華 0
積分 0
帖子 497
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-10-12 09:53 PM 發表

唔好意思呀
多謝你解答先,但係都唔係好明
ocd = 114-46 但係又= 46 ?
唔係好明

我明佢講咩,只係佢打錯字姐

加線(oc),
ocb= 46,
ocd = 114-46=68
x = ocd=68

[ 本帖最後由 peterkeroppi 於 2008-10-12 10:04 PM 編輯 ]

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 peterkeroppi 於 2008-10-12 10:02 PM 發表

我明佢講咩,只係佢打錯字姐

加線(oc),
ocb= 46,
ocd = 114-46=68
x = ocd=68

點解ocp = 114-46 (咩定理?)
我有諗係等腰,但又好似唔係





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
傑佬
上等兵
Rank: 2



UID 25355
精華 0
積分 0
帖子 208
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 傑佬 為MSN好友 通過MSN和 傑佬 交談
Construct line OC
OC=OB (radius of circle)
angle OCB= angle OBC= 46 degree
angle COB = 180 - 46- 46 = 88 degree
OD = OC ( radius of circle)
so , angle OCD =  angle ODC
angle OCD= 114- 46 = 68
x = 68

[ 本帖最後由 傑佬 於 2008-10-12 10:09 PM 編輯 ]





BLOG:
www.xanga.com/Kitlo_andy
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-10-12 10:04 PM 發表

點解ocp = 114-46 (咩定理?)
我有諗係等腰,但又好似唔係

Radius in the circle are the same

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-10-12 10:04 PM 發表

點解ocp = 114-46 (咩定理?)
我有諗係等腰,但又好似唔係

因為oc=ob  半徑一樣  
所以會有一個等腰三角形 (isos) 底果2隻角會一樣 所以114-46會等於ocp

[ 本帖最後由 i4546546 於 2008-10-12 10:09 PM 編輯 ]

頂部
peterkeroppi
曹長
Rank: 2


UID 19911
精華 0
積分 0
帖子 497
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-10-12 10:04 PM 發表

點解ocp = 114-46 (咩定理?)
我有諗係等腰,但又好似唔係

+左oc,咁oc,ob同oc同係radius,咁佢咪一樣,所以咪係isos triangle果個定理

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 傑佬 於 2008-10-12 10:07 PM 發表
Construct line OC
OC=OB (radius of circle)
angle OCB= angle OBC= 46 degree
angle COB = 180 - 46- 46 = 88 degree
OD = OC ( radius of circle)
so , angle OCD =  angle ODC
x= 46

oh 唔該
,係唔係因為 oc = ob
係因為大家都係由原心拉條線出來?
所以一樣
所以2隻角都係一樣?







http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-10-12 10:09 PM 發表

oh 唔該
,係唔係因為 oc = ob
係因為大家都係由原心拉條線出來?
所以一樣
所以2隻角都係一樣?



冇錯  樓上好多人都講過係isos triangle

頂部
ivanyu14
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11371
精華 0
積分 0
帖子 554
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-3
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
首先加線OC,
ob=oc(radius)
angle ocb=angle obc
angle ocb=46
od=oc(radius)
angle odc= angle ocd
angle odc=114-46

頂部
傑佬
上等兵
Rank: 2



UID 25355
精華 0
積分 0
帖子 208
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 傑佬 為MSN好友 通過MSN和 傑佬 交談
冇錯
條線長極都只會響個圓形入面
任何由圓心拉出去圓形度 ge 線都一定係一樣長
所以 OC = OB
再看OC , OB 和 CB
佢地構成到一個 isos triangle
因為 properties of isos. triangle ge 關系
angle OCB 係一定 = angle OBC





BLOG:
www.xanga.com/Kitlo_andy
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
其實點解咁都唔識既你= ="
我f4都識點計

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-10-12 10:13 PM 發表
其實點解咁都唔識既你= ="
我f4都識點計

呢位兄弟  我覺得你講野唔多岩喎
我都唔怕講 我都係中四學生  大大話話比過好多次賽
全國全港一等獎我都有  但我從來唔會因為有人唔識而講"你咁都唔識計呀"呢一句
可能我講得唔岩聽  但我認為人可以對其他人語氣好d

頂部
傑佬
上等兵
Rank: 2



UID 25355
精華 0
積分 0
帖子 208
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 傑佬 為MSN好友 通過MSN和 傑佬 交談
人地可能一時諗唔到點計姐 ??
我自己中六 , 唔通我又話 :
弟弟 , 你都幾蠢 wor , 咁呀?





BLOG:
www.xanga.com/Kitlo_andy
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-10-12 10:15 PM 發表

呢位兄弟  我覺得你講野唔多岩喎
我都唔怕講 我都係中四學生  大大話話比過好多次賽
全國全港一等獎我都有  但我從來唔會因為有人唔識而講"你咁都唔識計呀"呢一句
可能我講得唔岩聽  但我認為人可以對其他 ...

你可能誤會左我個意思
我其實想講佢有冇自己思考過,唔係睇低佢咁解

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-10-12 10:17 PM 發表

你可能誤會左我個意思
我其實想講佢有冇自己思考過,唔係睇低佢咁解

明白  但始終唔係真人對話  論壇上淨係睇到你打出黎既字
唔知你語氣係點  雖然話我地大家都唔識大家  但網絡禮儀都仲係要跟既
可能既話都盡可能客氣d

頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-10-12 10:19 PM 發表

明白  但始終唔係真人對話  論壇上淨係睇到你打出黎既字
唔知你語氣係點  雖然話我地大家都唔識大家  但網絡禮儀都仲係要跟既
可能既話都盡可能客氣d

55,我會改善下

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-10-12 10:22 PM 發表

55,我會改善下

論壇上開開心心咪好囉  所以我講野都會客氣d  
努力學習  正所謂 唔怕食錯飯  最怕講錯野

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver