回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [白果]MG 00 gundam 半成品分享
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2012-4-14 06:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
[白果]MG 00 gundam 半成品分享

我都潛左水一排啦
岩岩今日買左黑紙做背景
所以影下00同大家分享下先~
暫時未擺成品區住,因為100%完成,就廢事呃分啦

00其實都完成左一排,差O riaser 同D武器未上晒水貼.
早排搬屋所以,一直停工,到宜家考試
而且因為搬屋時括到,好多甩色花水貼,遲下考完試執返好晒再係成品區放.

今次用色同之前有D唔同
白色想做暖D,又用左啡色滲線,但睇黎我失敗左,效果一般.
隻藍色係用左自己"源之繼成"藍色,其實係只係藍加白,因為噴筆第一作既HG 00同HG Exia R2,都係用呢隻色,所以叫"源之繼成"色.
紅色加左黃同白,想整粉D,但效果都係唔出,應該係高光做得唔好.
骨架用左深灰同GAIA125黑鐵色,層次好D,但係用黑銀好似好D.
水貼用多左,想做得效果Detail D,但又略嫌覺得太密><
打磨依然有進步空間.

自己評價係睇落OK,效果唔係差,不過未係太滿意,仲可以做得好D
好啦去圖









本帖最近評分記錄
littlemomo   2012-4-14 02:18 PM  讚好  +1   上色靚仔。
XM-XX   2012-4-14 06:59 AM  讚好  +1   世界被你改變了,XD變成『高達』吧!




荒廢了模技....
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-14 07:04 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2012-4-14 07:17 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2012-4-14 07:04 發表
製作過程都可以架嗎@@

但係我咩工序都冇記錄低,擺製作過程又好似唔恰當咁XD
所以索性擺係度又可以吹下水,講下模型經





荒廢了模技....
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-4-14 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 
放响樹 可能反而有焦點效果,衰仔你專登既 !! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2012-4-14 02:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-4-14 13:43 發表
放响樹 可能反而有焦點效果,衰仔你專登既 !! ~

既然比天王發現左.....
咁我唯有將重點都post埋啦
各位觀眾!!
.
.
.
.
.
O Raiser!!!!!!
.
.
.
.
.
(MIKADO SYSTEM 天王系統)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
williamgundam   2012-4-16 01:47 PM  讚好  +1   你已離死期不遠 ! ~
andrewzero   2012-4-14 08:39 PM  讚好  +1   你羸了= =
~LAZY~   2012-4-14 05:23 PM  讚好  +1   經典再現
basch   2012-4-14 05:21 PM  讚好  +1   幾可亂真
twinsa   2012-4-14 02:34 PM  讚好  +1   改做恰到好處
XM-XX   2012-4-14 02:28 PM  讚好  +1   抄天王既「最強」系統?!
shevkiko   2012-4-14 02:12 PM  讚好  +1   創作意念一絕




荒廢了模技....
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-14 02:29 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-14 02:36 PM  資料  短消息  加為好友 
m(_ _)m  m(_ _)m  m(_ _)m





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
Hawkivate
曹長
Rank: 2



UID 41450
精華 0
積分 6
帖子 410
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-30
來自 港島沿岸
狀態 離線
發表於 2012-4-14 07:39 PM  資料  短消息  加為好友 
m(_ _)m  m(_ _)m  m(_ _)m

經典作品回歸


................................











...............................



核戰機天王系統發動 !
保持隊型 !









[ 本帖最後由 Hawkivate 於 2012-4-14 08:00 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
williamgundam   2012-4-16 01:48 PM  讚好  +1   死仔 !! ~ @@"
白果先生   2012-4-15 02:29 AM  讚好  +1   細節處理顯心思
XM-XX   2012-4-15 01:27 AM  讚好  +1   保持隊型~




堅持1/144主義
---------下面是[del]走[/del]數簿------------
1/1000宇宙戰艦大和號
SD FA Unicorn
SD AGE紅騎
BGS剎帝利(好似係
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver