回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 日本自衛隊軍官:30分鐘內可以完全殲滅中國東海艦隊.
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-12 05:50 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2012-4-12 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
國人自導自演乎?未見有第一身的報導,好難用引述一句說話判斷!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-12 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2012-4-12 05:49 PM 發表
用GP02 咪得囉

殖民衛星墮落計劃...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-12 09:15 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-12 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
你估曰本真係有哥斯拉咩!

頂部
Geth-N7
上等兵
Rank: 2


UID 39420
精華 0
積分 4
帖子 238
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-8
狀態 離線
發表於 2012-4-12 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 
我國山寨mobile suit點都頂倒30分鐘嘅

頂部
vhdl
壹等兵
Rank: 1


UID 16560
精華 0
積分 0
帖子 163
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-4
狀態 離線
發表於 2012-4-12 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 
這個傳閒,係差不多十年前聽過。

他們是說,自衛隊總動員下,不惜成本和犧牲多少,可一星期內全滅對方所有水面艦隻。

時而勢易,現今相信較困難。我也不相信近年他們會這樣說。日本仔從來欺善怕惡。

北韓向賓賓那邊射衛星,他們卻東京setup 愛國者導彈,項莊舞劍,意在沛公。





君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖、秦王徒把長城築、禍去禍來因自招。
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-12 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Geth-N7 於 2012-4-12 09:28 PM 發表
我國山寨mobile suit點都頂倒30分鐘嘅

天鄉二號!連絕對領域都識用!

http://www.youtube.com/watch?v=_XS9KT_1Tmc


頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 
美國佬會唔會幫拖架 ? 有空 海軍駐守 , 又航母..  支飛彈唔覺意飛歪左...炸親d美軍咪大獲





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-12 09:22 PM 發表
你估曰本真係有哥斯拉咩!

冇哥斯拉, 但有c9奶





近排都好得閒
頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2012-4-12 10:00 PM 發表
美國佬會唔會幫拖架 ? 有空 海軍駐守 , 又航母..  支飛彈唔覺意飛歪左...炸親d美軍咪大獲

都時美國飛核彈過中國~~中國飛返核彈過美國~~
地球play完~~~

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 
侵華時期夠話幾個星期內亡中國啦
得果一隻二手古代航母 , 成個戰鬥群都未成形 , 重係試驗緊點講到同人打 ??
你開得口話同佢打都on 居啦 .
不如鬥導彈好冇

網上呢d傳言唔一定係日本仔發布 , 網上有d針對性言論可以係一d以漢奸自居
又以漢奸為榮 嘅中港台波人留嘅





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-12 09:22 PM 發表
你估曰本真係有哥斯拉咩!

曰本無哥斯拉~~
但有強勁武器~~
日本本地自行開發武器
波多野35E巨型胸對地導彈~~紋舞35F巨型胸對地導彈~~蒼井35G巨型胸對地導彈~~大塚35G巨型胸對地導彈~~
吉澤34E重型胸對地導彈~~朝河34D重型胸對地導彈~~
麻倉33C中型胸對地導彈~~松島33D中型胸對地導彈~~
横山32C小型胸對地導彈~~
日本和外國共同開發武器
小澤35E巨型胸對地導彈~~
Rio 33C中型胸對地導彈~~原33E中型胸對地導彈~~
如何唔係在30分鐘內完全殲滅中國東海艦隊
甘豪華的陣容~~我可以唔投降嗎????
-------------------------------------------------
O~~抱歉~~~原33E中型胸對地導彈~~好似退役了~~~

[ 本帖最後由 mingx5 於 2012-4-12 10:46 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
dajar   2012-4-12 10:47 PM  讚好  +1   介紹導彈十分詳盡
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #33 mingx5 的帖子

真係好强「武器庫」!佩服!但對我冇作用!我只有一個女神    巡音ル力  ! (又開始黐線)

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-4-12 10:49 PM 編輯 ]

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-12 10:48 PM 發表
真係好强「武器庫」!佩服!但對我冇作用!我只有一個女神    巡音ル力  ! (又開始黐線)

無法睇左好多日本軍備介紹影片
要知己知彼~方能百戰不殆~~
--------------------------------------------------------
PS:日本軍方為了對付C兄這類人士~~準備了大量G之後個字的漫畫~~投唔投降!!!

[ 本帖最後由 mingx5 於 2012-4-12 10:57 PM 編輯 ]

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-12 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-12 10:55 PM 發表


無法睇左好多日本軍備介紹影片
要知己知彼~方能百戰不殆~~
----------------------------------------------------- ...

已經投降! 但唔代表我唔係中國人(自從六四之後)!

頂部
Geth-N7
上等兵
Rank: 2


UID 39420
精華 0
積分 4
帖子 238
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-8
狀態 離線
發表於 2012-4-12 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-12 10:42 PM 發表


曰本無哥斯拉~~
但有強勁武器~~
日本本地自行開發武器
波多野35E巨型胸對地導彈~~紋舞35F巨型胸對地導彈~~蒼井35G巨型胸對地導彈~~大塚35G巨型胸對地導彈~~
吉澤34E重型胸對地導彈~~朝河34D重型胸對地導 ...

可惜, 全部導彈都飛唔出依個班房



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-12 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #37 Geth-N7 的帖子

即係點?唔明?請賜教!

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-4-12 11:25 PM 編輯 ]

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-13 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-12 11:23 PM 發表
即係點?唔明?請賜教!

唔可以3d

頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2012-4-13 01:03 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Geth-N7 於 2012-4-12 11:21 PM 發表

可惜, 全部導彈都飛唔出依個班房

咪講笑,有野戰部隊,全部導彈野外露出





近排都好得閒
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver