回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港市面是否以禁止賣雙星摸型膠水?
alanwhc
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 12963
精華 2
積分 95
帖子 495
成品數目 95 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2012-4-16 09:11 AM  資料  短消息  加為好友 
香港市面是否以禁止賣雙星摸型膠水?

香港市面是否以禁止賣雙星摸型膠水?

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-4-16 10:58 AM  資料  短消息  加為好友 
聽聞話係勸籲停售, 不如如果要買的人, 不妨行過模型舖, 問問會否仲有存貨可售, 此類問題久不久在此壇出現一次~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2012-4-16 12:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2012-4-16 10:58 AM 發表
聽聞話係勸籲停售, 不如如果要買的人, 不妨行過模型舖, 問問會否仲有存貨可售, 此類問題久不久在此壇出現一次~~

不過真係有好多不同的版本 , 一時又話禁售 , 一時又話有代替品 , 一時又話連新果款都唔賣得 , 但宜家間唔中仍見有模型鋪返貨
說實在我已去信海關了解其實情....待回覆中

頂部
alanwhc
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 12963
精華 2
積分 95
帖子 495
成品數目 95 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2012-4-16 12:45 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 密斯威爾 的帖子

Ho I see! thank you...

頂部
Paolo_workshop
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27437
精華 1
積分 150
帖子 1120
成品數目 150 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-21
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2012-4-16 02:55 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!
雙星白蓋的確禁了, Mr. color 橙味ok 可以通過不過吾知好吾好用

頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2012-4-16 02:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談
點解要禁.....?





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2012-4-16 03:29 PM  資料  短消息  加為好友 
大家不要誤解,法例不是禁止模型膠水售賣,亦不是針對双星,新法例主要是 VOC 超標的膠水要降低包裝容量才可發售,舉列來說,現時白蓋双色膠水包裝成橙蓋的容量就附合法例。





在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2012-4-16 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 
一句講晒 : 丘騰華正xxx

=========管理線===========
你的帖子己被編輯
========================


[ 本帖最後由 matleung 於 2012-4-16 05:45 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
GKSPY2018   2012-4-16 10:12 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
silas
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 47040
精華 0
積分 0
帖子 665
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
來自 老豆老母打交之後
狀態 離線
發表於 2012-4-16 05:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2012-4-16 05:11 PM 發表
一句講晒 : 丘騰華xxx

唔駛咁廈化

[ 本帖最後由 matleung 於 2012-4-16 05:45 PM 編輯 ]

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2012-4-16 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 silas 於 2012-4-16 05:17 PM 發表

唔駛咁廈化

If you a car modeler, you would understand that I am so upset because of what he used to do ! What 's scum bag he is !

頂部
HighLamb
軍曹
Rank: 2


UID 18711
精華 0
積分 0
帖子 332
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2012-4-16 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 
打籐華成日叫人環保減少D垃圾,佢自己就係一舊大垃圾,第一個要消滅!!

頂部
角木肇
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1971
精華 3
積分 106
帖子 1318
成品數目 106 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-21
狀態 離線
發表於 2012-4-16 11:40 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!
的確環保新例對車友們嘅打擊真係幾大....就算我而家買工業底灰都係買緊貨尾...賣晒就無...orz.........





工作進度極慢...時間太少...要砌ge野太多...
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2012-4-16 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 
我真係有些衝動,砌埋今年,用完手上的油就收山!

頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-4-17 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 
o係香港玩模型都唔知係有幸定不幸,貨源齊,價錢平,輔料品種又多,按道理應該可以玩得好開心,但生活節奏同居住環境偏偏又好多制肘,冇時間冇地方,而家仲要連物料都要收緊,真係有d冇癮

頂部
silas
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 47040
精華 0
積分 0
帖子 665
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
來自 老豆老母打交之後
狀態 離線
發表於 2012-4-17 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2012-4-16 08:36 PM 發表


If you a car modeler, you would understand that I am so upset because of what he used to do ! What 's scum bag he is !

膠水o者   大把代替品啦

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2012-4-17 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 silas 於 2012-4-17 12:57 AM 發表

膠水o者   大把代替品啦

So, you are not a car modeler for 100% sure !

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver