回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [macross] 1/100 起貨啦 焦急圍基利
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 05:18 PM  資料  短消息  加為好友 
1/100 起貨啦 焦急圍基利

相信前物主(日本仔)有心將有丼呢盒野大改,  可惜開大左致爛尾收場, 鎩羽而歸......
需知有丼呢盒極初期版TIGER ONE.....唔係! 應該係韋基利 ! 各方面都在水準之下
要開分分鐘係ONE WAY TICKET ! 咁嘅衰樣掉出街都無人執 我將條日本仔做左嘅多餘野
清走回復有丼八成(樣衰)面貌,準備拆件俾繃帶焦急圍基利用 !!!
[attach]276349[/attach]

呢盒先係主角 算係我所見最精美嘅舊版韋基利
[attach]276350[/attach]

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-6-17 06:09 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 06:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-4-18 05:51 PM 發表
C兄,你一次過開咁多火頭,頂唔頂得住啊..........

C兄 我呢D只係一部份 背後重有無發POST
反正我D廿年孽債都清左一半算啦! 長命孽債長命玩(還)
嘩!燒緊埋黎

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-18 06:39 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 06:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-4-18 06:18 PM 發表

你手上呢隻有井韋基利, 當年係極品, 冇高低級, 夾口細, 品質一流, 砌完之後嘩嘩聲, 讚不絕口.
所以我成日講, 依家砌模型好幸福.

你講緊"今丼"定"有丼"呀 ?完全相反WOR

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-18 06:38 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-4-18 07:04 PM 發表
深水步$20入手的舊版韋基利,真係平靚正,我都掃左幾隻

一於買起佢 !!
買四盒可以做齊TV版韋基利 , 焦急韋基利同電影版焦急韋基利以及一隻戰損(任何一款)韋基利

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-18 08:57 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2009-4-18 07:08 PM 發表


當年o黎講,呢隻o野都唔算好樣衰

依家市面重買倒嘅有丼菜人係改模整容版 比以上樣衰初版靚左D 但都屬水準之下

同白盒REGULT一樣最騎呢係原設定有嘅佢唔做(足) , 無嘅佢走去做..... 呢D模型要留
翻俾D大法師即係7樓玩啦

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-4-18 08:00 PM 發表
禾反而想等Wave今年出o既韋基利,保留舊有外型,相信關節會好o的.

你講賣晒D田產曹定錢等Wave今年出o既韋基利 ??

禾就玩廿蚊算啦

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-18 08:55 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kcchung2 於 2009-4-18 08:28 PM 發表
呢盒先係主角=深水步$20 ma ?

呢盒先係主角=好幸福 ma?

唔識聽

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2009-4-18 09:53 PM 發表
我當年都玩過呢隻(其實係俾隻野玩)

講起 Wave 韋基利, 係咪 confirm 會出?
真係期待

韋基利長谷川都岀到爆啦
如果出早拿逹軍都OK不過
WAVE D 價我就唔期待啦

唉ICON D相一縮細就蒙

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-18 10:33 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2009-4-18 11:05 PM 發表


Wave 出 Non-scale VF-0S 幾好架, 外型不錯又易砌
我期待佢出 1/100 VF-1

又要幾多錢 ?
VALKLIE 我真係睇到燕啦

廿蚊咪幾好,  廿蚊咪算LOR, 人窮志短吖麻

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-18 11:15 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 
不如又講講呢條日本仔SELLER 啦

佢真系好做唔__做 , 將件野個身撻左厚PUTTY(重係補夾口果隻)

盒半菜人就同樣個身撻左厚PUTTY,  將個菜人頭改成1 D . 就算俾你改倒個菜人頭  , 咁擋風玻璃你點攪先?
(好彩佢無攪 ) 個1D菜人頭我好似閞沙田柚咁幫佢開翻D"肉" 花D時間執佢D(好做唔__做)手尾 我估
條日本仔都失敗過兩次 , 因為呢盒模型本身應該有三個頭......

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 自來也 於 2009-4-18 11:44 PM 發表
隻寶貝鴨簡直係一流啦

買啦謂 ! 買啦謂 !

收工

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-20 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 自來也 於 2009-4-19 09:43 PM 發表

已經有一隻係個倉度長眠

我都有多一盒係個倉(床下底)度

盒模型係電影版 可惜嘅係雙手係TV版 所以以前我都只係砌翻TV版

不過講返果個時代有楂槍手俾都真係好難得
全個系列得佢先有炸

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-4-20 03:43 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-4-20 12:01 PM 發表
咁鬼勤力既 !! ~

重有其他無POST


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-4-20 01:49 PM 發表

未買過Wave模型,醒唔起佢o的o野唔平,到時睇o下典先,不過點都會買Wave戰斧.

唔知係咪新卡通片唔得所以呢幾年出翻晒D八十年代卡通嘅DESIGN 好似聖戰士重戰機裝甲騎兵

QUOTE:
原帖由 於 2009-4-20 11:08 PM 發表
隻韋基利當年自己都有買咗嚟砌 ,最後爛尾 ,不過後尾砌架戰斧就完成咗!當時係跟足本「精密模型」咁改,噴咗隻德國灰加埋個地台,鬼咁型仔!

我覺得戰斧做得太瘦唔多似  十五週年時買左保衛者  個模壞得好緊要 後來以賤價賣左

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-9 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 
算係幾多件
[attach]280162[/attach]

空位同部份夾口用膠片封
[attach]280159[/attach]

開窿再做內籠一做就八個 麻煩 !
[attach]280160[/attach]

用龍記頂針位做彈頭 唔使加錢
[attach]280161[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-10 02:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2009-5-10 12:10 AM 發表


乜今次O甘認真呀,巧似巧大工程

無啦

"巧似巧大工程"已經係晒上面 其他都係照砌
原本想做過個1A頭 , 最後都無做到.....
真正大工程都係留番俾大法師啦

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-10 02:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-5-10 02:56 AM 發表

我硬直後生未砌過有井1/100人型韋基利既??...

你後生 ??

依家3:22咁夜重未訓

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-10 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 erick 於 2009-5-10 04:57 PM 發表
隻寳貝鴨我都砌過, 真係幾靚, 不過我冇你咁大工程, 只係將1J頭加上去,噴左MAX 色算數

我以前都砌過 重打算大改 但發現設計關係 要做大動作係有D困難嘅...

咁多年啦...依家無以前咁熱心 只係補翻D空位算啦

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-5-10 07:07 PM 編輯 ]

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-10 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2009-5-10 05:15 PM 發表


真正大工程o既留返俾d後生o架啦。

你唔做 , 留返俾d後生  即係.....

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-10 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ↖↙mark↘↗ 於 2009-5-10 07:16 PM 發表
師兄大玩內構嗎?
舊版的macross也不錯喔~

無玩內構

舊版的macross好難同依家嘅精密度比較
最大問題係高低級
呢盒夾口已經算可以啦

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-10 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 
少少相

夾口差唔多啦 再執執就過骨啦

原定想改嘅心口位置同樣又係無改到

[attach]280310[/attach]
[attach]280311[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver